Hop til indhold

Best of moments of 2012


Trei
 Share

Recommended Posts

Hvad kan I lige huske at hundenes best of moments i 2012?

 

Her er hvad jeg lige kan komme på...

 

Ozzie lærte sig selv et nyt trick - pelikanen... hun tager en ordentlig mundfuld vand i munden og vandrer så et sted hen (helst henover et offer eller et stuebord) og der slipper hun så hele mundfulden af vand løs.

 

Hun begyndte (efter 5 års betænkningstid) at ville sove tæt med Elvis :lun:

 

 

Hun har claimet sin egen lænestol hos svigerforældrene, den er strategisk placeret, så hun kan følge med i alt der foregår, når der spises ved spisebordet og hun er lykkelig når hun sidder der og troner og kan se al madspiseriet meeeeget bedre end da hun måtte nøjes med gulvet. (en af hendes meget store interesser er at tigge :engel:)

 

 

Vi har fundet på en ny leg - holder i hver sin ende af en bold med reb og jeg drejer rundt og rundt (bliver bedre og bedre til flere runder inden jeg bliver svimmel :mrgreen:) og Ozzie hopper hopper hopper med de største hop omkring mig :lun:

 

 

Hun har endelig lært at ved fremadsendelse, hvis der ikke siges noget, så skal hun STÅ - før har hun absolut insisteret på at lægge sig.

 

 

Hun kom op på næsten halvanden times uafbrudt søg.

 

Hun har opdaget at det eneste rigtige sted at brække sig inde er på det eneste tæppe vi har. :damn: :mrgreen:

 

Hun lærte at bakke (den øvelse jeg er mest stolt af, for det var klart noget sært noget til at begynde med og nu baaaakker hun glad rundt :lun:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie :lun:

 

 

 

 

Katlas største bedrift i år 2012, er at hun er blevet godkendt som besøgshund ved Trygfonden. Er MEGET stolt af min lille brune stjerne, som er SÅ dygtig :lun:

 

Ace - han bliver gladere og gladere, nærmest på hvalpestadiet nu :hjerte: Og han er blevet rigtig god til at få gæster :klap:

 

Aika - ja hendes største bedrift må være at hun er flyttet hjem til os :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Altså.... Vi fik jo ham her:

 

DSC_0975.jpg

 

Det i sig selv er jo lidt af en præstation.... :lun:

 

Men at han klarede sig SÅ fint igennem hans første skue må nok være hans største præstation, ud over de kvantespring han har gjort i træningen:

 

DSC_0218.jpg

 

SL med super god kritik og absolut fantastisk opførsel hele dagen og i ringen :5up:

 

 

Bamse har rykket sig utrolig meget på træningssiden og har startet nogle konkurrencer - godt nok ikke med prangende resultater, men blev til sidst rigtig velfungerende at have med på en konkurrenceplads og har virkelig rykket sig meget :lun:

 

Kaia... Ehh... Hun er blevet voksen og gider træne :mrgreen:

 

Det er vist det.

 

Men de øjeblikke jeg har værdsat med og husker bedst har været nogle ligesom dem her:

 

DSC_0343.jpg

DSC_0240.jpg

IMAG0336.jpg

IMAG0279.jpg

DSC_0327.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pludselig en dag i efteråret 2012 blev Chinook "voksen"....

Jeg har haft noget besvær med at få hans opmærksomhed, når der var andre hunde og alt lærdom fes direkte ud af det andet øre.

vi har dog troligt gået til træning og jeg har mange gange kørt hjem efter træning spekulerende på om det nu kunne betale sig at tage til træning igen. Han var og er verdens dejligste hund hjemme, men ude i verden, var en han pestilens! :damn:

 

Men pludselig en dag til ringtræning, stillede han sig bare an, kiggede på mig som for at sige: "så NU er jeg klar" Og så har han bare været en stjerne lige siden. :hjerte:

Han er min elskede vaps og vi arbejder så godt sammen nu, stadig med lidt flip. :blink: Det er hans legesyge sind, som jeg elsker, så det skal der ikke pilles ved :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja for mit vedkommende, har det været et skønt hundeår, Katla bestod den lille Dressurprøve med næsten max point, blev BIG2 og fik et drømmekuld i årets sidste dage. Jeg fik Carlos i April :lun: han stillede for første gang i Juniorklasse i Kassel og blev BIM, så jeg har store forhåbninger for næste år.

