Hop til indhold

Billedtråd november 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Gæst Helle1985
Nej hvor er hun fin! :lun: Jeg leder med lys og lygte efter noget vintertøj til Oluf, men det er simpelthen umuligt at finde noget, der passer, fordi han er så lille og fed :genert: Hvis ryglængden passer, er det alt for småt om brystet, og hvis brystmålet passer, hænger det og slasker ud over halen :stupid:

 

Hvad med noget strik?

 

 

Sonne er lang og slank, men har en bred brystkasse, så det er samme historie. Han har en megavarm, strikket sag, da den giver sig og derfor bare sidder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 298
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad med noget strik?

 

 

Sonne er lang og slank, men har en bred brystkasse, så det er samme historie. Han har en megavarm, strikket sag, da den giver sig og derfor bare sidder :)

Jo gerne - min mor strikkede til ham sidste år, men nu synes hun ikke han er lille og nuttet mere, så det gider hun ikke igen :( Og jeg kunne ikke strikke for at redde mit liv :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985
Jo gerne - min mor strikkede til ham sidste år, men nu synes hun ikke han er lille og nuttet mere, så det gider hun ikke igen :( Og jeg kunne ikke strikke for at redde mit liv :oops:

 

Jeg kan heller ikke strikke, men jeg fandt den på nettet :) Se lige, om jeg kan finde et link til dig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er hun fin! :lun: Jeg leder med lys og lygte efter noget vintertøj til Oluf, men det er simpelthen umuligt at finde noget, der passer, fordi han er så lille og fed :genert: Hvis ryglængden passer, er det alt for småt om brystet, og hvis brystmålet passer, hænger det og slasker ud over halen :stupid:

 

Jeg havde samme problem, Inca prøvede alle mulige slags, men alt var for småt, især om brystet :S Men den jeg har købt passer rigtig fint ved brystet, og man kan løsne den med en lynlås :D Det eneste "problem" er at elastikkerne er ret stramme så de presser hendes.... hrrhm, "filet" :rolleyes: helt sammen, så dem bruger jeg helst ikke :b Men jeg overvejer bare at sy nogle lidt længere elastikker i så de ikke strammer på samme måde :) Måske kan Oluf passe den også? Den er fra Buster :)Vinterjakke m/pels, Hvid/Vanille XXL - Maxi Zoo Alt til mine dyr og fåes også i navy :DVinterjakke m/pels, Navy/Lyseblå XXL - Maxi Zoo Alt til mine dyr

 

Og Inca siger forresten tak for komplimentet :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker at Buster dækkener måske kunne være en mulighed til Oluf - i min verden - som er lettere omvendt af Oluf-hunde-type verdenen, der er busters dækkner så vanvittigt brede, at mine kan have dem på to gange hvis ryglængde passer... Ellers så kan jeg godt strikke :mrgreen: men det tager pænt lang tid... så det ville nok først være klar til næste vinter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lykkedes at tage nogle fine billeder på turen i dag! :banan: Dejlig dårlig kvalitet :-D

Læg mærke til hendes lille pelskrave. Har vidst ikke børstet hende ordentligt igennem. :lol:

 

eris___strandtur_by_sekkushija-d5mfkgm.jpg

 

Utroligt hvor tyk og pelset hendes ansigt ser ud fra de rigtige vinkler. :shock: Hun har virkelig været smuk i dag <3 Det første min veninde sagde, da hun så Eris var: "Hold kæft hvor er hun blevet tyk man!" :lol:

 

eris___strandtur_2_by_sekkushija-d5mfkgp.jpg

 

 

Har du godbid til mig moar? :-D

 

eris___strandtur_3_by_sekkushija-d5mfkgn.jpg

 

Se hvad "agility" hunden kan i første forsøg! :blink:

 

strandtur_4_by_sekkushija-d5mfkgi.jpg

 

Virkelig flot udsigt. Havet og himmelen vælter sammen!

 

strandtur_5_by_sekkushija-d5mfkgf.jpg

 

Sidder bare og chiller på bænken. :vuf:

 

voldtur_by_sekkushija-d5mfkg9.jpg

 

Sagde du noget?

