Hop til indhold

Billedtråd, januar 2013


Buddha
 Share

Recommended Posts

QUOTE=KarinaO;1153424]Iiihhh nogle bine billeder af Ozzie. Det var da vist dogt du fik dem overførst.:banan:

Kan især godt lide det med hønsesøget, haj-billedet, bedstevens-billedet, Peter plys-billedet og og og.... Ja vist dem alle sammen.:lun:

 

PS: Det er godt nok noget af et projekt at grave sig til Kina i frostvejr. Længe leve optimismen.:klap2:

 

Taaaark :kys:

 

Hahaha er færdig af grin over din sidste kommentar, griner højt her :klap: Ozzie er den fødte optimist og meget ihærdig, hvis hun mener at det er det værd, og det er åbenbart vigtigt at få kontakt til de kinesere der :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 324
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

QUOTE=KarinaO;1153424]Iiihhh nogle bine billeder af Ozzie. Det var da vist dogt du fik dem overførst.:banan:

Kan især godt lide det med hønsesøget, haj-billedet, bedstevens-billedet, Peter plys-billedet og og og.... Ja vist dem alle sammen.:lun:

 

PS: Det er godt nok noget af et projekt at grave sig til Kina i frostvejr. Længe leve optimismen.:klap2:

 

Taaaark :kys:

 

Hahaha er færdig af grin over din sidste kommentar, griner højt her :klap: Ozzie er den fødte optimist og meget ihærdig, hvis hun mener at det er det værd, og det er åbenbart vigtigt at få kontakt til de kinesere der :mrgreen:

 

Ja, det er visst åbenbart så vigtigt at få fat i Kina, at det ikke kan vente til foråret.:-D

Men optiisme er godt. Det når man altså langt i livet med - søde Ozzie.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

uuh dejlige billeder af Ozzie :lun: Flere tak! :ivrig: :hjerte:

 

 

og ehm....HVOR præcis fandt i den der haj?? :scared:

 

:kys: Skal nok smide flere herind snart. :-D

 

Hajen befandt sig på en strand ved vesterhavet (lille by der hedder Stenbjerg i Thy Nationalpark... det er et ret sejt sted, de har både ulve og hajer :lol:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaaark :kys:

 

Hahaha er færdig af grin over din sidste kommentar, griner højt her :klap: Ozzie er den fødte optimist og meget ihærdig, hvis hun mener at det er det værd, og det er åbenbart vigtigt at få kontakt til de kinesere der :mrgreen:

 

Ja, det er visst åbenbart så vigtigt at få fat i Kina, at det ikke kan vente til foråret.:-D

Men optiisme er godt. Det når man altså langt i livet med - søde Ozzie.:lun:

 

Hun prøver garanteret at få dem til at sende mad eller legetøj hendes vej... hun har nok hørt at de producerer en hel del der. :mrgreen:

 

Ja, måske hun burde skrive en selvhjælpsbog så folk kan lære at være glaaaaade lidt mere. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh yes :slem: Fik fortalt af en eller anden at der faktisk var mange hajer i Danmark men at de ikke var store nok til at gøre nogen noget... ved ikke om det passer, men jeg ville nødigt bides i tåen af den der. :mrgreen:

 

 

Puuuuha blev pludselig glad for at jeg aldrig går i vandet!!!! :scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh yes :slem: Fik fortalt af en eller anden at der faktisk var mange hajer i Danmark men at de ikke var store nok til at gøre nogen noget... ved ikke om det passer, men jeg ville nødigt bides i tåen af den der. :mrgreen:

 

Puuuuha blev pludselig glad for at jeg aldrig går i vandet!!!! :scared:

 

Det passer bestemt. Der er masser af forskellige slags hajer i Danmark, men ingen af de arter der lever her har angribet mennesker (såvidt man ved i hvert fald). Men den næststørste haj (Brugden) lever faktisk her i Danmark. Den spiser dog kun plankton så der er ikke noget at være bange for, men den kan blive helt op til 10-12 meter lang.

 

Det var bare lige lidt haj-info til dem der måtte finde det interessant (såsom mig f.eks.) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det passer bestemt. Der er masser af forskellige slags hajer i Danmark, men ingen af de arter der lever her har angribet mennesker (såvidt man ved i hvert fald). Men den næststørste haj (Brugden) lever faktisk her i Danmark. Den spiser dog kun plankton så der er ikke noget at være bange for, men den kan blive helt op til 10-12 meter lang.

 

Det var bare lige lidt haj-info til dem der måtte finde det interessant (såsom mig f.eks.) :-D

 

 

10-12 meter!!?? :skraek: Adr!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver også pludselig meget glad for at jeg ALDRIG bader ved vandet i DK! Eller andre steder. Men ok, jeg tør knap nok stikke hånden ned i vores akvarie - får sådan et chok hvis fiskene rører ved min hånd. :lol: Manden kan heller ikke lide det - så det var ganske underholdene at se da vi skulle have fanget alle vores fisk, da vi skulle flytte. Sikke et cirkus! :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

10-12 meter!!?? :skraek: Adr!!!

 

Ja, det er en kæmpe stor fætter :mrgreen: Det er godt at den kun spiser plankton. Men til gengæld svømmer den altid med vidt åben mund....Der tror jeg at man ville blive lidt forskrækket hvis man pludselig så sådan en :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ja, det er en kæmpe stor fætter :mrgreen: Det er godt at den kun spiser plankton. Men til gengæld svømmer den altid med vidt åben mund....Der tror jeg at man ville blive lidt forskrækket hvis man pludselig så sådan en :mrgreen:

 

ja det er nemlig korrekt og de er faktisk smukke med de der pletter de har :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Så kom der sne igen...

Så kom der da også lige lidt herfra igen :mrgreen:

 

 

IMG_4614.JPG

 

 

WOW!!!! Det her billede er bare så godt, og sikke en vidunderlig smuk farve han har.. Lækkermås:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Her kommer lidt billeder af Mejse i sneen :)

 

[ATTACH=CONFIG]102922[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102923[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102924[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102925[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]102926[/ATTACH]

 

Hun ser ud til at nyde sneen :-) Flotte billeder:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...