Hop til indhold

Min hund har fået en knude/kræft? :-(


LilleBali
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Så er Karina afleveret til fjernelse af knuden :-( desværre skal hun ikke steriliseres alligevel, da dyrlægen ringede i går, at forsikringen alligevel ikke dækker sterilisation. Æv æv æv. Så ville jeg skulle af med 2500kr oveni, kontant, og de penge har jegsimpelthen ikke. Øv jeg er så skuffet, ville så gerne have hende steriliseret. Nå, men nu er hun afleveret, håber de passer godt på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg hentet en meget meget meget ked af det LilleHund :megaked: puuuhha, hun pjevser og græder, men sådan har det været alle de gange hun har været i narkose. Er ret hårdt at se og høre på, men det hjælper lidt at jeg ligger ved siden af hende. Men ellers var det gået helt fint, og jeg kan forvente de ringer med svar allerede i næste uge

 

Nicki byder velkommen hjem :hjerte:

 

Træt og ked Karina

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig god bedring med hende. Ja, det er frygteligt at se dem sådan. Det skærer dybt ind i hjertet.

Hvor er det bare træls med forsikringen. Det er da mystisk at de ikke ville dække. Er det fordi det ikke er akut?

Dejlige billeder :hjerte:

Ja, det er fordi det ikke er akut, og ikke er feks livmoderbetændelse. Æv altså.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt, at hun er kommet godt hjem igen :lun:

 

Ja hvis de " har lyst " til at beholde en i sygekassen -jeg havde engang en hund der først brækkede benet og siden blev allergiker - dvs det blev dyrt for DYRESYGEKASSEN og så var det ud !!! samtidig havde jeg en helt rask hund ( som de jo så tjente på ) jeg skyndte mig at flytte dem begge over i Top Danmark , man kan altså godt risikere at de opsiger ens police - så pas på !

 

Tjah, her har der både været to korsbåndsoperationer + genoptræning for flere tusind kr., desuden diverse par småting. De dækkede vist også et kiropraktor besøg engang? Kan dog ikke huske, om jeg fik sendt regningen ind, men kiropraktoren sagde, at de plejede at dække (regningen var for lav til selvrisikoen, så det komer lige an på, om der var noget andet indover også).

 

Jeg har opbrugt den fulde sum 2 år i træk og de har intet sagt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

De dækkede vist også et kiropraktor besøg engang? Kan dog ikke huske, om jeg fik sendt regningen ind, men kiropraktoren sagde, at de plejede at dække (regningen var for lav til selvrisikoen, så det komer lige an på, om der var noget andet indover også).

 

Jeg har opbrugt den fulde sum 2 år i træk og de har intet sagt :vedikke:

Jeg har Alm Brand og de dækker ikke kiropraktik behandling.

 

Min venindes hund fik Addison og pludselig kom der et brev om at hun havde været for dyr, så de var nødt til at opsige hendes forsikring. Så man skal altså ikke bare hive ud af forsikringen hvis man har en syg hund, men tænke sig lidt om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Alm Brand og de dækker ikke kiropraktik behandling.

 

Min venindes hund fik Addison og pludselig kom der et brev om at hun havde været for dyr, så de var nødt til at opsige hendes forsikring. Så man skal altså ikke bare hive ud af forsikringen hvis man har en syg hund, men tænke sig lidt om.

Ja man skal være obs på det , men de fleste vil jo nok, som jeg gjorde , tro at de dækker , bortset selvfølgelig det der står i policen at de ikke dækkker.
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg låner lige denne tråd, så jeg ikke skal oprette en ny.. hvordan føles en knude? Cookie har noget sært på sit ene ben, det sidder ret højt, lidt skråt på siden og det føles lidt som når mennesker har en myose i ryggen/nakken.. hun er svær at komme til, da jeg prøvede her til at mærke i forhold til den anden side, skyndte hun sig at smutte. Måske gør den ondt.. Er de hårde eller bløde eller begge dele sådan nogle knuder? Jeg har tænkt mig at kontakte dyrlægen, jeg ville bare gerne lige høre jer ad også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Ej nu føler jeg mig lidt fjollet . Men jeg kunne jo så slet ikke sove i nat, jeg blev ved med at mærke hende efter og pludselig fandt jeg en i den anden side.. de sidder samme sted, så kan det vel ikke være en knude?

 

:( Tror ikke du bliver rolig før du får dyrlægens ord for, at der ikke er nogen kræftknude® :engel:....og mon ikke h*n er den der bedst kan mærke om der er grund til bekymring eller ej :-D....altså afsted, hellere det end ligge søvnløs og føle sig fjollet og nervøs! :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...