Gæst Findus Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Fantastisk lækkert vejr idag, så det skulle da bruges til at gå en lang tur med Duffyen, her kommer der en massiv gang spam Haaaps: Er der mus? Wuhuu piinde: Jeg er klar, kast pinden igen: :hjerte: : Wuhuu pind og vand :banan:: Det er om at strække sig, så man slipper for at komme ud på det dybe, det der svømning er ikke lige Duffy: Run: Turn: and jump: And dance, dance, dance: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Hvor er hun dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 ååååhhh, hun er bare så sød :hjerte: nyder du det nye kamera? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 And dance, dance, dance: Vildt udtryk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Dejlige billeder. Hvor er hun sød Jeg bor helt sikkert i den forkerte landsdel i dag. Regn og gråvejr hele dagen! Øv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 ååååhhh, hun er bare så sød :hjerte: nyder du det nye kamera? Thanks, ja det gør jeg Duffy er nok lidt træt af at skulle være model hele tiden, og Kasper synes vist jeg er knap så nærværende når jeg har kamera med på tur Men man skal jo øve sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Årh nogle lækre og skønne billeder af en super dejlig og glad hund ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Tak for kommentarer Årh nogle lækre og skønne billeder af en super dejlig og glad hund ! Tak, ja hun er en rigtig livsnyder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Han er bare så kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 YndlingsDuffy Sikke en fest hun har haft sig :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Hvor er hun altså dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Dejlige billeder Her har også været det skønneste lidt sommervejr,hihi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Juhuu Duffy spam:banan: Det smukke dyr kunne vi godt bruge nogle fler billeder af:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Og sikke et vejr at gå tur i.. Det har været helt fantastisk idag. Duffy så ud til at nyde det fuldstændigt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts