Hop til indhold

Anxicalm


potil
 Share

Recommended Posts

anxicalmmikst.png

 

hjælper mod angst og stress osv. det er en kombination af det gode fra Zylkene og det gode fra SereneUm og lignende, jeg fik fortalt at det skulle være mere effektiv end Zylkene og de andre produkter med L-tryptofan - og ja det er det virkeligt!

Har prøvet det i dag for første gang med kæmpe succes, Flipsen har bare være så tilpas og slet ikke hylet ud af den :hjerte:

tror måske at vi kan komme nytåret uden de store traumer :banan:

 

Så står Ioverfor at skulle ha' fat i noget beroligende - sådan lidt forsinket, så kan det her altså varmt anbefales :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vi har sovet TUNGT i nat, hvis der har været nogen der har fyret af i løbet af natten er det ihvert fald ikke blevet registreret - og Flipsen bobler løs endnu, det er virkelig første gang i lang tid at han gør det :hjerte:

- glæder mig til at komme hjem til mine forældre og "tanke" Tinka op også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det flydende? hvordan giver du det? Hvor meget? Og hvad kostede det?

 

man kan få det både i pille og mikstur, jeg har købt miksturen og flipsen skal have to pump dagligt, 4 når det går løs... det kostede 172,- for 250ml så det er jo ok billigt...

jeg giver det bare over maden, men ellers er det jeg har købt, med karamelsmag, så det glider lige ned i løgneren :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min dyrlæge forhandler det også. Men de er på den anden side en del af Vestdjurs Dyrlæger, sammen med Rosenholm og Åbybro:mrgreen:

 

Potil, vi var jo i Åbybro sidste år d. 25. december da Bella havde skåret poten op. Vi var inde hos en ung, rødhåret fyr der vist hed Jesper. Han var bare SÅ sød!

 

åbybro...min gamle hjemstavn;) Og dyrlægen har jeg været i praktik ved, hehe

 

overvejer faktisk også lit at skifte, efter min gamle dyrlæge er gået sammen med mange andre dyrlæger ser vi hende aldrig :fornaermet: kommer altid ind til den "forkerte"....

- og de virker virkelig søde i Åbybro!

Link til indlæg
Del på andre sites

"lad mig nu bare få min skønhedssøvn!!"

- ja det var vidst hvad Flipsedyret tænkte da det gik løs, heldigvis var vejret med os, der blev ikke fyret meget af og pga. blæsten blev bragene dæmpet meget,.

Men han var kun lige oppe og skælde ud en enkelt ang eller to, og det var mest fordi at "det skal man jo!" :stupid:

 

kæmpe kæmpe succes i aftes :hjerte:

 

 

Det gik så ikke så smertefrit for Tinka, hun ville ind i mine forældres sovesværelse og der havde vi glemt at trække for, så hun fik det desvære alligevel for fuld skrue :ae: men hun havde nok alligevel været mere bange uden Anxicalm...

 

 

 

Flipsen fortsætter nok et stykke tid endnu på Anxicalm, de fyre jo lystigt af hjemme i Skovsgård hele januar...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...