Hop til indhold

Billedtråd Marts 2013


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Så blev det marts og jeg er netop hjemvendt fra 3,5 times gåtur med dyret. Nåede lige at få taget et par billeder i det dejlige forårsvejr! :mrgreen:

 

Tigger efter godbidder ^^

 

SAM_1467.jpg

 

Tigger - nu med hendes flotte underbid fremme :D

SAM_1468.jpg

 

Så dygtig til at komme på plads :lun:

SAM_1469.jpg

Danser (for godbidder :stupid:)

SAM_1488.jpg

 

Helt smadret (og skeløjet :rolleyes:)

SAM_1492.jpg

Nåårh :hjerte:

SAM_1494.jpg

 

 

Hav en fantastisk første forårsdag! :D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 229
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Benny og Egon har holdt fest til aften:

 

IMG_1714copy3.jpg

 

IMG_1715copy.jpg

 

IMG_1716copy.jpg

 

 

Bennys mest optimistiske udtryk:

 

IMG_1768copy.jpg

 

Legetøjs show off (helst helt op i bærret på mig)

 

IMG_1767copy.jpg

 

 

Yndlingsudtryk på Egon :lun:

 

IMG_1762copy.jpg

 

 

Men nu, efter amok i have, inde, på mig, i have igen, sover de endelig..... halleluja ;-)

 

Godnat herfra:

 

 

IMG_1742copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cykeltur med Oluf-motor - altid spændende, især når Oluf får øje på en han kender :shock:

[video=youtube_share;MVq2OSJlh50]

 

Bemærk hvor godt jeg har lært min søn at tale til Oluf med høj lys stemme :lol:

Shiiiiiiit - livsfarlig cykeltur!!! :shock: Og derfor jeg ikke tør cykle med Iso... :genert:

 

Benny og Egon har holdt fest til aften:

 

IMG_1714copy3.jpg

 

IMG_1715copy.jpg

 

IMG_1716copy.jpg

 

 

Bennys mest optimistiske udtryk:

 

IMG_1768copy.jpg

 

Legetøjs show off (helst helt op i bærret på mig)

 

IMG_1767copy.jpg

 

 

Yndlingsudtryk på Egon :lun:

 

IMG_1762copy.jpg

 

 

Men nu, efter amok i have, inde, på mig, i have igen, sover de endelig..... halleluja ;-)

 

Godnat herfra:

 

 

IMG_1742copy.jpg

Sååå fede billeder! :5up: Jeg ved hvilket kamera du har - men hvilke indstillinger, lys/flash..? Ta'r næsten aldrig indendørs med det store kamera og aner derfor intet om det... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shiiiiiiit - livsfarlig cykeltur!!! :shock: Og derfor jeg ikke tør cykle med Iso... :genert:

 

 

Sååå fede billeder! :5up: Jeg ved hvilket kamera du har - men hvilke indstillinger, lys/flash..? Ta'r næsten aldrig indendørs med det store kamera og aner derfor intet om det... :oops:

 

Du kan da sagtens finde ud af at tage billeder, prøv dig frem :blink:

 

 

Gad godt se Oluf-video med lyd, men tør ikke for så brænder de ellers så dejligt sovende hunde sikkert en lille sikring :mrgreen: Men han ser SÅ sød ud! Er vild med hans drejen rundt i luften.

Link til indlæg
Del på andre sites

Shiiiiiiit - livsfarlig cykeltur!!! :shock: Og derfor jeg ikke tør cykle med Iso... :genert:

Heldigvis møder vi ikke min søn hver dag. Derfor tør jeg godt ;-)

Gad godt se Oluf-video med lyd, men tør ikke for så brænder de ellers så dejligt sovende hunde sikkert en lille sikring :mrgreen: Men han ser SÅ sød ud! Er vild med hans drejen rundt i luften.

 

Oluf siger ingenting, det er mest mig der skriger og griner :oops: Og den der dreje-manøvre, det er normalt sådan han smadrer folks knæskaller :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jo desværre ikke min egen hund endnu (Men nu sker det lige om snart, at jeg har), men bor lige pt. hos en familie der har et par eurasier hunde. Virkelig virkelig søde og fantastiske hunde, hvis man opfylder de behov de har...

 

Den ene, som jeg lige synes jeg ville dele billeder af, hedder Daisy. Jeg kalder hende dog Crazy Daisy. Aldrig har jeg mødt en hund, med så mange sjove påfund og så meget energi. Gåture med hende, går altid for langsomt i følge hendes hoved, så langt størstedelen af vejen, foregår med hende dansende på to ben :lol:

 

Hun er simpelthen så fin og så sød en hund!

Tag jer ikke af nummer 2 billede.. Der var vidst kommet lidt kludder i den pels der :engel:

 

385613_3642934065311_1032377576_n.jpg

DSCN0421.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Canon 40D. Hvilket bruger du?

 

Jeg har et spejlrefleks sony a390, men er nok ikke for god til at få de rigtige indstillinger sat :blink: og ellers bruger jeg iphonen... men foretrækker helt klar spejlrefleks :-) men de er vildt gode dine billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et spejlrefleks sony a390, men er nok ikke for god til at få de rigtige indstillinger sat :blink: og ellers bruger jeg iphonen... men foretrækker helt klar spejlrefleks :-) men de er vildt gode dine billeder!

 

Ok det kender jeg ikke. Jeg har virkelig også øvet mig meget :lol: men tusind tak, det er rigtig pænt sagt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...