Hop til indhold

Navne på godt foder


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nå - det var godt så længe det varrede.

 

Barf mums - nu er barf ikke mums længere SUK!

 

Så nu overvejer vi at skifte tilbage på tørfoder (ai hvor jeg bare ikke gider!!).

 

 

Men istedet for at jeg nu skal til at gå igennem en helt masse mærker igen, så må i meget gerne linke til jeres foder.

 

Der er lidt krav:

 

minimalt korn.

Der skal være mange smags varianter

og så skal det SMAGE af noget :genert:

 

Vi har jo barfet for ca 40 kr om dagen, så foderet må koste max 5-600 kr for 14 kg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Johna er lige blevet prøvesmager på Olivers nye kornfri max energy variant... Det er dog for tidligt fot mig endnu at sige noget yderligere om produktet.... Men den kunne også være en mulighed... Ellers er vi her i huset glade for Kingsmoor Pure i alle varianter original / kylling / havfisk

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du boede tættere på, kunne jeg have givet dig et par kilo essentials. Øv

Men det fungerer fint her i huset:mrgreen:

 

 

Vi skal faktisk til Århus i påsken, så hvis jeg kan overtale martin til at holde ind, vil jeg gerne købe et par kilo :)

Selv om han er pisse besværlig med de der pit stop - man skulle fame tro han var kvinde!! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal faktisk til Århus i påsken, så hvis jeg kan overtale martin til at holde ind, vil jeg gerne købe et par kilo :)

Selv om han er pisse besværlig med de der pit stop - man skulle fame tro han var kvinde!! :lol:

 

Hvornår skal du til århus, for det er du velkommen til. Her ryger der jo kun 1 kilo om måneden, så vi har rigeligt.:roll:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner med vi køre onsdag eftermiddag, martin regner med torsdag formiddag..... så er spørgsmålet hvem der vinder :drille:

 

Vi ser hvem der vinder:mrgreen:

Skal i Randers regnskov, enten den ene eller anden dag, men kan stille en god slat i vores skur, hvis ikke vi er hjemme. Så kan du bare nuppe det på vejen. Vi skal ikke have noget for det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Herhjemme er vi glade for Platinum - og indtil videre ser Markus Mühle også ud til at være en succes. Acana synes jeg ellers også er et rigtig godt foder, og afføring, pels osv. var rigtig fin på hundene - men tror ikke Ayo kan tåle det, hun kører rumpen hen over gulvet når hun får Acana. Men både Ayo & Liva spiste det med glæde - og alt andet så ud til at fungere som det skulle på dem, mens de var på Acana. Men mistænker Ayo altså ikke kunne tåle det..

 

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...