Tullemus Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 [h=5]Fra FB: Pressemeddelelse fra Ledelsen af Aktionsgruppen ” Støt Lars Bo Lomholt” Til vore kære venner, supportere og administratorer i de forskellige grupper, som har ydet en kæmpe indsats for vores fælles sag, har vi i dag den store glæde at, kunne meddele, at vi efter længere tids fælles indsats, har fået vor endelige godkendelse af Københavns Politi, til at gennemføre en demonstrationsmarsch, søndag den 17. februar 2013, med start kl. 14 på adressen Politigården Nr. 1, 1567 København V. Demonstrationen bliver afholdt med det formål at vise store dele af befolkningens stigende utilfredshed med den gældende og ikke mindst meget kritiseret og omstridte danske hundelov og dets, for mange af landets hundeejers, dramatiske og utilsigtede følgevirkninger, og som følge heraf at stille krav om at ændre loven. I denne anledning har vi bl.a. inviteret Folketingsmedlemmet og dyrevelfærdsordfører Per Clausen fra Enhedslisten, som en af hovedtalerne. Vi håber at denne demonstration, som vi i øvrigt forventer en stærk tilslutning til, vil skabe den nødvendige opmærksom hos politikerne og deres ansvarlige embedsmænd, sådan at denne særdeles omstridte hundelov, hurtigst muligt vil blive taget op til revidering, gerne ved en hastebehandling. Venlig hilsen og velmødt den 17. ds. For mere information om demonstrationen, klik venligst på linket. https://www.facebook.com/events/218054714990101/[/h]Demonstration mod hundeloven, som støtte for Lars Bo Lomholt17. februar kl. 14:00 Rigspolitiet, Polititorvet 14 Tilmeld · 806 deltager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Februar 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2013 Ja man får lidt sådan en... Meh... Jeg overvejede at dele den på min facebook, men valgte ikke at gøre det pga. aktionsgruppen der står for det. Jeg ville aldrig være med til indirekte at støtte en korrupt betjent, og synes det skulle være med fokus på det at demonstationen blev lavet... Lige nu har jeg bare en paranoid mistanke om at jeg indirekte ville blive forventet at støtte ham, hvis jeg valgte at dele det.... Hmmmmm..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2013 Ja man får lidt sådan en... Meh... Jeg overvejede at dele den på min facebook, men valgte ikke at gøre det pga. aktionsgruppen der står for det. Jeg ville aldrig være med til indirekte at støtte en korrupt betjent, og synes det skulle være med fokus på det at demonstationen blev lavet... Lige nu har jeg bare en paranoid mistanke om at jeg indirekte ville blive forventet at støtte ham, hvis jeg valgte at dele det.... Hmmmmm..... Kun et lille pip herfra - men man kan altså kun kalde ham korrupt, hvis han har fået penge for det :blink: Meget kan du kalde ham, men tror ikke ordet korrupt virker her Korruption - Wikipedia, den frie encyklopædi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Neeej, vil det så sige, at den søøde panserbasse ikke har fået noget udkomme for sin tjenestegerning ....en anden gang, må han huske, at skrive det på som overtid, ...suk, det er da godt, at politiforeningen i det mindste støtter op om manden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Kun et lille pip herfra - men man kan altså kun kalde ham korrupt, hvis han har fået penge for det :blink: Meget kan du kalde ham, men tror ikke ordet korrupt virker her Korruption - Wikipedia, den frie encyklopædi Korruption består i, at en betroet embedsmand eller tillidsmand i det skjulte modtager penge eller andre fordele enten for at træde i funktion, for at undlade at træde i funktion eller for at misbruge sin betroede stilling. Det eneste som ikke passer er at det ikke er i det skjulte at han har modtaget opbakning, penge til retssag helteerkløringer osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Håber godt nok ingen vil støtte sådan en betjent. Og så håber jeg alle overvejer konsekvenserne ved anarkiet - når vi kontakter politiet er der ingen hjælp, Thor-sagen har ikke ligefrem hjulpet min tro på retfærdighed, så fremover, når vi bliver angrebet, så er det fri selvtægt? Så skal vi bare knække nakken på angriberen? Og så kommer der en demonstration, der støtter os? Næppe, men jeg er så rasende og skuffet (men ikke den mindste smule overrasket) over politiet. Støt ikke tåber, støt slet ikke tåber i politiet, hold jer fra den demonstration. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Jeg håber at alle der har mulighed for det vil støtte op, og jeg håber det viser sig at der endelig kommer det rette fokus på den urimeligt dårligt gennemtænkte og ringe formulerede lov. Jeg har ganske stor forståelse for at vi alle, underordnet ansættelsesforhold, kan komme i en situation hvor noget andet end loyaliteten for arbejdspladsen vejer tungest. Jeg har lige ledes stor respekt for at man som menneske vælger at sætte ansættelse og omdømme på spil, for at kæmpe for noget man mener er vigtigere. Ikke for en selv men for flertallet eller for dem der ikke selv har en stemme. Det er på høje tid at hundelovens problemer belyses og påtales af andre end de sædvanlige dårligt formulerede, blandingsamstaff-ejere som de færreste har forståelse for eller tager seriøst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Ja man får lidt sådan en... Meh... Jeg overvejede at dele den på min facebook, men valgte ikke at gøre det pga. aktionsgruppen der står for det. Jeg ville aldrig være med til indirekte at støtte en korrupt betjent, og synes det skulle