Hop til indhold

Se hvad jeg har fået :D

Gæst Abomination
 Share

Recommended Posts

Gæst Abomination

... af min store farlige jagt rottie :P

mus.jpg

Er SÅ stolt af min vov, især fordi hun bare pænt spytter den ud lige foran døren til mig :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Multi citer :klap:

HAHA :D Jaaaa !! Jeg går HEEELT amok ! :D

Jeg troede faktisk det var en rotte gg læg venligst en tændstikæske op v siden af næste gang;) gg

HIHIHI! Well, vi plejer at bruge en cigaretpakke, se bare dette svin ;) PS. tror musen var lige så lang som en pakke smøger ca. :P

svin.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHAHA! :D Det er en husmus xD Læg mærke til de store øre B;D

Det ligner nu mere en halsbåndsmus, men nok om det mus det er den, og pænt død en af slagsen...

Mit ondskabsfulde kræ til en hund slæbte en med ind her tidligere på ugen, med manglende ben og lettere gennemtygget, dog stadig i live, det var ikke lige et stunt mor her var skide stolt over. Man må gerne æde dem eller sø dem, men ikke leget med manden og så gemme lidt til senere på tæppet...:badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Det ligner nu mere en halsbåndsmus, men nok om det mus det er den, og pænt død en af slagsen...

Mit ondskabsfulde kræ til en hund slæbte en med ind her tidligere på ugen, med manglende ben og lettere gennemtygget, dog stadig i live, det var ikke lige et stunt mor her var skide stolt over. Man må gerne æde dem eller sø dem, men ikke leget med manden og så gemme lidt til senere på tæppet...:badr:

En Halsbåndmus?? Hvad er forskellen? :P Bare musen normalt lever i Danmark, ikke har smittet min hund med alt mulig lort, og der ikke er flere - SÅ er jeg ligeglad med hvad den hedder :P hihi...

Ej øvbøv! Jeg har faktisk engang trådt på en mus.. Ej det er løgn, det er faktisk sket to gange.. Jeg er bare mussetramperen.. Normalt går de unge på diskotek og tramper - jeg finder bare en mus at trampe lidt rundt på.. Ej okay, det var seriøst dårlig nattehumør, jeg undskylder hvis i følte jer stødte, men det ER altså sket to gange /:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal jeg levere lidt popcorn?. Jeg forstår ikke at I kan sidde og more jer over at en mus bliver slået ihjel. Accepterer at nogle musearter er skadedyr, der kan anrette meget skade og derfor bliver nødt til at blive holdt nede i antal, men derfra til at muntres over det,... :???:

Ej, der er vel ikke nogen der ligefrem muntres over det, er der? Omvendt er der vel nogen der kommenterer at den er pænt slået ihjel.

Jeg er jo selv én af dem der er ret plaget af mus, og ingen tvivl om at jeg gerne ser dem udryddet her på matriklen, da de virkelig kan lave skade. Men derfor vil jeg ikke se dem lide, så gerne en hurtig død for min del. De fleste mus jeg ser her i huset er allerede døde, er de levende så bli'r de verfet ud igen, kan ikke få mig selv til at slå dem ihjel. De har også rigeligt med dejlige marker at bo på/i, så har de en gang været herinde, stresset halvt til døde, så tror jeg sq de holder sig væk...

Musen på billedet tror jeg er en alm. skovmus, hvis man kunne se halsen kunne man se om den havde den brune plet er halsbåndmus har. Mortalin har en god oversigt, hvor man kan se forskel på rotter og forskellige slags mus.

Forskel_paa_mus_og_rotter(1).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Skal jeg levere lidt popcorn?. Jeg forstår ikke at I kan sidde og more jer over at en mus bliver slået ihjel. Accepterer at nogle musearter er skadedyr, der kan anrette meget skade og derfor bliver nødt til at blive holdt nede i antal, men derfra til at muntres over det,...

Ej come on. Min hund har fanget en mus der var pisse provokerende. Jeg er glad og stolt. Havde det været en kat var der sikkert intet problem. Desuden - er det ikke bedre min hund brækker nakken på den og spytter den ud, i stedet for at en kat ville ha leget med den ?

Men hva skal man gøre? Musen er jo død

- HØRT! :)

Flot fangst.

Er dog rigtig glad for Lux ikke gider al den jagt.

Ville dø en smule hvis han kom hjem med sådan en

- 10-hi fniz ;)

Ej, der er vel ikke nogen der ligefrem muntres over det, er der? Omvendt er der vel nogen der kommenterer at den er pænt slået ihjel.

Jeg er jo selv én af dem der er ret plaget af mus, og ingen tvivl om at jeg gerne ser dem udryddet her på matriklen, da de virkelig kan lave skade. Men derfor vil jeg ikke se dem lide, så gerne en hurtig død for min del. De fleste mus jeg ser her i huset er allerede døde, er de levende så bli'r de verfet ud igen, kan ikke få mig selv til at slå dem ihjel. De har også rigeligt med dejlige marker at bo på/i, så har de en gang været herinde, stresset halvt til døde, så tror jeg sq de holder sig væk...

Musen på billedet tror jeg er en alm. skovmus, hvis man kunne se halsen kunne man se om den havde den brune plet er halsbåndmus har. Mortalin har en god oversigt, hvor man kan se forskel på rotter og forskellige slags mus.

- 1000 tak så blev jeg klogere :D

Link til indlæg
Del på andre sites