Hop til indhold

Lidt fra dagens tur med hund og kat

Ninjamor
 Share

Recommended Posts

En tur på vejen med indlagte aktiviteter, af gode grunde kan jeg kun vise de ting jeg ikke selv er involveret i.

Miss Mille følger med og tjekker at Pelle gør det ordenligt

Billede023 (2).jpg

Vandpytten bliver brugt til at skylle poterne efter musegravning

Billede027 (2).jpg

Billede030 (2).jpg

Billede034 (2).jpg

Billede035 (2).jpg

Billede037 (2).jpg

Billede041 (2).jpg

Billede044 (2).jpg

Billede052 (2).jpg

Billede056 (2).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor hyggeligt, at hun sådan følger med :hjerte:

Hvor er de søde, og sikke nogle specielle aftegninger! Ja, kattens altså... :lol: Der er bare noget så hyggeligt at gå tur med både hund og kat(-te)... :lun:

Ja det er rigtig hyggeligt at have Mille med.

Mht aftegninger så er det hun søn Henriks kat og ser man på det første foto af hende, kan man se at hun bag højre skulder har et lidt (overtegnet) H, sjov detalje.

Det er faktisk utroligt så meget man kan lave med sin hund på en almindelig vej, når bare der også lige er et par tomme bygggegrunde, og kors hvor folk sviner på de grunde :evil: ikke i orden, men et plus for Pelle og jeg på vores ture.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er rigtig hyggeligt at have Mille med.

Mht aftegninger så er det hun søn Henriks kat og ser man på det første foto af hende, kan man se at hun bag højre skulder har et lidt (overtegnet) H, sjov detalje.

Det er faktisk utroligt så meget man kan lave med sin hund på en almindelig vej, når bare der også lige er et par tomme bygggegrunde, og kors hvor folk sviner på de grunde :evil: ikke i orden, men et plus for Pelle og jeg på vores ture.

Ja det kan jeg se, hvor sjovt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Han tjekker at stavningen er korrekt!

Nej, under "r" i "bær" ligger der en godbid, han gerne vil have :-D

:-D

Vi plejer også at gemme ting hist og pist på turen. Der står nogle høje vejskilte, som han så skal helt op på bagbenene af for at komme til, der lægger jeg tit noget. Men jeg prøver at variere lidt, hvor det gode er.

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D

Vi plejer også at gemme ting hist og pist på turen. Der står nogle høje vejskilte, som han så skal helt op på bagbenene af for at komme til, der lægger jeg tit noget. Men jeg prøver at variere lidt, hvor det gode er.

Variation er også godt, det og faste ritualer er rigtigt godt at have på sine ture synes jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites