Hop til indhold

DKK Herning november 2012


Recommended Posts

  • Svar 225
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kommer ihvertfald og kigger, og tager Carlos med, muligvis kommer hans opdrætter fra Holland, hun ved ikke lige om den tæve, hun har parret, har tænkt sig at føde der. Meeen jeg beslutter mig imorgen, om jeg stiller ham, det kan jo være at jeg ikke kan lade være :hmm:jeg har jo lige et døgn endnu, til at finde ud af det :blink:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer lørdag, :5up:

(og gider ikke tage kage med for Dorte er den eneste der gider mødes og spise den - eller måske jeg bare skulle bage 3 muffins så :mrgreen: og en hundemoffin til Maggie :lol:)

 

Og hvis Aslan nu bare gad at få overstået den der skide løbskhed og ville tage på, så var der måske en minimal chance for at vi kunne afslutte året med det sidste cert.

 

Men pt ved jeg ikke om møgøret kan nå at blive pæn igen :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

LØRDAG og du KOMMER HEN!!!! :mrgreen:

 

Jeg hilste så meget på dig da i var i århus, men du kunne ikke kende mig, og turde jeg ikke sige at det var mig :mrgreen:

 

Men har netop lige fået at vide i min øresnegl at det er lørdag vi skal afsted. Jeg skal nok prøve at komme hen til dig så, men ellers så kunne du jo finde mig og komme hen og hilse på mig, så er jeg ikke så genert.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
:klap2:

Iøvrigt ALT for længe siden vi har set hinanden :fyfy:

 

Alt, alt for længe! :oops:

 

Men ved du hvad... Efter uge 42, så er vi konkurrence fri indtil marts/april måned og har dermed ledige weekender igen :mrgreen:

 

 

 

Og så kommer der vist et par HF'ere lørdag... Der er jo noget årets LP hund:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, det var da træls...

Hva med Mie, skal hendes udstilles?

 

Mie arbejder den weekend, ellers havde vi sikkert fundet en løsning og var begge kørt over.

Men ingen af os gider egentlig at stille i Herning, vi blir altid placeret et sted med jernplader ind gennem ringen så man ikke kan bruge ringen optimalt. Jeg gider helt ærligt ikke bruge 4000 kr. på en udstilling hvor jeg ikke kan vise mine hunde som de bør vises, så hellere lade være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...