Gæst Miss_menelli Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Vi bor 5 minutters kørsel fra et kæmpe område med brunkuls-søer, hede og skov, som vi ikke har besøgt ret meget, da det er lidt livsfarligt at lade hundene rende løs ret mange steder. Men der er 2 steder med en skøøøn udsigt og en herlig lidt gemt sø vi tog ud til i dag. Yoda hoppede i vandet med det samme vi kom ned til det og måtte ret bogstaveligt slæbe ham op af det igen, da vi skulle hjem - Og Bamse fandt en pind han svømmede rundt og og bad os kaste - Så det gjorde vi. Da det jo var monster koldt, så blev vi ikke ret længe og skulle hurtigt hjem og varme hunde, men "lidt" billeder blev det da alligevel til Udkigsposten: Haloooo... Kom nu i gang... Og Nix, jeg kommer IKKE derop... Nu er jeg jo lige kommet i vandet ik'?!!! Hvaaaad?!! Og lidt dingledyrs-ballet :klap: Smuksak... Men han kan bare ikke hitte ud af ikke at træde på linen :stupid: Og prinsessen skælder ud over, at de andre plasker rundt i vandet... Prinsesse Kaia er aaaalt for fin til at bevæge poterne ned i vandet - Men rende rundt og patruljere er jo et godt tidsfordriv i stedet Smuksak.... Eeeelsker de øjne! Funnyface :blink: Dingle med laaaang tunge: Lidt lækkerheds-dingledyrs-ballade Og Bamse og hans elskede pind! Smukke Kaia Dingledyrs-ballet på højt niveau Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Arrhhhh men altså....lækre tornadoer og fede billeder.....det ser ud til at være et lækkert sted I fandt jer der.... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Arrhhhh men altså....lækre tornadoer og fede billeder.....det ser ud til at være et lækkert sted I fandt jer der.... :klap: Taaak Det var et rigtig dejligt sted, men vi har et utal af sådanne pletter og skønne natur områder indenfor 10 minutters kørsel herfra. Så det er ren luksus at have så mange valgmuligheder, nu plantagen er lidt farligt område at bevæge sig op i, med alle de skydegale jægere der nedlægger vildt på stribe i øjeblikket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Uha det er nogle fine billeder. Hvor er Yoda dog langbenet Jeg er helt vild med det profil billede af Kaia! Mon ikke det er samme sted, vi tit tog hen, da jeg boede i Hammerum? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Uha det er nogle fine billeder. Hvor er Yoda dog langbenet Jeg er helt vild med det profil billede af Kaia! Mon ikke det er samme sted, vi tit tog hen, da jeg boede i Hammerum? Yoda er i hvertfald ikke blevet mindre langbenet med alderen Vi plejer tit at tage ud til Søby sø, som er der de fleste kommer og hvor der er mere plads. Men i dag var vi ude ved Sørens sø, som ligger lidt længere ude mod Fasterholt og er noget mere gemt. Tror primært det er dem fra Søbylund der kommer der, da det ikke er ret stort. Men skønt sted midt i en skov - Kan kun anbefales hvis i kommer omkring Hammerum og omegn igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Nå ja... Og sådan her ser det ud når man er en træt hundehvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Sørens sø, der kom jeg bare riiiigtig meget som yngre/barn. fantastisk sted. Årh hvor jeg savner at bo der (Vi cyklede derud, jeg boede jo i Fasterholt, så det tog virkelig ikke længe). Fantastiske billeder Jeg er helt forelsket i Kaia, hun er altså bare smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Dejlige billeder, hvor er han sød ham Yoda med lange ben og helt våd Og hvor er du sej til at tage billeder hvor øjnene kan ses på en sort hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Sørens sø, der kom jeg bare riiiigtig meget som yngre/barn. fantastisk sted. Årh hvor jeg savner at bo der (Vi cyklede derud, jeg boede jo i Fasterholt, så det tog virkelig ikke længe). Fantastiske billeder Jeg er helt forelsket i Kaia, hun er altså bare smuk! Det er nemlig bare et skønt sted! Undre mig også nogle gange over, at der er så få der kender det. Men der er selvfølgelig også Søby sø, badesøen i Fasterholt ved hundeskoven og så Sørens Sø indenfor kort afstand. Så mange vælger nok enten badesøen eller Søby Sø fordi det ligger tættest på hhv. Hammerum/Kølkær og Fasterholt. Og nu er der jo kommet motorvejs søen i Herning, som rigtig mange tager ind til i stedet. Men man har riiiigelig med bademuligheder i området efterhånden, selvom man ikke kan bo længere væk fra en strand, end vi gør her. Søby Sø, Sørens Sø, bade søen ved Fasterholt, Brande strand, Motorvejs søen v. Herning og Motorvejs søen ved Arnborg og så lige Sunds sø.... + dem jeg ikke lige kender til Hvordan kan man dog flytte herfra? Og tak for de pæne ord om Kaia - Hun er også noget særligt. Dejlige billeder, hvor er han sød ham Yoda med lange ben og helt våd Og hvor er du sej til at tage