luckyluna Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 For Sheila kan nemlig godt klare at lave stritører også Men normalt er det de andre der kan... Springe kan vi allesammen.. Mysla nøjedes dog med at overveje det;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Næh, hvor fint - kunne slet ikke kende hende Og hvor er den schæferbasse dog lækker. Hvem er... han? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Fine billeder af 3 kønne hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Tak for turen idag, den var kold men dejlig:) De gamle piger er dog trætte endnu, og sheila hygger i sit back on track:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Næh, hvor fint - kunne slet ikke kende hende Og hvor er den schæferbasse dog lækker. Hvem er... han? Det er da "bare" Enzo benzo herinde fra;) Meget smuk og lækker, flere billeder følger når computer vil samarbejde igen;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 :banan: Dejlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2012 Smukke hunde :hjerte: Jeg tænkte faktisk på jer i dag... vi vil gerne på tur når I har tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Lidt flere billeder fra en mere samarbejdsvillig computer.. Kongens (dronningens) efterfølger er de gode til at lege.. Sheila går i sin egen verden, hvor ingen kan komme i kontakt med hende og er bedøvende ligeglad med hvad de andre foretager sig..Men Ih, hvor bliver hun holdt øje med af både Enzo og Mysla (og af mig som er lidt bange for at hun stikker af, da damen virkelig kun kommer når det passer hende) men hvis nu jeg gemte mig lidt, så kom hun da:hjerte: Smukke pigen i fuld firspring! hmm, det ser næsten ud som om enzo er ved at lære det der musejagt...men det er vist bare lidt parfume påsmøring, hehe lidt vanteleg er der altid energi til.. nogen foretrækker dog sin bold.. men hov! nu fik han vanten og han ser da vist lidt betænkelig ud..tænk hvis den bliver taget igen! Godt når mor hjælper med at styre mysla, så man kan undvige i tide.. Hey, du der tante..giv en godbid? eller kast min bold Alt for nu:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Skønne hunde Luckyluna har du set min pb til dig ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Selv tak Rigtig dejlig tur Enzo ligger og drømmer mens han logrer med halen, han må da drømme om sine prinsesser hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts