Ida_Asta Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 I går var specialklassen på tur. Det var en super dejlig tur, hvor Pajko faktisk opførte sig som en helt almindelig hund, uden at lege punker eller lign. Han var kun lige lidt sur på Gracie, da hun tog hans snuseplet en gang - og så legede han politimand, for Gracie er altså ALT for gammel til at lege At hun ikke selv fatter det... tsk, tsk... Sigga og Gracie kom lidt skævt ind på hinanden, men Gracie er verdens bedste støttepædagog, så de fandt hurtigt melodien :klap: Så selv på trods af det ret så kedelige verden blev det en fantastisk tur :hjerte: Og så til det vigtige - billederne (der er ingen billeder af turen i skoven, da hundene var i snor, så tog først rigtigt kameraet frem på stranden) Gracie aka støttepædagogen Sigga aka hyper-ungen Pajko aka autist-barnet Gracie startede med at vise, hvordan man IKKE skulle gå på stenene, for det er bare meget federe at bade Klassen studerede vandkanten og al den fine tang... Tøserne havde været en tur oppe i skoven, og Pajko er bare dengse, som ikke viger fra menneskernes ben Gracie søger efter sten Pajko kigger lidt på sit eget spejlbillede This is way he is in specialklassen - don't tell :blink: LEG (vi holdte Pajko, så han ikke forstyrrede deres leg) Kom så, Siiiiiiggggga! I'll show you some dance moves Sammenstød ... lad mig se dig, gå frem, tilbage og op og ned.... En gang vals :hjerte: Mislykket Dirty Dancing move - man skal blive enig om hvem der skal hoppe og hvem der skal gribe... Attack, attack... Kongfu modangreb To fine piger :hjerte: Gracie vinker farvel Og klassebilledet Tak fordi I så med 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2013 Fine billeder Ida! Og hvor dejligt at det gik fint! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2013 Fine billeder Ida! Og hvor dejligt at det gik fint! :5up: Tak.. Det bare så svært at tage billeder i gråvejr Det var så dejligt, at han ikke var underlig hele turen. Det er godt nok længe siden jeg har oplevet det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Februar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2013 :klap::banan: SÅ fedt Ida.......dejlig dag i Specialklassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2013 Det er da en specialklasse der hygger sig! lækre billeder, og dejligt de hyggede sig:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2013 Dejlig specialklasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Februar 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2013 Dejlig specialklasse Ja, hvis det er specialklassen så vil jeg gerne gå der :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Februar 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2013 Fede billeder Ida.:5up: Det var bare så lækker en tur, og skønt at det gik så godt med Pajko. Det tegner altså godt med ham. Og så kan jeg rigtig godt lide det her billede af Pajko på vej ud i intetheden. Som om han tænker -Hvis det skal være sådan at jeg ikke må må bestemme noget over de to dumme tøser, så ka' I bare ha' det hele for jer selv derinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2013 Ser ud som en skøn tur Dejligt at det gik så godt med ham! Og så har jeg forøvrigt hørt at hyrdehunde ikke tumle-leger, men kun løbe-leger... Det passer da ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Februar 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2013 Ser ud som en skøn tur Dejligt at det gik så godt med ham! Og så har jeg forøvrigt hørt at hyrdehunde ikke tumle-leger, men kun løbe-leger... Det passer da ikke :blink: Gracie foretrækker også klart løbelege, og den var Sigga også helt med på. Men man kan godt bodyslamme imens man løber (Gracie har lært det af min mors golden retriever) og så indimellem lige stoppe op og daske lidt til hinanden, for ligesom at piske stemningen op til en løbetur mere. Gracie kan også godt lade som om hun vil tumle, i håb om at den anden hund så gider at løbe efter hende. Sådan her: https://www.facebook.com/photo.php?v=4418620937567&set=vb.1050189828&type=3 &theater Det kunne så også godt ligene et kopromis mellem de to hunde. Retrieveren vil helst ttumle, Gracie vil løbe, og så slår de halv skade. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2013 Haha okay... På den måde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2013 Fede billeder Ida.:5up: Det var bare så lækker en tur, og skønt at det gik så godt med Pajko. Det tegner altså godt med ham. Og så kan jeg rigtig godt lide det her billede af Pajko på vej ud i intetheden. Som om han tænker -Hvis det skal være sådan at jeg ikke må må bestemme noget over de to dumme tøser, så ka' I bare ha' det hele for jer selv derinde. Det er da også totalt tarveligt af dem og begynde at lege. Tsk, tsk... De skal jo forstille at være voksne, nå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts