Hop til indhold

X-factor 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 330
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er PINLIGT, det er simpelthen pinligt lille danmark, at have så groteks dårlig musik smag. Jeg er i chok over at Amanda røg ud. Hele denne her omgang X factor har været en tragedie lige fra starten, det eneste der har været værdig var at Amanda hun var med. Og så ryger hun ud, til fordel for det der efterskole gejl boyband, der udelukkende kommer videre pga danmark er i overflod at hysteriske teenage piger der hepper på dem.

 

I guder. Det er alligevel bunden af bunden. Er rystet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er PINLIGT, det er simpelthen pinligt lille danmark, at have så groteks dårlig musik smag. Jeg er i chok over at Amanda røg ud. Hele denne her omgang X factor har været en tragedie lige fra starten, det eneste der har været værdig var at Amanda hun var med. Og så ryger hun ud, til fordel for det der efterskole gejl boyband, der udelukkende kommer videre pga danmark er i overflod at hysteriske teenage piger der hepper på dem.

 

I guder. Det er alligevel bunden af bunden. Er rystet.

 

Hvis du så extra factor så var det faktisk gamle damer der var vilde med dem :lol: Jeg var overrasket!

Link til indlæg
Del på andre sites

se:

 

nå, jeg siger så creeesteen, karoline og wasteland. en fra hver dommer ville være fint. og der gemmer sig vist altså en lille boybandfan i min mave :mrgreen:

 

jeg burde seriøst internetbette lidt mere. har en god ven, der har vundet over 4000 kroner på den nye pave frans.

 

og bare lige for en god ordens skyld - jeg har altså ikke sådan meeeega dårlig smag, vel, jeg betragter bare ikke rigtigt x-factor som musik og kommer alligevel aldrig til at høre nogle af dem efterfølgende, så jeg er bare til underholdning og teenagecharme og/eller lækkerhed og/eller deciderede tosser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal SÅ afgjort IKKE se finalen. Den almene danskers musiksmag er jo skyllet en tur gennem lokummet, fisket op og hakket i en foodprocessor.. Det er jo helt galt......

Jeg er simpelthen så hidsig over at Amanda er røget og det talentløse boyband stadig er der, at jeg også seriøst overvejer total boykot!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er simpelthen så hidsig over at Amanda er røget og det talentløse boyband stadig er der, at jeg også seriøst overvejer total boykot!

 

Præcis min strategi.... Synes de er så hjernedødt elendige at jeg krummer tæer bare at at kigge på dem.

Det eneste jeg ser i deres øjne når de optræder er "yeeahhh FIIIIISSSEEEEE".

 

Og så forstår jeg slet ikke ideen i at gå op og gengive et nummer så identisk som muligt - hvor er talentet i det? Det kan enhver idiot sgu da. De ligner seriøst nogen der ikke har en eneste selvstændig tanke eller holdning....

Link til indlæg
Del på andre sites

Udseendelsen i går var i det hele taget tåkrummende.

 

Blachman kunne tydeligvis have kvalt Anne linnet på åben skærm. Den måde han gik op foran Ida og Anne på, hører ikke hjemme i tv. Dårlig stil.

 

Dengang Anne og Blachman diskutere dårlig smag, skal Blachman lige til at starte en barnlig diskution om dengang hun stemte Zaina ud. Den blev heldigvis hurtig stoppet af Ida og Signe.

 

Anne Linnet lyder på et tidspunkt som om hun er ved at bryde sammen, over at blachman altid er " ond" som hun selv siger, ved "hendes" drenge og at hun havde meldt sig som dommer til programmet for at give noget nyt bla bla bla. Ida stemmer i og det er liiige før man får ondt af Anne linnet.

 

Amanda ryger ud, blachman bliver overdrevet sensimental og liderlig og voldgramser på Amanda.

 

Amanda har det mærkeligste udtryk i øjnene, hun ligner seriøst en der er faldet ned fra månen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Udseendelsen i går var i det hele taget tåkrummende.

 

Blachman kunne tydeligvis have kvalt Anne linnet på åben skærm. Den måde han gik op foran Ida og Anne på, hører ikke hjemme i tv. Dårlig stil.

 

Dengang Anne og Blachman diskutere dårlig smag, skal Blachman lige til at starte en barnlig diskution om dengang hun stemte Zaina ud. Den blev heldigvis hurtig stoppet af Ida og Signe.

 

Anne Linnet lyder på et tidspunkt som om hun er ved at bryde sammen, over at blachman altid er " ond" som hun selv siger, ved "hendes" drenge og at hun havde meldt sig som dommer til programmet for at give noget nyt bla bla bla. Ida stemmer i og det er liiige før man får ondt af Anne linnet.

 

Amanda ryger ud, blachman bliver overdrevet sensimental og liderlig og voldgramser på Amanda.

 

Amanda har det mærkeligste udtryk i øjnene, hun ligner seriøst en der er faldet ned fra månen.

 

Hun var også den alle bookmakerne troede ville vinde - og hvis jeg var Amanda og var røget ud til fordel for de kusse-magnetter, så havde jeg fandme også set noget mærkelig ud i skærmen... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun var også den alle bookmakerne troede ville vinde - og hvis jeg var Amanda og var røget ud til fordel for de kusse-magnetter, så havde jeg fandme også set noget mærkelig ud i skærmen... :-D

 

Jamen jeg skreg af grin, det var alligevel så tragisk komisk, så man kunne lige så godt grine, om ikke andet så af foragelse. Men hun var helt fra den, frygtede hun ville løbe væk fra scenen. Hun tog også mikrofonen og skulle sige noget, men nåede kun at sige MEN, og så tog signe den og sagde noget til seerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Udseendelsen i går var i det hele taget tåkrummende.

 

Blachman kunne tydeligvis have kvalt Anne linnet på åben skærm. Den måde han gik op foran Ida og Anne på, hører ikke hjemme i tv. Dårlig stil.

 

Dengang Anne og Blachman diskutere dårlig smag, skal Blachman lige til at starte en barnlig diskution om dengang hun stemte Zaina ud. Den blev heldigvis hurtig stoppet af Ida og Signe.

 

Anne Linnet lyder på et tidspunkt som om hun er ved at bryde sammen, over at blachman altid er " ond" som hun selv siger, ved "hendes" drenge og at hun havde meldt sig som dommer til programmet for at give noget nyt bla bla bla. Ida stemmer i og det er liiige før man får ondt af Anne linnet.

 

Amanda ryger ud, blachman bliver overdrevet sensimental og liderlig og voldgramser på Amanda.

 

Amanda har det mærkeligste udtryk i øjnene, hun ligner seriøst en der er faldet ned fra månen.

 

Meget interessant genfortælling, jeg er næsten i tvivl om det er det samme program jeg så i går :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har I glemt det er en konkurrence?

Jeg syns da osse klart det er bizart at Amanda røg ud til fordel for drengene, som bestemt kun er blevet dårligere siden de mødte op på bootcamp, men come on!!

NU boycutter jeg X-Factor, NU gider jeg ikke det program, NU gider jeg ikke se finalen...... blablabla hold nu op, det er et underholdningsprogram med en indbygget konkurrence!

Sidste år var det galt fordi det var forudsigeligt, nu er der intet forudsigeligt fordi den forventede vinder er røget ud, og så er det OSSE galt :mrgreen:

 

Amanda er ikke med i finalen, men det blir det øvrige program jo ikke anderledes af, så herreste gud hvorfor så negative venner :confused:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...