Hop til indhold

Billedtråd november 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 298
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fox: Skønne billeder - og tak for dejlig tur :kys: Trætte børn og træt hund herhjemme :lol: Kia er bare :lun:

 

 

Selv tak :lun: Og undskylder for at Kia røbede hvor P var henne, da der var gemmeleg :sjov: (han lå på en bakke og kiggede ud gemmen græsset med hænderne strakt frem, Kia kom og kyssede ham og stillede sig med bagbenene på den ene arm og en forpote på den anden arm)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er lidt utroligt hvad hun dog finder sig i :-)

 

Lige et par billeder efter dagens tricks kursus.. Utroligt at hun stadig havde mere energi efter 3 timers hardcore træning!

Men stranden er jo et hit.

Billederne er bare med mobilen.

 

vinter2012017.jpg

 

vinter2012016.jpg

 

Det Er faktisk helt utroligt så alsidig sådan en aussie er. Tænk at man kan gå en tur med dem efter 3 timers intens træning, og når det er mørkt kan man lyse dem i hovedet med en pandelampe uden de lukker øjnene.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

vi arbejder på et fællesbillede herhjemme, det går ikke særlig godt sådan billedmæssigt, men ungerne hygger sig :hjerte:
Nu synes jeg generelt jeg er for gammel til at følge med i baby/tumlinge tråden, så jeg har ikke set billeder af Alma siden hun blev født - og vil da bare sige at hun er en usædvanlig køn unge :5up: Og skipper er heller ikke værst ;)
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu synes jeg generelt jeg er for gammel til at følge med i baby/tumlinge tråden, så jeg har ikke set billeder af Alma siden hun blev født - og vil da bare sige at hun er en usædvanlig køn unge :5up: Og skipper er heller ikke værst ;)

 

:kys: og det er 1 1/2 år siden her meget snart :shock:

 

Ja skipper er bare dejlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par billeder af Inca i regnvejr i går med hendes fine dækken ^^ :b
Nej hvor er hun fin! :lun: Jeg leder med lys og lygte efter noget vintertøj til Oluf, men det er simpelthen umuligt at finde noget, der passer, fordi han er så lille og fed :genert: Hvis ryglængden passer, er det alt for småt om brystet, og hvis brystmålet passer, hænger det og slasker ud over halen :stupid:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...