Hop til indhold

Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Tjah... Nogle på står jo at man skal have et navn for at være sikker... andre at hvis man har mange hunde så er man sikker... nogle mener danskere bliver forfordelt...

 

Jeg tror jeg skriver at jeg gerne vil være hjælper... Bare ikke lige de 4 timer som på jutlandia... Puh... Og så lige at få det til at passe med 4 løb... Det kunne nu lade sig gøre...

 

Har du egentlig også en DKK-bog? Eller kan man deltage med DCH? Det kunne også være sådan, de skelnede.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tjah... Nu skal man jo have en DKK bog for at komme til konkurrence i DKK, og jeg rendte da ind i dig i Albertslund i april, endda mere end en gang :genert: Men det er slet ikke sikkert at du var klar over det var mig :stupid:

 

Men jo, det har jeg... Eller det har Joy, da der sgu ikke er nogle der vil give mig en startbog... Prinsessen har sit sambogsnummer, så det må være det der skal bruges til tilmelding af hende... Vil dog overveje nøje om jeg skal melde hende til, da jeg ikke vil risikere at miste en masse penge fordi de åbenbart lige ved dette stævne ikke giver penge tilbage ved syg hund. Faktisk rigtig dårlig stil. Vi var ellers en del der syntes det var fornuftigt, da man valgte at gøre dette fra DKK's side...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har faktisk været ude og starte hos DKK næsten lige så længe som DcH... Men alle DKK-konkurrencerne er jo oppe nord på, og det er ikke lige altid jeg kan finde nogle at køre med... Men har vist lokket lidt flere med på DKK-banen...

 

Det er næsten aldrig et problem med DcH's konkurrencer, for der er altid nogle fra klubben der skal afsted... Måske man skulle få sig det kørekort når de sidste penge fra LG en dag dukker op :hmm:Nu er det jo også kun snart et år siden jeg stod og ikke fik løn...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der meldt til vores første dgi stævne :lol: Vi glæder os (jeps, ved nemlig at Luna helt sikkert glæder sig :mrgreen:)

 

Og nu skal jeg have bestil en dkk startbog - kan jo se at Fionia cup er officielt dkkstævne.

 

Me too - vi skal ha' HF-stævne, ja vi skal så!!! :banan: Hvor mange endte egentlig med at melde til..? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa, så kan jeg endelig få lov at møde Spot! :banan: Ja, og også Carla, selvfølgelig! :5up:

 

Øh ja... Altså Spot er dygtig til lydighed - og pæn. Men du skal måske ikke forvente dig det store af vore agilityoptræden :oops:

15 ganges træning sidste år og så 2 måneders pause! Om ikke andet, så bliver vi dagens festlige indslag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh ja... Altså Spot er dygtig til lydighed - og pæn. Men du skal måske ikke forvente dig det store af vore agilityoptræden :oops:

15 ganges træning sidste år og så 2 måneders pause! Om ikke andet, så bliver vi dagens festlige indslag :blink:

 

Næææ du, dagens agilityunderholdning plejer Iso og jeg at stå for! :5up: Men jeg vil bare møde dine hunde, har jo hørt så meget om dem så jeg næsten føler jeg kender dem, især supercarla.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh ja... Altså Spot er dygtig til lydighed - og pæn. Men du skal måske ikke forvente dig det store af vore agilityoptræden :oops:

15 ganges træning sidste år og så 2 måneders pause! Om ikke andet, så bliver vi dagens festlige indslag :blink:

 

Nænæ du, den har vi patent på... Årets første stævne er altid en.... oplevelse? med Karla :lol: Jeg kan ihvertfald love, at der ikke bliver stille på banen imens :genert: Derudover skal Karla gå øvet rally - ikke en ting hun synes er fedt når der er en agilitybane i nærheden :roll: og Johna skal gå begynderrally - det kan gå begge veje. Hun kan gå fantastisk flot rally eller "næh, jeg gider ikke det her pis" - elendig rally

Link til indlæg
Del på andre sites

Årets første stævne 2012 - første løb på dagen - læg venligst mærke til den særdeles kontrollerede måde vi fx kommer ind på banen på :lol: hun løber så sandet det sprøjter, men vippe har hun sgu ikke tid til og heller ikke slalom :roll:

 

[video=youtube_share;Q3NNIS0_qE0]

 

:vedikke: Sådan går Iso da altid ind på banen! :lol:

 

Aaaaltså, Karla løber da den samme vej som du, i det mindste - det er sgutte altid tilfældet med Iso! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vedikke: Sådan går Iso da altid ind på banen! :lol:

 

Aaaaltså, Karla løber da den samme vej som du, i det mindste - det er sgutte altid tilfældet med Iso! :lol:

 

Forklar mig lige hvorfor jeg ikke smider hende tilbage på den flyvervippe der? :vedikke: Men det gjorde jeg ikke - og det resulterede i det her måneden efter i Vilhelmsborg

 

43 sekunder inde :evil: iøvrigt endnu et løb hvor hun har for travlt til slalom :roll:

[video=youtube_share;y5DnarNDAxw]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...