 

Vi har fået en harmonisk hundegruppe, og hverdagen fungerer super.

Link til indlæg
Del på andre sites

September 2012 039.jpg

 

Tror det bedste for mine hunde i 2012 var at vi besluttede os for at blive campister og at vi har fundet den perfekte hunde-campingplads :lun: Et sted, hvor Alto ikke stresser, Tex kan løbe på opdagelse, Stella kan grave efter mus og Sookie kan snusesnusesnusesnuse :mrgreen:

September 2012 005.jpg

September 2012 036.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

MYslas må være da hun blev rally øvet mester i første hug i foråret:P

LIdt ekstra sejt gået af min lille hund, da jeg først flere mdr efter fandt ud af hvor kraftig hd hun havde og hvor ondt hun formentlig har haft i lang tid..og alligevel ser hun ud til at arbejde med glæde. Søde, søde hundepige:S

 

SHeilas må være at Hun er kommet sig over endnu en kræftknude operation og stadig spurter rundt, kan banke mio og være så vild at enzo overvejer om Han tør lege med hende:P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad kan I lige huske at hundenes best of moments i 2012?

 

Her er hvad jeg lige kan komme på...

 

Ozzie lærte sig selv et nyt trick - pelikanen... hun tager en ordentlig mundfuld vand i munden og vandrer så et sted hen (helst henover et offer eller et stuebord) og der slipper hun så hele mundfulden af vand løs.

 

Hun begyndte (efter 5 års betænkningstid) at ville sove tæt med Elvis :lun:

 

 

Hun har claimet sin egen lænestol hos svigerforældrene, den er strategisk placeret, så hun kan følge med i alt der foregår, når der spises ved spisebordet og hun er lykkelig når hun sidder der og troner og kan se al madspiseriet meeeeget bedre end da hun måtte nøjes med gulvet. (en af hendes meget store interesser er at tigge :engel:)

 

 

Vi har fundet på en ny leg - holder i hver sin ende af en bold med reb og jeg drejer rundt og rundt (bliver bedre og bedre til flere runder inden jeg bliver svimmel :mrgreen:) og Ozzie hopper hopper hopper med de største hop omkring mig :lun:

 

 

Hun har endelig lært at ved fremadsendelse, hvis der ikke siges noget, så skal hun STÅ - før har hun absolut insisteret på at lægge sig.

 

 

Hun kom op på næsten halvanden times uafbrudt søg.

 

Hun har opdaget at det eneste rigtige sted at brække sig inde er på det eneste tæppe vi har. :damn: :mrgreen:

 

Hun lærte at bakke (den øvelse jeg er mest stolt af, for det var klart noget sært noget til at begynde med og nu baaaakker hun glad rundt :lun:).

 

 

Jeg elsker Ozzie lidt:hjerte: Det er nok fordi hun lyder så meget som sheila, en hund med humor:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg startede jo år 2012 med ham her.. (en af de brune :hjerte:)

Min egen lille nytårsknallert

 

78116-olfierne.jpg

 

Maj måned fik Cody en fin placering som BIG-2 i Roskilde (ingen billeder, desværre)

 

Juli måned:

 

Finsk og Nordisk Champion

92673t-bling-bling-og-blaer.jpg

 

August måned lykkedes det endelig at få prøven i hus til hans DKCH-titel.. :banan:

Den har også kostet blod, sved og masser af :megaked:

 

Året sluttede vi af med at få en forespørgsel på parring... med lillebror :shock:

Grundet hans afstamning og allerede fine talenter som brugshund..

(Jeg er forelsket i den hund)

 

3769_10200278775271874_2142671507_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...