Hop til indhold

DKK Herning november 2012


Recommended Posts

Jeg hilste så meget på dig da i var i århus, men du kunne ikke kende mig, og turde jeg ikke sige at det var mig :mrgreen:

 

Men har netop lige fået at vide i min øresnegl at det er lørdag vi skal afsted. Jeg skal nok prøve at komme hen til dig så, men ellers så kunne du jo finde mig og komme hen og hilse på mig, så er jeg ikke så genert.

 

Bantus

 

Jamen så skal du bare lige sms mig hvor du står :mrgreen:

 

Så kommer jeg hen og hilser når det magre kræ er blevet udstillet :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 225
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia

Jeg kommer.. Men kun om lørdagen!

 

Jeg skal heppe til årets hund. Ved ikke om udstilling/årets hund befinder sig nogenlunde tæt på hinanden.. Men Ih hvor jeg håber på at kunne møde nogen af jer.

Jeg kommer i hvert fald til at møde Siri pga. årets hund.. :-)

 

Men hvordan plejer I at finde hinanden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer.. Men kun om lørdagen!

 

Jeg skal heppe til årets hund. Ved ikke om udstilling/årets hund befinder sig nogenlunde tæt på hinanden.. Men Ih hvor jeg håber på at kunne møde nogen af jer.

Jeg kommer i hvert fald til at møde Siri pga. årets hund.. :-)

 

Men hvordan plejer I at finde hinanden?

 

Jeg plejer at gå ind og se LP, og så plejer SMM og Siri at være der... Så dem finder jeg næsten altid... Ellers har jeg mødt en del efterhånden, så møder folk tilfældigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg kommer.. Men kun om lørdagen!

 

Jeg skal heppe til årets hund. Ved ikke om udstilling/årets hund befinder sig nogenlunde tæt på hinanden.. Men Ih hvor jeg håber på at kunne møde nogen af jer.

Jeg kommer i hvert fald til at møde Siri pga. årets hund.. :-)

 

Men hvordan plejer I at finde hinanden?

 

Når jeg har hund med, så får jeg typisk hilst på nogle HF'ere der kan kende hunden....

 

Ellers så kender jeg folk på deres hunde :genert:

 

Og har de ikke hund med, så finder jeg dem normalt ikke :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer.. Men kun om lørdagen!

 

Jeg skal heppe til årets hund. Ved ikke om udstilling/årets hund befinder sig nogenlunde tæt på hinanden.. Men Ih hvor jeg håber på at kunne møde nogen af jer.

Jeg kommer i hvert fald til at møde Siri pga. årets hund.. :-)

 

Men hvordan plejer I at finde hinanden?

 

Vi plejer at ha' sølvpapirshatte på!!!

 

ta-daaa.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Neeeej Korvis, det tror jeg ikke på :-) :-) men okay, så kan man sku da kende folk...

 

Ehm, er herre dårlig til at spotte folk, men ja hundene er nok det nemmeste at gå efter.

 

Jeg er i hvert fald at finde ved LP ringen, for jeg skal heppe på Christina og Siri...

 

Det kunne jo bare være vildt hyggeligt at møde nogen af jer....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Neeeej Korvis, det tror jeg ikke på :-) :-) men okay, så kan man sku da kende folk...

 

Ehm, er herre dårlig til at spotte folk, men ja hundene er nok det nemmeste at gå efter.

 

Jeg er i hvert fald at finde ved LP ringen, for jeg skal heppe på Christina og Siri...

 

Det kunne jo bare være vildt hyggeligt at møde nogen af jer....

 

Du skal nok kunne finde mig - For har Yoda med og holder med god sandsynlighed til inde i LP ringen stort set hele dagen :blink:

Vi skal jo bakke op om farmand og vise Yoda hvordan han skal opføre sig, når han bliver stor :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Du skal nok kunne finde mig - For har Yoda med og holder med god sandsynlighed til inde i LP ringen stort set hele dagen :blink:

Vi skal jo bakke op om farmand og vise Yoda hvordan han skal opføre sig, når han bliver stor :klap:

 

Det vil jeg se frem til.

 

Jeg kommer uden hund, så jeg er nok svær at genkende.. men mon ikke vi finder hinanden nu da I skal heppe på Spot.

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeej Korvis, det tror jeg ikke på :-) :-) men okay, så kan man sku da kende folk...

 

Ehm, er herre dårlig til at spotte folk, men ja hundene er nok det nemmeste at gå efter.

 

Jeg er i hvert fald at finde ved LP ringen, for jeg skal heppe på Christina og Siri...

 

Det kunne jo bare være vildt hyggeligt at møde nogen af jer....

 

Jeg kommer højst sandsynligt også forbi LP ringen... og plejer at sætte mig sammen med de få LP folk jeg kender, SMM, Siri og, kan jeg hører, nok også MM :mrgreen: Så er jeg hende den lille med de underlige spørgsmål uden hund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Det vil jeg se frem til.

 

Jeg kommer uden hund, så jeg er nok svær at genkende.. men mon ikke vi finder hinanden nu da I skal heppe på Spot.

 

Mon ikke - Hvis jeg ikke har dingledyret med hen til ringen, så er jeg hende med det giga kamera :engel:

Men regner med at have Yoda med på slæb, så lang tid han kan holde til det, så jeg skulle være til at finde.

Eller... Har for vane at overlade Yoda til nærmeste stakkel... Men så kan du da hilse på ham :lol:

 

Jeg kommer højst sandsynligt også forbi LP ringen... og plejer at sætte mig sammen med de få LP folk jeg kender, SMM, Siri og, kan jeg hører, nok også MM :mrgreen: Så er jeg hende den lille med de underlige spørgsmål uden hund...

 

Stikker Yoda i hånden på dig, så kunne du være mig :genert:

Er også lille med mange mærkelige spørgsmål når det kommer til LP :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg kommer højst sandsynligt også forbi LP ringen... og plejer at sætte mig sammen med de få LP folk jeg kender, SMM, Siri og, kan jeg hører, nok også MM :mrgreen: Så er jeg hende den lille med de underlige spørgsmål uden hund...

 

Og jeg er hende med en lille mave til den tid :-) og jeg er også lille, og har nok mine 2tal gået itu brune hunter gummistøvler på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Mon ikke - Hvis jeg ikke har dingledyret med hen til ringen, så er jeg hende med det giga kamera :engel:

Men regner med at have Yoda med på slæb, så lang tid han kan holde til det, så jeg skulle være til at finde.

Eller... Har for vane at overlade Yoda til nærmeste stakkel... Men så kan du da hilse på ham :lol:

 

 

 

Stikker Yoda i hånden på dig, så kunne du være mig :genert:

Er også lille med mange mærkelige spørgsmål når det kommer til LP :blink:

 

elsker små mennesker :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Undskylder på forhånd hvis jeg ikke hilser på nogen jeg har mødt før. Jeg er meget dårlig til at genkende ansigter.

 

Bare rolig... Sådan er jeg også!

 

Skulle lige kigge på Korvis en ekstra gang til DM, før jeg opfangede hvem det var.

 

Dog tror jeg, at jeg ville kunne kende Iso mellem 50 andre bc'er :genert:

 

Helt ærligt, så synes jeg også det er super svært et sted hvor der er så mange mennesker, så mange hunde og så meget larm.

Så jeg plejer også at overse indtil flere jeg kender, selvom jeg næsten støder ind i dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...