billeder hvor øjnene kan ses på en sort hund :5up: Hehe... Ja, han bliver ikke kaldt dingledyret for ingenting. Men lige netop Yoda er super nem at tage billeder af, fordi han har de her sindssyge øjne, som nærmest skinner ved den mindste sol. Stik mig en sort lab og så funger det ikke for mig. Så det er vist bare Yodas øjne, der er fotogene :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Hvordan kan man dog flytte herfra? Havde jeg kunne få arbejde i området, så boede jeg der helt sikkert igen! Men desværre så er det bare et område der kræver at man har to biler, og gider køre lidt for arbejdet... Flytter vi nogensinde til DK igen, bliver det nok det område... Naturen der er så fantastisk! (Jeg boede der hele min opvækst, og flyttede tilbage for et halvt års tid, men så flyttede jeg jo så til Holland ) Vi brugte rigtig ofte Sørens Sø, fordi den var jo "farlig", og så var der en tømmerflode derude... Det var super hyggeligt derude, og super "afskåret" fra alt andet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Havde jeg kunne få arbejde i området, så boede jeg der helt sikkert igen! Men desværre så er det bare et område der kræver at man har to biler, og gider køre lidt for arbejdet... Flytter vi nogensinde til DK igen, bliver det nok det område... Naturen der er så fantastisk! (Jeg boede der hele min opvækst, og flyttede tilbage for et halvt års tid, men så flyttede jeg jo så til Holland ) Vi brugte rigtig ofte Sørens Sø, fordi den var jo "farlig", og så var der en tømmerflode derude... Det var super hyggeligt derude, og super "afskåret" fra alt andet! Ja, i Fasterholt så er det næsten en nødvendighed med to biler. Men bare Hammerum, Herning og Ikast, så er man ikke langt fra det og kan næsten helt undvære en bil. Og ja... Naturen er simpelthen formidabel. Der er jo plantager, søer, hede og natur alle vegne indenfor 15 minutters kørsel! Elsker det Især Nørlund plantage, som vi jo har som nabo - Uhhh, der kan jeg bruge hele dage! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Skønne billeder. :hjerte: Dét er så et sted vi ikke har været endnu - men der er mange lækre områder tæt på Ikast, det er fantastisk når man har hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Nøj, det er flotte actionbilleder - men er de brunkulssøer ikke noget man skal omgå med en vis forsigtighed? Jeg har hørt alle mulige beretninger om kviksand og terrænsætninger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Skønne billeder. :hjerte:Dét er så et sted vi ikke har været endnu - men der er mange lækre områder tæt på Ikast, det er fantastisk når man har hunde Der er nemlig valgmuligheder nok. Skøøøønt område at bo i, når man har hund :5up: Nøj, det er flotte actionbilleder - men er de brunkulssøer ikke noget man skal omgå med en vis forsigtighed? Jeg har hørt alle mulige beretninger om kviksand og terrænsætninger? Jo, man skal passe meget på derude. Der er nogle få steder hvor det er sikkert, ellers skal man virkelig tage advarslerne om livsfare ved at bevæge sig langs skrænterne alvorligt! Det er ikke uden grund, at de her advarsels skilte hænger alle steder. Så undtaget nogle få steder, så har vi konsekvent line på hundene derude, fordi de ikke overlever en tur ned at skrænten - Eller dvs. de kommer ikke op derfra igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Smukkeste hundebasser:hjerte: Og Yoda er da bare mester i sjove udtryk:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Flotte billeder af smukke hunde. Hvor ligger de søer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Flotte billeder af smukke hunde.Hvor ligger de søer? De ligger lidt udenfor Ikast ud mod Brande - Nærmere bestemt ved Søby og området derude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Iiiih, hvor ser det skønt ud! Og rart at se, at jeg ikke er den eneste, der har hunde, der stadig synes det er badevejr Lææækre billeder i øvrigt! Hvornår skal du øve dig på mine???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Iiiih, hvor ser det skønt ud! Og rart at se, at jeg ikke er den eneste, der har hunde, der stadig synes det er badevejr Lææækre billeder i øvrigt! Hvornår skal du øve dig på mine???? Tror aldrig det bliver for koldt hvis man spørger hundene... Jeg er så knap så enig Men MM øve sig på at tage billeder af SMM's hunde og SMM øver sig på at lære en tumpe et par rally øvelse, ja?! Og så er der forhåbentlig snart en masse Viper babyer MM skal kramme og nusse og tage billeder af i vildskab :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 De ligger lidt udenfor Ikast ud mod Brande - Nærmere bestemt ved Søby og området derude. Tak, ligner et sted vi skal besøge en gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts