Hop til indhold

Vis mig jeres yndlingshalsbånd


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Jeg keder mig, manden laver handymand ting jeg skal blande mig udenom og hundene sover.... Så tænkte jeg ikke har bedre at tage mig til, end at lave en ligegyldig tråd :engel:

 

Nu fylder ham Dinglen snart et år - Og så er man gammel nok til at få lækkert, lækkert halsbånd.

 

De to andre har begge fået et fedt halsbånd (som efterfølgende er afgået ved døden :roll:) i deres første fødselsdagsgave.

Og Dinglen skal selvfølgelig ikke snydes.

 

Så kunne godt tænke mig at se jeres yndlingshalsbånd, de halsbånd i ville købe bare fordi de er lækre, dem der er for dyre men som man stadig sukker efter.... osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli

Hihi - Du er så glad for farver Siri :mrgreen:

 

Overvejer selv et eller andet special lavet halsbånd med en tekst på....

Men er total idé forladt og aner ikke hvad jeg skulle finde på :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo syet selv, af samme slags som Dortes Liva og Maggie, men er faktisk gået væk fra det igen. Ved ikke hvorfor... Lige nu har Iso er lækkert, blødt rundsyet fra KW, som jeg ellers ikke er den store fan af. Et helt almindeligt halsbånd med et helt almindeligt spænde.

 

13304-ex_1_1_1_1_1.jpg

 

Til agility har jeg dog stadig en hjemmesyet agilityline - foret med lilla pels... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ond... Begge mine har en KW-kæde. Kun til agilitykonkurrencer får de noget andet på(line og halsbånd i et).

 

Der er nu ingen af dem der lider overlast...

 

Kan dog specielt godt lide Cassis agilityline i lyserød med små bordercollier på og så ordene border power :blink:

 

Den har jeg som nøglering! :5up: De er såååå fede... Fortryder lidt at jeg ikke købte agilityline også...

Link til indlæg
Del på andre sites

bugs2_1024x1024.jpg?4252

Har det der til Tilde og Nova, har et i lyserød med blomster på... Man kan nærmest ikke se dem for pels :lol: men de skal egentlig os kun bruges til hundeskilte holdere...

 

Drømmer dog om nogle af dem med deres navne på :lun:

 

Hvor har du købt det?? De har nemlig et retro et, i brun med røde blomster på og jeg må eje det:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købe dette, men endnu ikke taget det i brug:

 

http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundeleine_hundehalsband/lederhalsband/schwarz/98487

 

Super lækkert blødt læder!!

 

 

Dog bruger hun endnu hendes Hurtta Lifeguard semikvæl i pink:genert:

 

Og vi bruger altid semikvæl fordi nogen hund (!!!!) har fundet ud af at vriste sig ud af almindelige halsbånd, når nogen hund hellere vil lege end træne til træning:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købe dette, men endnu ikke taget det i brug:

 

Hunter Hundehalsband günstig bei zooplus: Hunter Hundehalsband Round & Soft

 

Super lækkert blødt læder!!

 

 

Dog bruger hun endnu hendes Hurtta Lifeguard semikvæl i pink:genert:

 

Og vi bruger altid semikvæl fordi nogen hund (!!!!) har fundet ud af at vriste sig ud af almindelige halsbånd, når nogen hund hellere vil lege end træne til træning:stupid:

 

Det trick kan en hund hernede også. Hjælper det ikke at trække sig hen mod det man gerne vil, vender man lige røven til, et lille vrik med hovedet og så er man friiiiiiiiii

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hihi - Har ellers sværget til halvkvæl fordi andres hunde også kan finde ud af det der med at smyge sig ud af halsbånd :engel:

 

Men nu har jeg endelig fået en hund der ikke har luret det endnu, så overvejer om jeg endelig skal investere i et halsbånd jeg har sukket over i laaaaang tid:

 

Hundehalsbånd Canadian i Cognac Elglæder fra Hunter

 

Det er så mega lækkert og virkelig blødt.

Men har ikke helt bestemt mig til om jeg vil have det i brunt, cognac/sort eller sort/cognac :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...