Hop til indhold

Billedtråd, januar 2013


Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 324
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og SKØNNE billeder af alle de fantastiske HF hunde! :bighug: :hjerte:

 

Jeg kan snart deltage noget mere igen - om 2 dages tid skulle vores spejlrefleks gerne være tilbage fra reparation igen!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke til Bubber.

 

Kan ikke byde på sne-billeder (heldigvis), men Leah og Chase der leger trækkeleg.

 

[ATTACH=CONFIG]103256[/ATTACH]

Er dybt misundelig! Både på dine smukke Dobermann hunde :hjerte: men også på at du ikke kan fremvise snebilleder. Jeg ville også meget hellere kunne fremvise sommer og sol billeder!! :klap: Og så er jeg også vildt misundelig på jeres kæmpe store og lækre græsplæne! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er dybt misundelig! Både på dine smukke Dobermann hunde :hjerte: men også på at du ikke kan fremvise snebilleder. Jeg ville også meget hellere kunne fremvise sommer og sol billeder!! :klap: Og så er jeg også vildt misundelig på jeres kæmpe store og lækre græsplæne! :mrgreen:

 

Bortset fra det med sneen så er jeg også misundelig! :-D Fine hunde :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sitto, det er så fedt, at alle tre hver især, syntes hinanden er det bedste. :lun:

Det gør de virkelig! Og de er gode til at lege med hinanden - både hvis det kun er to som gider lege, og den tredje bare gerne vil slappe af - men de finder også ud af det, uden problemer overhovedet, hvis alle tre har lyst til at lege sammen. :hjerte: Som billederne viser også med en bamse imellem. De er virkelig gode sammen, alle tre, og langt, langt bedre end jeg nogensinde havde turde håbe på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...