Hop til indhold

Heya Sverige!


Buddha
 Share

Recommended Posts

 

 

Er på slædeferie, nåede lige præcis at købe vores egen fede fede fede træslæde, dejlig let og glider som smør - skyndte os selvfølgelig at tage en tester da vi ankom.

 

Sverige er virkelig flot

 

 

IMG_9729copy_zpsff7fb51b.jpg

 

IMG_9744copy_zps855953de.jpg

 

IMG_9751copy_zps8c4e9950.jpg

 

IMG_9746copy_zpsa502e5b0.jpg

 

 

 

 

Her er koldt - ruden er frosset til indvendigt

 

250120132501_zps88297f69.jpg

 

 

 

Efter løbeturen og efter vi havde fået pakket det meste ud, kom hundene ind og så hytten - fluks lå Egon på sofaen og Benny stod på bordet :lol: Wt..

Sengen fik også en tur

 

250120132515_zps605dd93f.jpg

 

 

 

Nu har de spist, risengrøden er ved at blive lavet og Benny har fået et bad, for da vi var ude og køre holdt vi lige en pause hvor Egon stod og nød landskabet og sugede det hele til sig, jeg troede at Benny rullede sig af glæde.... men det var vist mere .... en lort der lugtede lækkert :lol:

 

250120132510_zps63a90926.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli
Man skal nok passe ok med dem, ellers tror jeg muligvis man bliver liiidt skør de der 8 måneder man ikke kan lave det med dem :lol:

 

Det tror jeg jo desværre du har ret i! :mrgreen:

 

Men hvor ser det bare fantastisk ud og hvor må det bare være skønt at se hundene lave det de er allerbedst til.

Misundelse er en grim ting - Men lige det der er jeg simpelthen SÅ misundelig på.

 

Så flere billeder og videoer, så jeg virkelig kan dyrke min misundelse og blive fuldstændig grøn af den :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Solopgangen der titter mellem træerne

 

IMG_9766copy_zps7f9e26aa.jpg

 

IMG_9769copy_zps46398cb0.jpg

 

 

Egon holder øje med alting og ingenting (lige pt ligger han godt nok og voldsnorker i soveværelset :lol:)

 

IMG_9809copy_zps99ebbfef.jpg

 

 

Koldt! for tæerne! (de vænner sig til det)

 

IMG_9789copy_zpse8bca667.jpg

 

 

Men deeejligt

 

IMG_9796copy_zpsedd6fea1.jpg

 

 

 

Godmorgen dejlige sø, vi er klar til en tur

 

IMG_9815copy_zpsf2026bdb.jpg

 

 

[video=youtube_share;85sWGoxKOQw]

 

 

En lang tur, viste det sig. Er ret svært at se hvor de forskellige spor går hen og vi tog så et som vi ikke skulle have taget.. derefter var jeg en lille smule ved at fare vild. Vi måtte vade en god del i løs puddersne, det var sgu lidt hårdt :lol:

 

Holder lige pause mens vi orienterer os og spiser et par kiks.

 

260120132521_zps1d18e5f1.jpg

 

 

Endelig tilbage igen

 

IMG_9825copy_zps911feb18.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukt, smukt, smukt!

 

Det ser simpelthen så fantastisk ud og synes Egon og Benny klær' Sverige!

 

De elsker det også rimelig meget, og de er SÅ søde at have med. Egon er bare totalt glad i låget, og han opfører sig som om han er totalt vant til at rejse, virkelig stolt af hvor let og elegant han tager det hele :lun: Han er også en ægte sofa/sengehund nu, og vi får så mange krammere og kys. Benny skal man lidt mere tvinge til at slappe af i ny og næ (bare ved at vi selv gør det), han kan lugte både elge og dådyr når vi er ude - så også 2 dådyr i går, så fine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Utrolig fedt - smukt og skønt. Har selv engang haft huskier men dengang ikke noget hus i Sverige som jeg har nu. Men der er masser af riesenfolk i Sverige der kører slæde (drag) med riesen ...faktisk flere med mesterskaber i det der....så måske vi skulle tage det der op som vintertræning?

 

Hvor har du hus i Sverige? Ja jeg elsker jo vinter, man kan da kun blive glad af glade hunde og snevejr :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...