Hop til indhold

Viiipers are here


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Som nogen nok har set på fb, så kom jeg hjem til en overraskelse i dag! Har taget temperatur siden lørdags og i morges var den på vej ned - faldet fra 37,8 til 37,3. 63 dage fra 1. parring er på torsdag, så jeg havde regnet med hvalpe torsdag eller fredag. Det passede jo umiddelbart fint med at temperaturen var på vej ned. Vilyaen har puuuustet noget de sidste par dage, men spist, været frisk nok og ikke bygget rede. Tog på arbejde i morges.... mavefornemmelsen var sær, så kørte hjem til middag og luftede tøsen. Grinede lidt af mig selv og kørte tilbage til jobbet. Tiltagende ondt i maven og kl. 15 kunne jeg ikke holde det ud mere, så kørte hjem. På vej hjem snakkede jeg med Sanne (en af mine længselsfulde hvalpekøbere) og vi jokede lidt med min nervøsitet og var helt enige om, at der ikke skete noget før fredag. Kom hjem og kiggede gennem stuevinduet (havde skilt Kimmi og Vilya af i morges, så Kimmi var i gangen og V var i stuen, hvor fødekassen står. Vilya sad i kassen (har hun ellers kun gjort, når hun fik serveret mad deroppe). Tiltagende sær følelse i maven.... gik ind, Kimmi sagde hej, hej, hej.... åbnede ind til køkkenet og ingen Vilya. Til gengæld små knirkelyde. I kassen sad Vilya med 5 fine, tørre hvalpe, der suttede på livet løs :shock:

 

Gik lidt i koma og sad lidt og glanede.... Ringede til Sanne og stak telefonen ned i kassen.... totalt surealistisk! Fik tjekket køn, navlestrenge, vejet dem osv. Vilya fodret og ud og tisse - mod hendes vilje (ok tisseturen - ikke maden)! Gjorde gulv rent - tæve, der har gjort rent efter 5 hvalpe, inkl. spist alle moderkager, får ret dårlig mave! Snakkede med Tweesa et par gange undervejs.... Virkelig sær eftermiddag, der også indebar skattejagt rundt i de tre rum Vilya havde adgang til - skulle der nu ligge en hvalp et sted???? Vilyamoren er cool og ser ud som om hun har ordnet det shit tusind gange før! Lidt træt og lidt fedtet, men totalt optaget... hun forlod ikke engang kassen, da Martin kom hjem!

 

Nå ja... der er 4 hanner og 1 tæve. 1 trefarvet han og resten sort/hvide. Tæven vejer 315 gr. og største hannen vejer 419 gr. - ikke verdens største BC hvalpe, men fint indenfor normen. De spiser fint, sover og knirker lidt rundt.... opfører sig faktisk præcis som alle andre hvalpe, men er liiiige en tand mere fantastiske!

 

Vil I se billeder?

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

3 farvet han :lun:

Eii, Trine, det kan Vilya ikke være bekendt :fyfy:

 

Men hvor er hun bare super sej, den lille Vilya pige, som nu for alvor er blevet voksen og dyyygtig mooar :5up:

 

 

Og billeder igen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...