Hop til indhold

X-factor 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg synes, Amandas sæt var hamrende lækkert! Ville aldrig selv kunne pulle det off, men hun så sgu'da mega godt ud!

 

Jeg har ikke rigtig nogen favorit i år. Synes egentlig de alle sammen er okay intetsigende, og så håber jeg, at Anne Linnet bliver stemt hjem næste gang.

Alvorligt? :shock:

Altså, hendes mor har sikkert set lissådan ud i 70'erne, men burde tøjet ikke være brændt eller syet om til grydelapper da vi ramte 1980?

Holy fuck det er noget af det grimmeste jeg længe har set - men generelt bliver deltagerne og i særdeleshed kvinderne, klædt urimeligt dårligt på i det program.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 330
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes, Amandas sæt var hamrende lækkert! Ville aldrig selv kunne pulle det off, men hun så sgu'da mega godt ud!

 

Jeg har ikke rigtig nogen favorit i år. Synes egentlig de alle sammen er okay intetsigende, og så håber jeg, at Anne Linnet bliver stemt hjem næste gang.

 

Ja, jeg er jo enig i sættet - men der står vi to vist ret alene :mrgreen:

HVis man kunne give en udstemme, så havde jeg stemt på Anne Linnet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Ja jeg ser det, men glor på computer samtidig, hvilket jeg ikke plejer at gøre, men det er fordi x factor faktisk keder mig i år, har ingen favoritter, alle forkommer mig små kedelige og jeg er SÅ PISSE TRÆT af at høre Anne linnet ævle og kævle og Black mand skælde ud og de to tumper skændes. Hvor er det dog trættende og hvor ødelægger det bare meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åhh... Ville næsten ønske jeg ikke så med, for de der knægte lød da ganske elendigt.

Det var jo så galt, så galt!

 

Og kan vi snart stemme Anne Linnet hjem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Åhh... Ville næsten ønske jeg ikke så med, for de der knægte lød da ganske elendigt.

Det var jo så galt, så galt!

 

Og kan vi snart stemme Anne Linnet hjem?

 

 

Jeg stemmer for at black mand og anne linnet tager hjem og bliver væk. Synes faktisk det er et meget uheldig dommerpanel der er valgt i år, det ødelægger det rigtig meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg stemmer for at black mand og anne linnet tager hjem og bliver væk. Synes faktisk det er et meget uheldig dommerpanel der er valgt i år, det ødelægger det rigtig meget.

 

Blachman genere mig nu ikke - han taler lidt sort, men synes han trods det har mange gode pointer.

 

Og nej, nej, de der tøser.... Det er så galt det Anne Linnet har gang i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Blachman genere mig nu ikke - han taler lidt sort, men synes han trods det har mange gode pointer.

 

Og nej, nej, de der tøser.... Det er så galt det Anne Linnet har gang i.

 

Blachman genere mig voldsomt fordi han altid er enten overdrevet sentimental/småliderlig eller også er han vred og snakker lige så sort som de demente på det lokale plejehjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså også nogle gange det virker som om Anne Linnet og Blachmann har en eller anden dagsorden om at skændes en hel masse :roll: Det er sgu lidt belastende, at de ikke bare kan være saglige... Kan ellers godt lide Blachmann, så håber Anne ikke kommer med i næste sæson :lol: Ida er til gengæld vildt god, synes jeg :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Er der en der kan fortælle mig det her mysterium ?? Hvordan kan de starte på 9 finalister og programmet vare kun en time. Nu er der 6 finalister og programmet er stadig kun en time ?? Næsten gang er de 5 og det varer stadig en time ?? De snakker jo hverken mere eller mindre end i de andre programmer ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der en der kan fortælle mig det her mysterium ?? Hvordan kan de starte på 9 finalister og programmet vare kun en time. Nu er der 6 finalister og programmet er stadig kun en time ?? Næsten gang er de 5 og det varer stadig en time ?? De snakker jo hverken mere eller mindre end i de andre programmer ??

 

Indslagene imellem bliver længere og længere, altså hvor man er hjemme ved dem og sådan. Og så mener jeg at finalen indeholder en livegæst også?

 

Tænkte helt det samme. Hvorfor skulle det lige nævnes ?

 

Jeg ville have været så indebrændt :lol: Og det ændre jo ikke hendes sang at hun har et forkølelsessår :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ej hvor er jeg bare træt af Anne Linnet! Årh du godeste :stupid:

 

Så enig....

 

Sjovt som hun kan høre alle de andre synge falsk, men ikke hendes egne deltagere :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

HOLD-NU-KÆFT :shock: Nu må 80'er Anne godt tage sine grupper under armen og skride hjem, det er simpelthen så talentløst det hun præsterer... Hun klarede det fint i starten, men hendes mangelfulde talent kommer altså til kort så snart der skal tænkes kreativt.

 

Stephanie tror jeg ikke længere på, det eneste fornuftige Anne Linnet har sagt i dag er at vi vist har set Stephanies bedste.

 

Chresten er stadig top cool og så må jeg bare sige at de to tøser som er i Blachmans favn, i den grad er i trygge og udviklende hænder. Det er muligt manden er lidt til en side, men han er fanmer dygtig og formår at trække sine artister med op på hans niveau.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så enig....

 

Sjovt som hun kan høre alle de andre synge falsk, men ikke hendes egne deltagere :vedikke:

 

Ja det undre også lidt mig.. Altså jeg synes de to små tøser er super kære.. Og derfor kan jeg lide dem.. men tænkte da godt nok her til aften "Ups Anne, der må du da kunne høre det ikke er helt godt"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...