Hop til indhold

træningstræf i østjylland


CBK
 Share

Recommended Posts

Ja jeg synes jo stadig det sidste træningstræf vi havde var super hyggeligt!

 

Så jeg vil gerne igen forsøge at lave et mere. Tænker der kunne være fin stemning for det nu vejret endelig er blevet bedre. Og kunne være hyggeligt igen at møde flere HF'ere

 

Jeg stemmer naturligvis for østjylland området, og vi har flere områder at tage af - så der skulle være mulighed for at finde et sted hvor folk kan træne det de vil.

 

Jeg foreslå den 6 eller 20 21 april? Tænker det må være i god nok tid til at folk kan nå at sætte kryds i kalenderen :D

Og min weekender i marts er også allerede booket...

 

ps: alle er selvfølgelig velkommen. Og hvis man bare vil hygge og snakke:mrgreen:

Eneste krav er at man holder hunden i snor hvis man ikke har styr på den ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Weekenden 20-21 april er booket hos mig... 6 april kunne evt. Være en mulighed. Vi vil gerne være med.... Nogen krav til hvad vi træner? Nu ved jeg ikke hvad vi bedømmer som Østjylland, men jeg har et par steder her i Horsens, hvor vi nok godt kunne holde det hvis det var... Skal dog lige have tjekket aktivitetsplaner os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Weekenden 20-21 april er booket hos mig... 6 april kunne evt. Være en mulighed. Vi vil gerne være med.... Nogen krav til hvad vi træner? Nu ved jeg ikke hvad vi bedømmer som Østjylland, men jeg har et par steder her i Horsens, hvor vi nok godt kunne holde det hvis det var... Skal dog lige have tjekket aktivitetsplaner os.

 

Horsens er vel også fint - og ellers har vi flere steder her omkring Århus hvor vi kan være.

 

Ingen krav til hvad vi træner.

 

men alt efter hvad folk ønsker, skal stedet jo selvfølgelig kunne opfylde det. Altså plant hvis folk vil sætte agility eller rally bane op. Og noget terræn hvis folk vil træne feltsøg, rundering spor etc.

 

 

 

Fedt så mange er interesserede - Umiddelbart kan man jo sagtens holde det to dage i april :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...