Hop til indhold

Endnu en hund stjålet fra pension


Therese
 Share

Recommended Posts

Denne fremgangsmåde er ikke ny.Det skete også for 10 år siden med en beslagslagt pittbul fra Ishøj. Og de 2-3 amm buldog, der angreb en kvinde i hendes egen have.Et sted i sønderjylland.

HVAD siger du? Var der nogen, der mente, at 2-3 ambull'er, som havde angrebet en kvinde - oven i købet i hendes egen have - fortjente at blive "befriet?

 

De folk må da have knald i låget?

Link til indlæg
Del på andre sites

HVAD siger du? Var der nogen, der mente, at 2-3 ambull'er, som havde angrebet en kvinde - oven i købet i hendes egen have - fortjente at blive "befriet?

 

De folk må da have knald i låget?

 

Så vidt jeg husker blev ejerne + venner beskyldt, men politiet mente, de var kørt til Tysklabnd. Man kørte ikke mere til sagen .

Jeg husker den tilredte kvinde fra TV, hun havde gået i egen have, og der så meget nybygget ud med lave tynde hække om alle haverne. Hundefamilein havde en voksen tæve og 2 store unghunde fra tæven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det er svært at vide hvad man skal synes, når folks autoritetstro i mange tilfælde er så grænseløs at politikerne kan tillade sig hvad som helst, hvilket jo i første omgang er en af årsagerne til at vi overhovedet har fået så dum en hundelov, mens jeg samtidig sidder og synes det er for dumt, for jeg har svært ved at se hvad det gavner...synes jo i mange tilfælde ikke at det værste er at hunden skal dø, men at der sidder en familie der må undvære deres elskede kæledyr, og et elsket kæledyr der må undvære sin familie...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...