luckyluna Skrevet November 24, 2012 Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 Jeg har lige bestilt spændende træningsdvd´er på http://www.tawzerdog.com/index/default.php, da de har halv pris denne weekend, så bare gå amok derude;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Er du sikker på at adressen er rigtig..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Er du sikker på at adressen er rigtig..? Nu skulle det være rigtigt, sorry;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Bare vær opmærksom på, at der vist bliver sendt fra USA, så der kommer ekstra told og moms på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Bare vær opmærksom på, at der vist bliver sendt fra USA, så der kommer ekstra told og moms på. ?? Der kommer moms på, ja. Post Danmark tager sig rigtig godt betalt for at regne momsen ud ( 125 kr. + moms), men ekstra told er det vel næppe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 25, 2012 Rapporter Share Besvaret November 25, 2012 Spændende! Jeg ville da gerne have den her: Dissecting the Dynamics of Dog-Dog Play - Nicole Wilde og indtil flere andre Men har lige fået en pakke snuppet i tolden - varer for en "hund" kommer til at koste 400 :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret December 21, 2012 Rapporter Share Besvaret December 21, 2012 Jeg har lige bestilt spændende træningsdvd´er på Tawzer Dog Training DVDs Videos Books Continuing Education, da de har halv pris denne weekend, så bare gå amok derude;) Tak for tippet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret December 21, 2012 Rapporter Share Besvaret December 21, 2012 Hvilke har du købt LL ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret December 22, 2012 Rapporter Share Besvaret December 22, 2012 Hvilke har du købt LL ? Jeg gik lidt amok,fordi jeg var sikker på at min mor ville give en stor julegave:banan: Step Up Your Training for Dog Sport af Michele Pouliot fordi jeg ikke tror jeg kommer på det platformkursus der er udbudt i foråret,og fordi jeg (altid) har en plan om at genoptage Freestyle, Pattern Games med Leslie McDevitt fodi jeg er glad for Control Unleashed Et par stykker med Kathy Sdao, bl.a Plenty in Life is Free (god filosofi:-D) og Getting Smart for Dog Sports Aggression in Dogs af Brenda Aloff, håber der er mange gode videoklip Nicola Wilde: Dissecting the Dynamics of Dog-Dog Play, igen håber jeg på gode klip. Der er mange timer:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret December 22, 2012 Rapporter Share Besvaret December 22, 2012 Jeg gik lidt amok,fordi jeg var sikker på at min mor ville give en stor julegave:banan:Step Up Your Training for Dog Sport af Michele Pouliot fordi jeg ikke tror jeg kommer på det platformkursus der er udbudt i foråret,og fordi jeg (altid) har en plan om at genoptage Freestyle, Pattern Games med Leslie McDevitt fodi jeg er glad for Control Unleashed Et par stykker med Kathy Sdao, bl.a Plenty in Life is Free (god filosofi:-D) og Getting Smart for Dog Sports Aggression in Dogs af Brenda Aloff, håber der er mange gode videoklip Nicola Wilde: Dissecting the Dynamics of Dog-Dog Play, igen håber jeg på gode klip. Der er mange timer:-D Spændende. Hvis ikke din mor giver en stor julegave, gør dine hunde sikkert. Mine er meget gavmilde og giver rigtig lækre gaver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts