Hop til indhold

Viiipers are here


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Åh, hvor er de skønne :lun:

 

Forudser at drengene bliver nogle værre drengerøve, sådan som de allerede er om sig med håndtegn og visen tunge :klap:

 

Og skønt at Vilya er sådan en dygtig mor - Men det undre jo ikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja ja - Splint (som flyttede hjem til Trines ex) var fra Kimmis kuld. Har også mødt Pippi, som er Kimmis hvalp. HUN er en skøn skøn hund..

 

Og jeg går på hold med Sweetie, endnu en køn og skøn Kimmihvalp! Og dygtig!

 

 

Nuurrh, de er godt nok nuttede, de små Vilyavapser... :lun: Sjovt at se at klø-reflekserne allerede fungerer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa! Nu har Marianne selv løbet med Sweetie til træning det sidste stykke tid, men det plejer at være Julie der løber stævner. Og det er jo søreme gået godt!

 

Har ikke set Marianne løbe agility med hende - kun til lydighedsprøve. Det var de også gode til! Det er så hyggeligt at se dem rundt omkring til stævner - ser jo både Sweetie og Zitta, når jeg er ude og se på lidt agility.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke set Marianne løbe agility med hende - kun til lydighedsprøve. Det var de også gode til! Det er så hyggeligt at se dem rundt omkring til stævner - ser jo både Sweetie og Zitta, når jeg er ude og se på lidt agility.

 

Marianne og Sweetie er gode sammen, men Marianne har det vel lidt som jeg - det der med "en smule ældre dame + frisk og fyrig hund"... :pift: :lol: Det må være fedt at kunne følge sit opdræt sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Marianne og Sweetie er gode sammen, men Marianne har det vel lidt som jeg - det der med "en smule ældre dame + frisk og fyrig hund"... :pift: :lol: Det må være fedt at kunne følge sit opdræt sådan.

 

He he.... det er vist godt, du aldrig har set mig løbe ag med Kimmi.... var jo næsten ung og frisk, da jeg forsøgte mig og kunne på ingen måder følge med :mrgreen: Zitta og Peter/Jonas må du næsten også have set til stævner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrrh altså. De ER søde. Også selvom de er små.

Men de er så bløde og fine..

 

(beklager at jeg slet ikke havde tænkt at mor og børn havde behov for alenetid - men tak fordi jeg gerne måtte komme, Trine! :D)

 

Vilya ville meget gerne hilse og kramme, og spise min mad. Kimmi sang laaange triste sange. Og gemte hoved i mit maveflæsk. Meget sært - men virkelig hyggeligt. Den hund ER bare ikke som alle andre..

Og så var der jo en kurv fyldt med lækkerheder. Inkl. en psykosehvalp. Den siger Martin jeg skal have. Tror måske jeg tænker, at vi liiige venter og ser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...