være med fokus på det at demonstationen blev lavet... Lige nu har jeg bare en paranoid mistanke om at jeg indirekte ville blive forventet at støtte ham, hvis jeg valgte at dele det.... Hmmmmm..... Men det er vel egentligt ikke som sådan noget med ham at gøre. Han har måske været medvirkende til at demonstrationen finder sted, men det er jo ikke for at støtte ham, men for at få ændret i hundeloven. Eller læser jeg det helt forkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Men det er vel egentligt ikke som sådan noget med ham at gøre. Han har måske været medvirkende til at demonstrationen finder sted, men det er jo ikke for at støtte ham, men for at få ændret i hundeloven. Eller læser jeg det helt forkert Aktionsgruppen der laver demonstrationen hedder, ifølge startindlægget "Støt Lars Bo Lomholt", det synes jeg vel i sig selv er.. At støtte ham hvis man deltager... Det føles i mine øjne blot dobbeltmoralsk at støtte ham, også selvom det blot er indirekte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige - jeg går ikke med til demoen , og er egentlig enig i meget af det I har skrevet , men Lars bo har jo løbet den risiko at han sikkert mister sit job og måske bliver arbejdsløs og - tro mig - det er sgu ingen dans på roser , man skal kæmpe med kommunen om ALT ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Aktionsgruppen der laver demonstrationen hedder, ifølge startindlægget "Støt Lars Bo Lomholt", det synes jeg vel i sig selv er.. At støtte ham hvis man deltager... Det føles i mine øjne blot dobbeltmoralsk at støtte ham, også selvom det blot er indirekte. Men hvis du læser længere nede, står der, at formålet med demonstrationen er at få ændret noget i hundeloven. Så kan det godt være, at folkene bag demonstrationen har lavet en støttegruppe for ham, men jeg læser det ikke som om at demonstrationen er for ham. Jeg synes i hvert fald ikke det er dobbeltmoralsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Eyes on the ball! Demoen er ikke for at støtte Lars Bo's sag, gruppen har blot taget initiativet. Og på det helt rigtige tidspunkt, hvis der møder nok op på søndag kan det gøre en forskel. Det er nu man skal vise at man er klar til at gøre mere for at ændre tingenes tilstand end at surmule på nettet. Håber alle der har tid vil møde op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Men hvis du læser længere nede, står der, at formålet med demonstrationen er at få ændret noget i hundeloven. Så kan det godt være, at folkene bag demonstrationen har lavet en støttegruppe for ham, men jeg læser det ikke som om at demonstrationen er for ham. Jeg synes i hvert fald ikke det er dobbeltmoralsk Derfor; indirekte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2013 Derfor; indirekte. Ja okay, jeg er bare ikke enig Men lad os lade det ligge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 Det er da rimelige mange mennesker der er mødt op, til demonstrationen, også nogen fra Tyskland. Lige nu: Demonstranter på gaden i København mod omstridt hundelov | dagens.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 Ville gerne ha været med i den demo... for at hjælpe med at få ændret den skide lov... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 har desværre ikke mulighed for at komme afsted...ellers havde jeg været på pletten.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 Der står i artiklen at der var omkring 600 fremmødte, det synes jeg så ikke er voldsomt mange? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 Der står i artiklen at der var omkring 600 fremmødte, det synes jeg så ikke er voldsomt mange? ...det synes jeg ikke der stod noget om, da jeg læste artiklen ...men, at der var mellem 1500 og 2000 der deltog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 :hmm:Der var vel nogen fra H-F eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 jeg læste det som 1500-2000 tilmeldte, men ca 600 fremmødte? Mellem 1500 og 2000 (antal tilmeldte ifølge arrangørerne red.) mennesker fra hele landet - og Tyskland - deltager. Dagens.dk erfarer, at der er mødt omkring 600 op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 ...det synes jeg ikke der stod noget om, da jeg læste artiklen ...men, at der var mellem 1500 og 2000 der deltog. Skribenten nævnte 600, måske noget politiet har oplyst! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 jeg læste det som 1500-2000 tilmeldte, men ca 600 fremmødte? Skribenten nævnte 600, måske noget politiet har oplyst! Tja..kan godt se, at det står der. Jeg har garanteret sprunget den linje over, da jeg læste videre :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 Var derinde og hvor mange der var tilstede, kan jeg ikke sige - men det var en LANG række, da vi gik march! En stor del syntes dog at forsvinde, da de nåede Christiansborg Men jeg kunne i hvert fald ikke se enden, da jeg prøvede at kigge bagud (men ok, nu er jeg heller ikke den højeste!) og jeg gik ikke helt oppe foran, selvom jeg var i den forreste del, da jeg havde Møffe med (os med hund blev beordret op foran). Ved ikke, om det dur, men bliver nød til at prøve: - en bekendts billede fra lidt inden demoen startede: Men er rimelig sikker på, at vi har været lidt over 600, da vi gik march. Men altså, det er sgu da svært at sige... Syntes det var et ok fremmøde, taget de tidligere demonstrationer i betragtning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2013 Og lidt video derfra: Lorry Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts