AnneMangetal Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Jeg ville jo gerne med god samvittighed stikke Bella et ben i stedet for at børste tænder på hende. Hun får 1-2 oksekraftben om ugen, men det er begrænset hvor meget hun æder/gnaver i knoglen. Nøgleben og flade ribben er ikke gode, da der er for meget kød på, og så gider hun altså ikke spise dem:vedikke: Og synes ikke at hun skal have oksekraftben mere end et par gange om ugen - de er ret store dem jeg køber ved slagteren. Tørret grej har ikke rigtig den store interesse, så det skal være rå ben. Forslag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Jeg er flad for lammeben (plejer at købe sådan en pose med blandede lammeknogler, både ribben og andet). Jeg synes, at de renser Tysons tænder bedst, fordi han kan knase mange af dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Hvor køber man mon dem? Ved slagteren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Eller ved barf-forhandlere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Hvor køber man mon dem? Ved slagteren? Jeg køber mine i en dyrebutik, der forhandler barf-produkter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LuiseN Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Du kunne måske prøve med ben fra barf-forhandlere dvs. kalkunskrog, kalkunhalse mv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Svinerygben er ikke så kødfulde, og de kræver god tandbrug. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Du kunne måske prøve med ben fra barf-forhandlere dvs. kalkunskrog, kalkunhalse mv. Rå fjerkræ synes hun er ulækkert:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LuiseN Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Det er da en lille kræsen-per, som du har dig dér. men der er også mange andre slags ben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Det er da en lille kræsen-per, som du har dig dér. men der er også mange andre slags ben. Hun er simpelthen SÅ slem med sådan noget:-) Tror jeg kører til en barf-forhandler og ser hvad de har (som kunne tænkes at passe hendes kræsne smag) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 lamme slagteren der er på Ingerslev boulevard om lørdagen har lammeben til en 10'er pr kilo... Så fåes det vist næsten ikke billigere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Hvad med oksehaler? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 21, 2012 Rapporter Share Besvaret November 21, 2012 Okse- eller kalveribben er også gode - der er ikke så meget kødsnask på. Vi henter dem på et mindre slagteri. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Okse- eller kalveribben er også gode - der er ikke så meget kødsnask på. Vi henter dem på et mindre slagteri. Hvilket slagteri kan I få kalveribben fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Det er okseribben vi har fået fra slagteren - Hårby slagtehus nær skanderborg. Hårby Slagtehus - - Din madordning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts