Hop til indhold

Pelsede poter


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Jeg klipper jo selv Ace med trimmeren og så bruger jeg saksen under maven, rundt om benene, halen og hovedet. Det er ikke noget problem.

 

MEN han skal jo også have klippet poter og under poterne. Ih hvor jeg synes det er besværligt, hvilket tildels er fordi det klart kilder og fordi jeg er skrækslagen for at komme til at klippe i ham.

 

Nogen der har et godt råd eller en teknik der kan hjælpe mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Jeg klipper jo selv Ace med trimmeren og så bruger jeg saksen under maven, rundt om benene, halen og hovedet. Det er ikke noget problem.

 

MEN han skal jo også have klippet poter og under poterne. Ih hvor jeg synes det er besværligt, hvilket tildels er fordi det klart kilder og fordi jeg er skrækslagen for at komme til at klippe i ham.

 

Nogen der har et godt råd eller en teknik der kan hjælpe mig?

Brug trimmeren..Det har han da været vant til, så det kan han nok stadig huske..
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg klipper jo selv Ace med trimmeren og så bruger jeg saksen under maven, rundt om benene, halen og hovedet. Det er ikke noget problem.

 

MEN han skal jo også have klippet poter og under poterne. Ih hvor jeg synes det er besværligt, hvilket tildels er fordi det klart kilder og fordi jeg er skrækslagen for at komme til at klippe i ham.

 

Nogen der har et godt råd eller en teknik der kan hjælpe mig?

 

Bruger du trimmeren til at klippe ham under fusserne?

Hvis ikke, så sæt det tætteste skær på og så kan du faktisk klippe ret tæt på trædepoterne uden de store problemer.

Kilderiet er der nok ikke ret meget andet at gøre ved end tålmodighed :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Kan jeg ikk, synes den er for stor...
Brug hjørnet af den? jeg har en Oester A5 og andis....de er bredde men det er bare et spørgsmål om rutine... eller køb et poteskær til den? det er et smalt skær som stritter lidt frem..

Få Rams til at vise dig det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Bruger du trimmeren til at klippe ham under fusserne?

Hvis ikke, så sæt det tætteste skær på og så kan du faktisk klippe ret tæt på trædepoterne uden de store problemer.

Kilderiet er der nok ikke ret meget andet at gøre ved end tålmodighed :genert:

Jeg spreder trædepuderne og jokker maskinen ned imellem..Så blvier de nærmest skaldede dernede
Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg lige udnytte tråden til at spørge hvor langt det er okay at pelsen bliver under poterne før man klipper? Synes Ozzies er blevet længere, har aldrig klippet pelsen der, og hun har aldrig haft problemer, men på forpoterne stikker pelsen nu længere frem end trædepuderne, er det en idé at klippe så eller er det lige meget så længe hun ingen problemer har? ... og ja, ved intet om klipning og den slags, er stakkels uvidende schæferejer. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...