Hop til indhold

Er ulven tilbage?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Der faktisk en ulv blandet med en australsk Dingo nede i åbenråå :-) - Ihvertfald ifølge Jonas store datter Majken, for en fra hendes klasse har en Dingo det en vildhund,, så sagde jeg arh mon dog det er en rigtig Dingo, "Nårh nej der er en Ulv blandet i den også" hehe godt så så fik vi det på det rene.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Janni privat
"Ulven" fra Thy blev kvalt - TV 2 Nyhederne Jeg tror de ikke har ku bevise det var en ulv og så blev de så skuffede at de lige er nødt til at prøve en ny undersøgelse... Årh håber altså stadig et eller andet sted det en ulv ved ikke hvorfor men synes bare det ku være lidt specielt og helt facinerende..
Så nu er det en syg ulv der har vandret op igennem jylland nærmest med det ene ben i graven..Det er sq da nogen der har sat den af..eller også har den været her længe. Stakkels kræ
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hehe så håber jeg virkelig du dårlig til at ramme hehe :blink:

 

Er faktisk okay hardcore med en salonriffel(ja ja DKW, grin bare...:mrgreen:) men er sgu ikke sikker på jeg håndterer større skydevåben så godt...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan bare se på googles billedesøgning at de ikke altid går af vejen for en bid hund? :-O...og ja...ved godt...totalt sart mig, og folk har også hunde i lande med bjørne og løver...but still...

 

Vildsvin angreb jagthund - Vi med hund | www.bt.dk

Altså, jeg kan heller ikke lige se ulve bo i DK... Det er ikke det... Synes som sagt også at de blive i Tyskland... Det er mere scenariet med at DU skulle skyde den :engel: Og så troede jeg bare ikke, at de var farlige, hvis man lod dem være.. Ved godt, at der ikke rigtig er områder der er store nok til en ulveflok i Danmark, men sådan generelt :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Lige dig og dine hunde, bør ikke frygte alt for meget, tænk på mig, der har hunde så små, at en kongeørn lige kan nuppe en til frokost. Ser ikke den store forskel, et par vilde ulve eller en flok idioter med aggresive hunde, tror faktisk ulven er mere overskuelig, den smutter før den angriber.

 

VGTV

 

Se...damn...:mrgreen:

 

 

uh...og tjek det her...Breiflabb...det lyder helt jysk....

 

VGTV

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg kan heller ikke lige se ulve bo i DK... Det er ikke det... Synes som sagt også at de blive i Tyskland... Det er mere scenariet med at DU skulle skyde den :engel: Og så troede jeg bare ikke, at de var farlige, hvis man lod dem være.. Ved godt, at der ikke rigtig er områder der er store nok til en ulveflok i Danmark, men sådan generelt :-D

 

Og så vil jeg godt lige pointere, at jeg godt ved, at du ikke helt alvorligt har tænkt dig at gå ud og skyde den :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige dig og dine hunde, bør ikke frygte alt for meget, tænk på mig, der har hunde så små, at en kongeørn lige kan nuppe en til frokost. Ser ikke den store forskel, et par vilde ulve eller en flok idioter med aggresive hunde, tror faktisk ulven er mere overskuelig, den smutter før den angriber.

 

VGTV

 

Mærkelig gris at den ikke lige kan finde ud af at lege en god gammeldawa fangeleg hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...