Hop til indhold

Min lille hemmelighed..


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Natten er bare gået SÅ fint. Alle tre hunde lagde sig til at sove med det samme i sengen i aftes, og selvom jeg har været vågen mange gange, for at tjekke at Zazu stadig bare sov - så var det ganske uden grund jeg har vågnet så mange gange - for hun har bare sovet igennem hele natten oppe i sengen :hjerte: hun holdt sig fra kl. 23-08 i morges, så det er rigtig flot.

 

Her til morgen var hun så i haven og fik tisset lige så fint - og leget fangeleg med Ayo :banan:

Lige nu putter hun i sofaen med Liva - og det var endda Liva som gik hen og lagde sig ved siden af Zazu! :klap: :hjerte:

 

IMG_0729.JPG

 

IMG_0739.JPG

 

IMG_0740.JPG

 

IMG_0751.JPG

 

Oooog Liva & Zazu - og de faldt i søvn ved siden af hinanden :bighug:

IMG_0767.JPG

 

Nu vil vi lige om lidt begive os til Herning og købe sele, line og frakke til Zazu, og derefter smutte i skoven. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Selen havde de desværre ikke hjemme. Så den er bestilt hjem nu! Jakken fik vi - det var også det vigtigste nu, den sele der fulgte med kan sagtens bruges til vi får K9 selen hjem. :-D Og så skal vi have bestilt halsbånd, hundetegn og line hjem over nettet i aften.

 

Men her er lidt billeder fra dagen indtil videre :hjerte:

 

På skovtur:

IMG_0781.JPG

 

IMG_0784.JPG

 

IMG_0791.JPG

 

IMG_0792.JPG

 

IMG_0802.JPG

 

IMG_0807.JPG

 

IMG_0818.JPG

 

IMG_0823.JPG

Putter på vej hjem i bilen - det var hårdt at være i skoven!

 

IMG_0836.JPG

*logre-logre*

 

IMG_0840.JPG

"Mmh er det mad jeg kan dufte?!"

 

IMG_0843.JPG

"Hvad mig? Jeg gør ingenting!" :engel:

 

IMG_0869.JPG

Smukke hund :hjerte:

 

IMG_0874.JPG

 

IMG_0879.JPG

Tre på stribe :hjerte:

 

IMG_0888.JPG

Ressourceforsvar er heller ikke rigtig noget vi bruger herhjemme overfor nye hunde :mrgreen: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nicole, stort tillykke til jer alle sammen!

 

Har jo fulgt lidt med på sidelinjen de sidste par dage, og hvor er det skønt at vide, at Zazu har fået et hjem, hvor hundene hverken mangler udstyr eller kærlighed. :hjerte:

 

Håber det bedste for familien. Den er jo ved at være stor efterhånden.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nicole, stort tillykke til jer alle sammen!

 

Har jo fulgt lidt med på sidelinjen de sidste par dage, og hvor er det skønt at vide, at Zazu har fået et hjem, hvor hundene hverken mangler udstyr eller kærlighed. :hjerte:

 

Håber det bedste for familien. Den er jo ved at være stor efterhånden.. :blink:

Jaaa Missing sagde godt igår du vidste besked :mrgreen: det måtte du også gerne! :bighug:

 

Hundene kommer så fint ud af det med hinanden. Ayo & Zazu bruger rigtig meget tid ude i sneen i haven - de kan lige blive enige om fangeleg! Liva vil dog helt sikkert også rigtig gerne være med - men det mås hun jo ikke endnu :( til gengæld snupper hun Zazu når hun kommer ind igen - og så vil hun gerne tumle med hende i sofaen eller på gulvtæppet. Og bagefter putte med hende. Lige nu ligger Liva & Zazu helt tæt og sover i sofaen ved siden af mig. :lun:

 

Det er virkelig utroligt, og vildt imponerende, hvor hurtigt alle tre hunde har taget imod hinanden. Havde ikke forventet det store fra Ayo & Livas side, de plejer at være meget søde og omgængelige - men havde dog ikke forventet at Liva allerede lagde sig til at putte helt tæt op af Zazu allerede i dag. Og havde måske også forventet at der ville blive lidt uro omkring at falde i søvn i sengen, os alle 5, i går aftes. Men der har bare INTET været! Og de ligger ofte nede på vores bløde gulvtæppe under sofabordet, og spiser kødben allesammen. Og leger med bamserne sammen.

 

Spiser af samme madskål gør de også - og der er heller ingenting overhovedet når der deles godbidder ud - heller ikke selvom det er medister. :klap: Vi fik medister i går aftes - der fik de lidt - og så fik de de sidste rester til middagsmad i dag. Uha Zazu er madglad - så hun passer ganske fint ind - de har helt klart en fælles interesse dér! :lol:

 

Skoven tænker jeg også hun syntes var et hit - hun fik snust en masse og løbet, det flexlinen nu tillod. Hun var i hvert fald træt da vi kørte hjem! Men haven - haven dén er et sikkert hit! Hun er helt tosset med at hun bare kan sætte sig hen til døren, blive lukket ud og så må hun selv rende derude uden line! :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem nupper jeg lige Missing :kys:

Åh jeg fik godt nok en anelse ondt i hjertet da de sagde farvel til Zazu - især hendes datter. Puha jeg synes det var hårdt. Tårerne kom også frem i øjenkrogen på mig! :ae: Håber alle de billeder jeg har sendt, samt ansøgt hende på FB, så hun kan vise hendes datter alle de billeder jeg har postet, har hjulpet hende lidt :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem nupper jeg lige Missing :kys:

Åh jeg fik godt nok en anelse ondt i hjertet da de sagde farvel til Zazu - især hendes datter. Puha jeg synes det var hårdt. Tårerne kom også frem i øjenkrogen på mig! :ae: Håber alle de billeder jeg har sendt, samt ansøgt hende på FB, så hun kan vise hendes datter alle de billeder jeg har postet, har hjulpet hende lidt :bighug:

 

Ja det var lidt hårdt. Det var også meningen, jeg skulle køre samtidig med jer, men jeg måtte gå med op igen og trøste lidt. Det hjælper helt sikkert med billeder og historier :kys:

 

 

Jeg kan faktisk godt se, at der er lidt Audrey over hende Missing.. :lun: (så kan det kun blive godt Nicole :mrgreen:)

 

 

Og den hvalpemave altså... :lun:

 

Totalt mini-Audrey :lun:

 

 

Ha ha - hun kunne da heller ikke havne et andet sted! :lol: Kæmpe stort tillykke med hende, Sitto! Og hvor dejligt at det bare klikker med de to andre tøsepiger! Sjovt, jeg har en veninde hvis hund hedder Sazu, bare med "s", har ellers aldrig hørt det navn før..?

 

Løvernes konge :blink: Fuglen hedder Zazu

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...