Dorte Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Månedens hund november 2012 "Jul" Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 21. november . Vis profil: Dorte - Hunde Forum HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. november kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i opload, bliver dette sorteret fra. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter. I denne måned må der kun 1 hund på billedet, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes. Vinderen i denne måned får desværre ikke lov til at vælge næste måneds kategori, da jule-temaet er "udenfor nummer". Præmie: 12 måneders gratis hjemmeside hos 123hjemmeside - nu med stamtavle funktion(Værdi: 499.-) 1. stk mulepose med hunde-forum.dk tryk.Læs mere om muleposen / eller bestilling her) Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Er det vinderen der får både webside og mulepose? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Ja. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 ok, jeg har vundet to gange, men aldrig fået en mulepose? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 ok, jeg har vundet to gange, men aldrig fået en mulepose? Prøv lige at tage fat i admin. Det er ham, der står for præmierne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 ok, det kan være han deler Umulia's (og de fleste andres) foragt for Post danmarks priser, og synes jeg bor for langt væk til at det er prisen værd Wouldn't blame him!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Hvem er admin? for jeg blev heller aldrig kontaktet da jeg vandt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Hvem er admin? for jeg blev heller aldrig kontaktet da jeg vandt admin er ham, der ejer Hunde-forum. Hvis du - eller andre - ikke har fået jeres præmier, så prøv at send ham en pb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Op med sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Der må være flere julehunde derude :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Der må være flere julehunde derude :hmm: Petrine overvejer at konvertere tilbage, så hun kan holde jul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Petrine overvejer at konvertere tilbage, så hun kan holde jul Det er vel ikke forbudt at give hende en rød sløjfe i håret, og sætte hende foran et grantræ Ellers synes jeg faktisk det er helt okay at folk med en anden kultur deltager, og måske bare har et... "December" billede (Altså f.eks. hund i sne er jo også julestemning agtigt, uden at være "jul") Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Det er vel ikke forbudt at give hende en rød sløjfe i håret, og sætte hende foran et grantræ Ellers synes jeg faktisk det er helt okay at folk med en anden kultur deltager, og måske bare har et... "December" billede (Altså f.eks. hund i sne er jo også julestemning agtigt, uden at være "jul") Fnis, er slet ikke sippet (manden er som regel julemand), men har intet jule-pynt. Tror dog, det vil klæde en papillon med et juleoutfit. Eller noget gran :hmm: og et kalender lys :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Hvordan sender man et billede i en PB? Den beder mig om at indsætte URL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Hvordan sender man et billede i en PB? Den beder mig om at indsætte URL God fornøjelse med at gennemskue det - jeg har opgivet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 jeg uploader fra photobucket... her er der en url jeg bare kopier ind i en privat besked. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 I uploader enten til et album her på HF eller f.eks. photobucket, egen hjemmeside eller andet og så sender mig et link til billedet. Hvis billedet er offentligt på facebook, kan det også tages derfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 jeg uploader fra photobucket... her er der en url jeg bare kopier ind i en privat besked. Det gør jeg også. Alternativt kan man uploade billedet til et album her på HF og så indsætte url'en derfra i PB'en. Man kan ikke vedhæfte billedet direkte i PB'en, man skal have det liggende et andet sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Op op op - det er juletid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Hvor bliver afstemningen af:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Hvor bliver afstemningen af:vedikke: Den kommer i aften, når jeg har været til træning. Har desværre haft et par alt for lange dage på arbejde de sidste par dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Det er i orden Dorte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cibatuchsi Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Glæder mig til at se alle jeres julehunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lineline12321 Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 neeej, hvor er det typisk mig.... nåede slet ikke at få min dejlige skatte pus sendt ind :damn: nå, det må så blive næste gang, hehe :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts