Hop til indhold

Isbjørnen og kampaussien på Fælleden.....


soegaard
 Share

Recommended Posts

Og den blev indtaget med maner;

 

 

 

Lux har opdaget noget.....

 

IMG_1880.jpg

Ludwig er også på sporet

 

 

IMG_1882.jpgDet er altså tæt på nu!!

 

IMG_1883.jpg

Haaaaaalløj....det er mig der er kampaussien! Hvem er du?

 

 

IMG_1885.jpg

 

AAAAAAAAAAAAAAAAANGRIIIIIIIIB!!

 

IMG_1886.jpg

WHAAAATTTT?????

 

 

IMG_1895.jpgJeg tager dig!!

 

 

IMG_1894.jpg

Mine ben sidder en smule mærkeligt!?!? :vedikke:

 

 

IMG_1893.jpg

Har jeg rystet ham af??

 

 

IMG_1892.jpgNogen gange hjælper det at gemme sig lidt!

 

IMG_1890.jpg

 

Kommer du ud til mig??

 

 

IMG_1889.jpg

Weeeeeeeeee....:banan:

 

 

IMG_1887.jpg

 

Fortsættelse følger....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det ser ud til at de rigtig har hygget sig :-) Dejlige billeder af to stk. meget meget søde hunde:hjerte:

 

Vi er forresten klar til gå tur i starten af marts måned - Hun er nu i løbetid, hende Tante C :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak allesammen :o)

 

Det blev sku da fine billeder ! :D

 

Tusinde tak for idag. Både Lux og jeg er trætte ;)

 

Du mangler at skrive om cykellisten med falken :D haha

 

Tak i lige måde, det var en rigtig hyggelig tur...ludwig var også heeeeelt færdig :lun:

 

jeg har flere billeder....;) ellers er du velkommen til at fortælle om mærkelige mand :mrgreen:

Hvor er de gode sammen. :hjerte:

 

Jeg synes nu stadig, at Ludwig ser lidt hvalpet ud i ansigtet :lun: - selvom han er blevet stoooor.

 

he he, hovedet er også det eneste sted der er hvalpepels tilbage...

 

Det ser ud til at de rigtig har hygget sig :-) Dejlige billeder af to stk. meget meget søde hunde:hjerte:

 

Vi er forresten klar til gå tur i starten af marts måned - Hun er nu i løbetid, hende Tante C :-)

 

weee....så skal vi finde en dag når vi er hjemme fra skiferie igen:o) har fri mandag i uge 11...:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tusind tak allesammen :o)

 

 

 

Tak i lige måde, det var en rigtig hyggelig tur...ludwig var også heeeeelt færdig :lun:

 

jeg har flere billeder....;) ellers er du velkommen til at fortælle om mærkelige mand :mrgreen:

 

 

he he, hovedet er også det eneste sted der er hvalpepels tilbage...

 

 

 

weee....så skal vi finde en dag når vi er hjemme fra skiferie igen:o) har fri mandag i uge 11...:D

 

Så kunne det være vi skulle se på den mandag der :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare skønne :lun:

 

(Jeg kunne slet ikke kende dig fordi jeg troede det var en Berner på din avatar :lol:

 

:fornaermet: Neeeeeeej, det er en Aussie....en A-U-S-S-I-E....det er slet ikke det samme som en berner :blink::mrgreen:

 

Så kunne det være vi skulle se på den mandag der :-)

 

Kig du løs....jeg skal vaske tøj, og hygge og på tur med Ludwig (og måske andre :blink:) :mrgreen:

 

Nøj hvor de bare hygger sig sammen.:klap:

 

Nej ham Ludwig gror godt nok hurtigt. Han vejer allerede det samme som Gracie på 4 år. Godt nok er hun en tøs, men Ludwigs poter er pænt meget større end hendes. Han bliver en rigtig bamsebjørn. :lun:

 

He he...ja, han er rigtig hanhund...må håbe han snart sætter lidt stop i væksten...han skal helst ikke blive tykkere :oops:

 

Men Gracie er jo en smuk, lille tæve :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal nok få kigget i kalenderen :-)

 

Kunne være hyggelig :banan:

 

Hey! Der er en en eller anden stor unghund, der har spist Ludwig-hvalpen :genert::mrgreen: Hold nu op han vokser! Og hvor er det gode billeder af to meget smukke og sjove drenge! Elsker deres gale udtryk når de leger :lun:

 

I know.....ved ikke lige hvornår det er sket!?!? :vedikke:

 

Jaaah, og SMUK det er han altså :lun:

 

Skal han udstilles?

 

Ja, han ender med at skulle prøve en med specialklubben (KHKG) her i marts, har fået lavet en god deal med opdrætter :mrgreen: Så må vi se hvad dommerne synes om lækkerLudwig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Kunne være hyggelig :banan:

 

 

 

I know.....ved ikke lige hvornår det er sket!?!? :vedikke:

 

 

 

Ja, han ender med at skulle prøve en med specialklubben (KHKG) her i marts, har fået lavet en god deal med opdrætter :mrgreen: Så må vi se hvad dommerne synes om lækkerLudwig :engel:

 

Han VINDER det hele, medmindre Bitta kommer med alle hendes hunde... Hun kan noget med de hunde, og er virkelig virkelig dygtig til at handle. og nå ja hendes hunde er meget smukke også. Men jeg tror på MR. L :-) :-) Hep, hep, hep.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han VINDER det hele, medmindre Bitta kommer med alle hendes hunde... Hun kan noget med de hunde, og er virkelig virkelig dygtig til at handle. og nå ja hendes hunde er meget smukke også. Men jeg tror på MR. L :-) :-) Hep, hep, hep.

 

He he....ud over de ikke har knurhår....:engel: Men vi må se hvordan og hvorledes.... :mrgreen: Ludwig takker for hepningen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...