Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather

Nice...det kører da super det her...

 

Ang. Kcal, så tager jeg det ikke så højtideligt, det er jo blot vejledende, lidt som BMI eller fedtprocent på en vægt...så i giver mig bare de tal jeres beregnere når frem til, og så bliver det afgjort ud fra det...:-D...

Link til indlæg
Del på andre sites

I morgen bliver vist en slappe af dag... Bobo er træææææt... :lol: Ærgerligt man ikke har to hunde, så man kunne skifte lidt mellem dem :mrgreen:

 

Ja det er helt klart en fordel :-D I dag var det kun mig og Anton der var på den lange tur. Det nød han rigtigt. Det var så sødt da vi kom hjem. Kato blev så glad og skyndte sig at komme os i møde, men det var da ikke mig han ville snakke med, nej det var selvfølgelig Anton der skulle hilses på først. Anton blev slikket i hele hovedet af en glad Kato :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er helt klart en fordel :-D I dag var det kun mig og Anton der var på den lange tur. Det nød han rigtigt. Det var så sødt da vi kom hjem. Kato blev så glad og skyndte sig at komme os i møde, men det var da ikke mig han ville snakke med, nej det var selvfølgelig Anton der skulle hilses på først. Anton blev slikket i hele hovedet af en glad Kato :lun:

Ja, det er så dejligt at se hvor glade de kan være for hinanden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

12 km? Wow, du er vist allerede langt foran os andre :mrgreen:

I dag har der så til gengæld ikke været noget særligt :-D

 

I morgen skal vi på tir med Sisqo fra i går og måske Vega, hvis hun vil med. Jeg skal bare lige et smut til Holbæk efter en computer, aflevere den gamle til tjek hos en ven og så køre bilen hjem til min far...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

kan se der er nogen der skriver de ikke kan bruge iform til deres rute? har i prøvet at klikke på "hybrid" så det bliver til en blanding af luftfoto og kort? så er det nemt at tegne sig frem til hvor man har gået...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi får altså heller ikke gået super meget i dag - der er ingen af os, der gider :oops: Bobo er doven og jeg er vist ved at blive syg... Har været svimmel de sidste par dage og nu har jeg fået hovedpine... Så vi tager en hjemmedag :-D

 

God bedring. Husk at forkæle dig selv lidt i dag, det er den bedste kur :ae:

 

Her bliver det heller ikke til meget i dag. Hundene kigger spørgende på mig hver gang vi er ude og laver et glæde-spring når jeg spørger om vi skal gå hjem igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
God ide! Skal man bare skrive det her i tråden?

 

Vores morgentur var 2,74 km og tog en hel time..det var nemlig en musetur, så jeg stod meget stille:P

 

Man må gerne skrive i tråden, men man skal selv føre regnskab...The Dogfather har tillid til jer...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik lige målt op på iform at vi gik 5 km igår ialt og idag har vi ialt gået 4,6 km.. lidt sjovt at det nok passer meget godt at vi går ca 5 km om dagen fordelt på en eller to ture.

 

ærgeligt mine hunde er gamle i sådan en konkurrence her, det skulle have været i sheilas unge dage, hvor den stod på mellem 10 og 15 km om dagen;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...