Hop til indhold

X-factor 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Måske det hjalp hvis de "stemmeberetigede" var fyldt 18 år. Tror rigtig mange "små" teenage-piger ryger på boybandet og mobiler er jo allemandseje i dag.

Ikke fair i forhold til kvaliteten af musikken, men sådan er det bare.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 330
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Måske det hjalp hvis de "stemmeberetigede" var fyldt 18 år. Tror rigtig mange "små" teenage-piger ryger på boybandet og mobiler er jo allemandseje i dag.

Ikke fair i forhold til kvaliteten af musikken, men sådan er det bare.

 

Alder er vel ingen garanti for god musiksmag:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske det hjalp hvis de "stemmeberetigede" var fyldt 18 år. Tror rigtig mange "små" teenage-piger ryger på boybandet og mobiler er jo allemandseje i dag.

Ikke fair i forhold til kvaliteten af musikken, men sådan er det bare.

 

For det første: Det er et familie underholdningsprogram, selvfølgelig skal man have ret til at stemme når man er under 18. (Deltagerne er jo også under 18 i nogle tilfælde, faktisk er Chresten den eneste over 24 så vidt jeg ved)

 

Dernæst: Hvorfor er det så forfærdeligt at mange små teenage piger stemmer på dem?

 

Hvis man så extra factor var der jo lige så mange "gamle damer" som fandt dem charmerende og gode... Og her i tråden er vi da også flere voksne kvinder som har givet udtryk for at vi synes de er helt i orden.

 

Til sidst: Så handler X factor jo ikke nødvendigvis om at være bedst til at synge.... Men om at have X factor... Og jeg synes helt bestemt at Amanda var dygtig, men det var faktisk først dette show hun for mig fik "personlighed", ellers har hun været sådan lidt... kedelig... For mit vedkommende, hvor jeg synes Wasteland, trods alt har haft lidt mere "spræl", MEN det er jo også noget hvor sangvalget har stor betydning.

 

Jeg synes bestemt Amanda var en værdig vinder, men jeg synes ikke Wasteland er mindre værdige.

Link til indlæg
Del på andre sites

For det første: Det er et familie underholdningsprogram, selvfølgelig skal man have ret til at stemme når man er under 18. (Deltagerne er jo også under 18 i nogle tilfælde, faktisk er Chresten den eneste over 24 så vidt jeg ved)

 

Dernæst: Hvorfor er det så forfærdeligt at mange små teenage piger stemmer på dem?

 

Hvis man så extra factor var der jo lige så mange "gamle damer" som fandt dem charmerende og gode... Og her i tråden er vi da også flere voksne kvinder som har givet udtryk for at vi synes de er helt i orden.

 

Til sidst: Så handler X factor jo ikke nødvendigvis om at være bedst til at synge.... Men om at have X factor... Og jeg synes helt bestemt at Amanda var dygtig, men det var faktisk først dette show hun for mig fik "personlighed", ellers har hun været sådan lidt... kedelig... For mit vedkommende, hvor jeg synes Wasteland, trods alt har haft lidt mere "spræl", MEN det er jo også noget hvor sangvalget har stor betydning.

 

Jeg synes bestemt Amanda var en værdig vinder, men jeg synes ikke Wasteland er mindre værdige.

 

Enig, som i alt andet end den sidste sætning ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror altså... At Chresten skal vinde... Hold fast mand hvor er han bare... Fantastisk!

 

I aften er min liste:

 

Chresten

Wasteland

Karoline

 

 

Synes Karoline har virket alt for.. "lille" i dag... Og hun svømmede jo i den der gyselige gule kjole agtige ting...

 

 

 

Det var så sjovt med den kjole der kæreste udbrød bare " kæft noget fedt kluns" !!!!!! - og ja han var temmelig seriøs hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det passer... Det hørte vi også herhjemme..

 

.... Jeg synes det er lidt.. upassende, i en ellers god sang... For mig ødelagde det den helt... Sikke en skam!

 

Nå men uanset hvad så har Chresten bare været suveræn i dag, og uden tvivl min favorit til at vinde! Selvom hvis jeg skal dømme overordnet ville Karoline nok faktisk vinde... Afgjort to værdige finalister.

Link til indlæg
Del på andre sites

.... Jeg synes det er lidt.. upassende, i en ellers god sang... For mig ødelagde det den helt... Sikke en skam!

 

Nå men uanset hvad så har Chresten bare været suveræn i dag, og uden tvivl min favorit til at vinde! Selvom hvis jeg skal dømme overordnet ville Karoline nok faktisk vinde... Afgjort to værdige finalister.

 

Helt enig. Meget upassende... Chresten har været min favorit fra starten og er det stadig.. Han er bare dejlig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Chresten er jo så TOP cool, hold nu kæft han leverer!!

Stil og smag er jo forskellig, men ham her skal ha' cridit for at være bund solid i sin stil og retning. Han er HELT klar til at sende på turne eller til at blive brugt af andre kunstnere eller til at fortsætte med at lave sit egen. Det spiller ingen rolle hvilken rækkefølge, for det er fuldkommen rigtigt hvad alle andre end tåbelige Anne Linnet har sagt, Chresten kommer med en ny lyd til den danske scene og det er der ingen der har kunne rykke på i gennem mediecirkusturen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...