Hop til indhold

Mmmm... Nej, ikke Marabou


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack
Med deres forhistorie, og hvis de fungerer, på det de får nu, så ville jeg ikke gøre det. Ikke for at tale mod dette foder, men da dine har specifikke problemer, så er det måske for stor en risiko at skifte

Det er jo også sådan jeg tænker - det er jo beaglerne der skal spise det - ikke mig :mrgreen:

 

Men Darwin er jo udredt nu - så vi står lidt stærkere nu. De er alle på Wolfsblut kombineret med exclusion (fordi jeg brugte det som udelukkelses diæt) og det går faktisk rigtig godt og har gjort det over en måneds tid nu - såå - men det ser jo altid så pænt ud på papir sådan noget foder :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 203
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er jo også sådan jeg tænker - det er jo beaglerne der skal spise det - ikke mig :mrgreen:

 

Men Darwin er jo udredt nu - så vi står lidt stærkere nu. De er alle på Wolfsblut kombineret med exclusion (fordi jeg brugte det som udelukkelses diæt) og det går faktisk rigtig godt og har gjort det over en måneds tid nu - såå - men det ser jo altid så pænt ud på papir sådan noget foder :genert:

 

Og det er gået godt i en mdr - så bliv du på det :blink:

 

Jeg kunne også godt blive fristet, men jeg ved bare, at jeg bliver så træt af det, når det så ikke virker. If it ain't broke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Og det er gået godt i en mdr - så bliv du på det :blink:

 

Jeg kunne også godt blive fristet, men jeg ved bare, at jeg bliver så træt af det, når det så ikke virker. If it ain't broke.

 

Jeg bliver også rigtig træt af det når det ikke virker - derfor VIL jeg IKKE købe store poser hjem for hvis ikke det fungerer går der max 1 uge og så står der jo en næsten fyldt sæk :megaked: - så det er jeg færdig med nu

Har dog lige bestilt lidt WB hjem og her snuppede jeg lige en prøvepose (400) gram på den der essential lam/hjort med - så kan de da få dem som godbidder - det kan også give et vink i den retning om de kan lide det eller om maven står af.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: foderflirt.. Var ikke lige faldet mig ind at foder kunne være et godt flirteemne..:mrgreen:

 

Heller ikke jeg, blev også lidt overrasket da alt bonus infoen begyndte at blive flettet ind i samtalen.

 

Skulle SÅ meget være gået ind og prøvesmagt på standen i Fredericia.....:stupid:men kom forbi da CBK skamflirtede, så der var ikke meget opmærksomhed at få til de andre kunder:slem:

 

hovhov :oops:

 

Hmmm jeg begynder at blive interesseret :hmm:

Meen ved ski ikke rigtig om jeg tør smøre det af på beaglerne:vedikke:

 

Tænker lidt det samme med missing - altså jeg kører jo også WB normalt, så kan godt skrive hvordan Zeus fungere på det om nogle dage, men ved alligevel ikke om du kan bruge det til noget. Han har jo ikke ligefrem en mave der nemt går i stykker

 

Hvilket fragtfirma bruger Essential til levering? Bare så jeg nogenlunde ved hvad tid på dagen det kommer (med mindre det er med Zap, og de sk*de p*lakkere (:evil:) påstår at der er vejarbejde fordi de ikke kan køre på cykelstien) :-)

 

Bring hed selskabet der kom med mit

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Tænker lidt det samme med missing - altså jeg kører jo også WB normalt, så kan godt skrive hvordan Zeus fungere på det om nogle dage, men ved alligevel ikke om du kan bruge det til noget. Han har jo ikke ligefrem en mave der nemt går i stykker

 

Du må gerne skrive hvordan det går - men ved ikke om jeg kan bruge det. Darwin har jo en form for cøliaki er der fundet ud af nu - altså må han ikke få noget med korn indhold - og WB ser det ud til at han godt kan fungere på. Jeg har som skrevet længere oppe bestilt en prøve pose på det med hjort og lam - også fordi jeg gerne vil se foderet og hvordan det er i forhold til at bløde op

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja meget! Men tårnhøj

Overvejede faktisk også og spørge om han var gift - for vi fik da flirtet lidt uskyldigt (han havde i hvert fald travlt med at få hans alder, hvad han havde opnået og andet ind i samtalen :mrgreen:)

 

Jeg har lige læst et interview med ham, der står i hvert fald intet om kone og børn :slem: men der står selvfølgelig heller ikke at han er single :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: ville sådan ØNSKE i gad læse det jeg har skrevet snart 5 gange nu :lol:

 

 

:vinken: Hvis hunden IKKE kan lide foderet, så ring eller mail dem og så kommer de og bytter sækken! Jeg har selv spurgt og Christian derinde var den der sagde at det var sådan de gjorde, ligesom hos Olivers fordi det er så surt at brænde inde med 10 kg foder. :5up: :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: ville sådan ØNSKE i gad læse det jeg har skrevet snart 5 gange nu :lol:

 

 

:vinken: Hvis hunden IKKE kan lide foderet, så ring eller mail dem og så kommer de og bytter sækken! Jeg har selv spurgt og Christian derinde var den der sagde at det var sådan de gjorde, ligesom hos Olivers fordi det er så surt at brænde inde med 10 kg foder. :5up: :vinken:

 

Vi vil ikke bytte foderet. Vi vil bare gerne finde en date til CBK:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej nej er der flere der syntes han er et hug.. Han ligner jo en hjemløs der har boet under en bro i 10 år omgivet af katte, meget ucharmerende mandsperson. Hopper ud af tråden igen, kan ikke rigtig bruge foderet til noget når de ikke sælger til små hunde...

 

Izzie er altså også lille :blink: foderpillerne har en helt fin lille størrelse :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...