Hop til indhold

DKK Herning november 2012


Recommended Posts

  • Svar 225
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo inden for DKK udstillinger er det. Aslan ligger på en 5. plads som årets racevinder i DKK. Så bare kør løs, så han kan komme længere op. Jeg har ikke lige fulgt med, du skulle da udstille ham i Herning?

 

 

Jo, kan vi så - hvis kræet når at tage lidt på - teoretisk set så få bir/bim og så lige snuppe 4. pladsen?

 

Men Mjølner har pænt fået førstepladsen igen i år. Må se om vi ikke lige skulle på tour næste år - HVIS vi kan slå mjølner. Det må testes i fredericia :) til februar :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er Årets Hund i både udstilling, agility og LP. Aner ikke noget om agility og udstilling, men Årets HUnd i LP afholdes i Herning og det er de 5 bedste hunde i klasse 1,2 og 3 - samt de 10 bedste i eliten.

 

 

Den der puddel tager da også lige alle pointene.

 

Hvordan får man 21 point i den ene udstiling og 15 i den anden osv?

 

Hvad giver en bis1,2 og 3?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der puddel tager da også lige alle pointene.

 

Hvordan får man 21 point i den ene udstiling og 15 i den anden osv?

 

Hvad giver en bis1,2 og 3?

 

Jo flere der stiller på en udstilling, jo flere point giver en placering i BIG og BIS.

BIR giver 5 point og BIM giver 3 point underordnet antal, men antallet af deltagende hunde er afgørende ved pointlighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo flere der stiller på en udstilling, jo flere point giver en placering i BIG og BIS.

BIR giver 5 point og BIM giver 3 point underordnet antal, men antallet af deltagende hunde er afgørende ved pointlighed.

 

 

Så hvis man bliver bis 1 på en udstilling med 1000 giver det flere point end bis 1 på en udstilling med 300?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så hvis man bliver bis 1 på en udstilling med 1000 giver det flere point end bis 1 på en udstilling med 300?

 

Prøv selv at gå på hundeweb, søg på årets konkurrencer (der er et link på forsiden) så kan du se de hunde der ligger og konkurrerer om at bliver årets hund og der kan du se pointforskellene samt antallet af udstillede hunde på den enkelte udstilling ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det lige der med løbetid?

 

Jeg går jo og venter på Maggies 2. løbetid.

Her den 23. oktober runder vi 7 måneder siden sidste løbetid, så det skulle lige passe, at den kommer omkring Herning-tid.

 

Du må gerne udstille en hund i løbetid. Der er ingen specielle regler for det, men det er god skik at holde afstand til hanhundene og informere hanhundeejerne omkring en om løbetiden, så de kan tage deres forholdsregler, hvis de ønsker.

 

Jeg har flere gange udstillet en løbsk tæve; hun bliver ikke taget med rundt i hallerne for at kigge og hun bliver ikke efterladt alene i et bur og jeg siger til de nærmeste omkring ringen, at hun er løbsk og så må de selv finde ud af om de vil holde afstand.

Jeg har kun få gange været udsat for hanhunde, der ikke kunne holde snuden for sig selv og hver gang har det været en gæstehund og ikke en udstillingshund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne udstille en hund i løbetid. Der er ingen specielle regler for det, men det er god skik at holde afstand til hanhundene og informere hanhundeejerne omkring en om løbetiden, så de kan tage deres forholdsregler, hvis de ønsker.

 

Jeg har flere gange udstillet en løbsk tæve; hun bliver ikke taget med rundt i hallerne for at kigge og hun bliver ikke efterladt alene i et bur og jeg siger til de nærmeste omkring ringen, at hun er løbsk og så må de selv finde ud af om de vil holde afstand.

Jeg har kun få gange været udsat for hanhunde, der ikke kunne holde snuden for sig selv og hver gang har det været en gæstehund og ikke en udstillingshund.

 

Tak - tænkte godt, at det var noget i den retning. Det er vel også af den årsag, at alle hannerne tages først?

 

Håber nu bare på, at hun trækker den lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er 10522 tilmeldte hunde!!

 

 

 

:shock:

 

Godt min race er lille :mrgreen:

I wish I could say the same! Hvornår får man at vide hvor mange af hver race der er med?

 

Jeg er begyndt at blive en anelse nervøs, til udstillingen heroppe var der kun 60 hunde med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Der er 10522 tilmeldte hunde!!

 

Shit.... :scared:

 

Genovervejer lige om jeg skal have dingledyret med....

Tror måske det bliver lige i overkanten, med alt det ståhej.

 

Som gæster, så sidder vi jo ikke ved en ring og har vores egen plads, men skal slæbe dyret med rundt....

 

Så det skal vi vist have genovervejet om det er en god ide at tage ham med :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...