Ninjamor Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 En tur på vejen med indlagte aktiviteter, af gode grunde kan jeg kun vise de ting jeg ikke selv er involveret i. Miss Mille følger med og tjekker at Pelle gør det ordenligt Vandpytten bliver brugt til at skylle poterne efter musegravning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Dejligt med lidt billeder fra dig Pelle går grundigt til værks hva! Vores kat går også med på aftenturen, det er simpelthen så hyggeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hvor er det hyggelige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hvor er de søde, og sikke nogle specielle aftegninger! Ja, kattens altså... Der er bare noget så hyggeligt at gå tur med både hund og kat(-te)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hvor hyggeligt, at hun sådan følger med :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hvor hyggeligt, at hun sådan følger med :hjerte: Hvor er de søde, og sikke nogle specielle aftegninger! Ja, kattens altså... Der er bare noget så hyggeligt at gå tur med både hund og kat(-te)... Ja det er rigtig hyggeligt at have Mille med. Mht aftegninger så er det hun søn Henriks kat og ser man på det første foto af hende, kan man se at hun bag højre skulder har et lidt (overtegnet) H, sjov detalje. Det er faktisk utroligt så meget man kan lave med sin hund på en almindelig vej, når bare der også lige er et par tomme bygggegrunde, og kors hvor folk sviner på de grunde ikke i orden, men et plus for Pelle og jeg på vores ture. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Ja det er rigtig hyggeligt at have Mille med. Mht aftegninger så er det hun søn Henriks kat og ser man på det første foto af hende, kan man se at hun bag højre skulder har et lidt (overtegnet) H, sjov detalje. Det er faktisk utroligt så meget man kan lave med sin hund på en almindelig vej, når bare der også lige er et par tomme bygggegrunde, og kors hvor folk sviner på de grunde ikke i orden, men et plus for Pelle og jeg på vores ture. Ja det kan jeg se, hvor sjovt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hvor hyggeligt Jeg gad godt at Lucky fulgte med på vores ture, men det gider han tydeligvis ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hvor ser det hyggeligt ud og dejligt at se Pelle igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Ha ha hvor skægt med det H Hvad laver Pelle ved vejskiltet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2012 Ha ha hvor skægt med det H Hvad laver Pelle ved vejskiltet? Han tjekker at stavningen er korrekt! Nej, under "r" i "bær" ligger der en godbid, han gerne vil have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 29, 2012 Rapporter Share Besvaret November 29, 2012 Han tjekker at stavningen er korrekt! Nej, under "r" i "bær" ligger der en godbid, han gerne vil have Vi plejer også at gemme ting hist og pist på turen. Der står nogle høje vejskilte, som han så skal helt op på bagbenene af for at komme til, der lægger jeg tit noget. Men jeg prøver at variere lidt, hvor det gode er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2012 Vi plejer også at gemme ting hist og pist på turen. Der står nogle høje vejskilte, som han så skal helt op på bagbenene af for at komme til, der lægger jeg tit noget. Men jeg prøver at variere lidt, hvor det gode er. Variation er også godt, det og faste ritualer er rigtigt godt at have på sine ture synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts