Hop til indhold

X-factor 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 330
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ej sikken en vokal. Altså du godeste! Hun er klart det største talent vokalmæssigt!

 

I dag er hun helt klart langt foran karoline!

 

Fantastisk nummer til Chresten! Shit da!

 

GISP! VI ER ENIGE :lol:

 

Jeg vil dog lige pointere for at gøre det helt klart:

 

Jeg har altid haft ELENDIG musik smag! (Og tøj stil).....

 

Min absolut favorit sang hedder happy hands and happy feet med dada life, så ved i hvor elendigt det bliver :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chresten har stadig ikke rytme... og amanda er nok vildt dygtig, men dræbende kedelig...

 

men Wasteland :klap: hold kæft de er sjove!! og SøsterLagkage, tænkte præcis det samme om håret :sjov:

 

Han har rigeligt med rytme. Det der netop er røvfedt, er når en sanger bryder rytmen og trækker tonen lige den smule for langt. Det er autentisk og det er dælme kun de dygtige der kan gøre det så elegant!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

I dag er hun helt klart langt foran karoline!

 

 

 

GISP! VI ER ENIGE :lol:

 

Jeg vil dog lige pointere for at gøre det helt klart:

 

Jeg har altid haft ELENDIG musik smag! (Og tøj stil).....

 

Min absolut favorit sang hedder happy hands and happy feet med dada life, så ved i hvor elendigt det bliver :lol:

 

:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har rigeligt med rytme. Det der netop er røvfedt, er når en sanger bryder rytmen og trækker tonen lige den smule for langt. Det er autentisk og det er dælme kun de dygtige der kan gøre det så elegant!

 

 

lagde til mærke til hans fod der tappede rytmen og det så ud som om at det var jordens største udfordring... det er rent held at han rammer rigtigt når han gør det, men nu synes jeg jo så stadigvæk at Anne er en dygtig dommer :slem:

 

 

hør lige den her udgave...

[video=youtube_share;fFycC76VgXo]

Link til indlæg
Del på andre sites

lagde til mærke til hans fod der tappede rytmen og det så ud som om at det var jordens største udfordring... det er rent held at han rammer rigtigt når han gør det, men nu synes jeg jo så stadigvæk at Anne er en dygtig dommer :slem:

 

 

hør lige den her udgave...

[video=youtube_share;fFycC76VgXo]

 

Men fordi en sang kører i en bestemt rytme er det jo ikke nødvendigvis præcis Den rytme sanger holder. Når den bliver synkoperet er den netop ikke spot on.

Altså ift foden, så er han sgu ikke verdens heldigste i sit kropssprog! Han er på godt nordjysk det vi kalder kaw!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...