 

voldtur_2_by_sekkushija-d5mfkgb.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lykkedes at tage nogle fine billeder på turen i dag! :banan: Dejlig dårlig kvalitet :-D

Læg mærke til hendes lille pelskrave. Har vidst ikke børstet hende ordentligt igennem. :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]99635[/ATTACH]

 

Utroligt hvor tyk og pelset hendes ansigt ser ud fra de rigtige vinkler. :shock: Hun har virkelig været smuk i dag <3 Det første min veninde sagde, da hun så Eris var: "Hold kæft hvor er hun blevet tyk man!" :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]99636[/ATTACH]

 

 

Har du godbid til mig moar? :-D

 

[ATTACH=CONFIG]99637[/ATTACH]

 

Se hvad "agility" hunden kan i første forsøg! :blink:

 

[ATTACH=CONFIG]99638[/ATTACH]

 

Virkelig flot udsigt. Havet og himmelen vælter sammen!

 

[ATTACH=CONFIG]99639[/ATTACH]

 

Sidder bare og chiller på bænken. :vuf:

 

[ATTACH=CONFIG]99640[/ATTACH]

 

Sagde du noget?

 

[ATTACH=CONFIG]99641[/ATTACH]

 

Nåårh hvor er hun fin :hjerte: Hende ser vi da alt for lidt billeder af synes jeg :D Forresten, nu blev jeg lige nysgerrig... Hvad er det blå i baggrunden på billede 2? :hmm: :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ser billeder fra jer med to hunde, så overvejer jeg altså ret kraftigt om Bobo ikke skal have en lillebror eller en lillesøster.. Kæft det ser hyggeligt ud :-D

Jeg har ikke fortrudt det så meget som ét sekund at vi fik Liva. Hold kæft de har meget glæde af hinanden, det er helt utroligt! Og det er så fantastisk at se på og bringer så mange smil frem :hjerte: Jeg ville ikke være det foruden - og de to ville ikke være hinanden foruden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke fortrudt det så meget som ét sekund at vi fik Liva. Hold kæft de har meget glæde af hinanden, det er helt utroligt! Og det er så fantastisk at se på og bringer så mange smil frem :hjerte: Jeg ville ikke være det foruden - og de to ville ikke være hinanden foruden :lun:

Nej, det er jo det. Jeg har haft flere hunde sammen før - var endda oppe på tre på et tidspunkt. Og de synes jo det er skønt! Er også helt sikke på at Bobo ville elske det, han er så social :-D Så jeg leder efter et sted, hvor jeg må have mere end en hund. Men de hænger jo ikke på træerne, desværre

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er jo det. Jeg har haft flere hunde sammen før - var endda oppe på tre på et tidspunkt. Og de synes jo det er skønt! Er også helt sikke på at Bobo ville elske det, han er så social :-D Så jeg leder efter et sted, hvor jeg må have mere end en hund. Men de hænger jo ikke på træerne, desværre

Flyt til Ikast :mrgreen: - før jeg flyttede sammen med manden min boede jeg i et lille rækkehus (50kvm), med tilladelse til ALLE de hunde (og dyr generelt) jeg gad have. Og de er jævnligt ledige *lokke lokke* :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flyt til Ikast :mrgreen: - før jeg flyttede sammen med manden min boede jeg i et lille rækkehus (50kvm), med tilladelse til ALLE de hunde (og dyr generelt) jeg gad have. Og de er jævnligt ledige *lokke lokke* :engel:
Åhh, det er jo fristende... Hehe... Meeen det er også ret langt væk, jeg har sindssygt dårlig stedsans så jeg ville fare vild hele tiden, jeg kender ikke nogen og jeg er asocial og nu har jeg jo venner her... Hehe... Og så er jeg rigtig dårlig til at springe ud i sådan noget :oops:
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh, det er jo fristende... Hehe... Meeen det er også ret langt væk, jeg har sindssygt dårlig stedsans så jeg ville fare vild hele tiden, jeg kender ikke nogen og jeg er asocial og nu har jeg jo venner her... Hehe... Og så er jeg rigtig dårlig til at springe ud i sådan noget :oops:

Ikast er så lille at den kan man ikke fare vild i :mrgreen: Og Ayo & Liva (og mig!) ville gerne gå tur med dig & Bobo :klap:

Nej selvfølgelig rykker man ikke bare lige sådan teltpælene op - det gjorde jeg heller ikke hvis jeg bare var mig. Det har jeg så heller ikke gjort nu sammen med manden, jeg bor 8 km fra min barndomsby - men jeg ville godt turde flytte til helt ny og fremmed by med manden, hvis et eller andet gjorde det blev nødvendigt. Men alene - nej, så ville jeg også helst være fri :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...