Hop til indhold

Vis mig jeres yndlingshalsbånd


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli
jeg kan ikke lide når ringen sidder modsat spændet :hmm:

 

Det faldt jeg faktisk også lige over....

Så er der jo to steder der kan genere og hunden får spændet i halsen, hvis den trækker (Hvilket min jo aaaaaaldrig gør :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hårh, nogle fede halvkvæl de har: Snygga exklusiva hundhalsband,koppel och selar i kvalitetsläder

 

Overvejer hvor fimset det må være til Yoda :hmm:

 

De fleste tror i forvejen han er en tæve, så enten skal den have max gas med bling, bling og farver bare fordi det er sjovt at sige, at han altså ER en hanhund.

Ellers også skal det være total maskulint, så ingen kan være i tvivl om, at trods det lidt fimsede ydre, så er han en hanhund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh, nogle fede halvkvæl de har: Snygga exklusiva hundhalsband,koppel och selar i kvalitetsläder

 

Overvejer hvor fimset det må være til Yoda :hmm:

 

De fleste tror i forvejen han er en tæve, så enten skal den have max gas med bling, bling og farver bare fordi det er sjovt at sige, at han altså ER en hanhund.

Ellers også skal det være total maskulint, så ingen kan være i tvivl om, at trods det lidt fimsede ydre, så er han en hanhund :mrgreen:

 

De er nemlig superlækre! Jeg kunne så godt overveje at købe sådan et par til tøserne :mums: Snygga exklusiva halvstryphalsband med kontrastfärger i bästa kvalitetsläder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
De er nemlig superlækre! Jeg kunne så godt overveje at købe sådan et par til tøserne :mums: Snygga exklusiva halvstryphalsband med kontrastfärger i bästa kvalitetsläder.

 

Åh, de ville være så fine til dem.

 

Er helt fristet til at købe et til Kaia også :engel:

 

Det eneste der irritere mig, det er kæderne... De larmer og rasler.

Er nok verdens mest besværlige halsbåndskøber :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg giver dig helt ret... Men tror en del af skønheden ville ryge hvis halvkvælet var i nylon istedet for kæde...

 

men jeg er heller ikke til metal... Kn fx heller ikke håndtere dressurliner med flere ringe og karabiner og den slags... Lidt sær har man lov at være ;-)

 

Godt med en der forstår mig - Manden har for længst opgivet mig :lol:

 

Bruger altid gummi eller rundsyede læderliner uden tingel-tangel på.

Selv et håndtag i linen kan genere mig....

 

Men du har jo ret.

De er jo super smukke, bla. pga. kæden....

Ved bare ikke helt om jeg kan affinde mig med det :hmm:

 

Har også lidt kig på de halsbånd hende her laver: Håndsyet læderhalsbånd - Off Topic - Foto af hunde på HundeGalleri.dk

 

Der er en del fede imellem til rimelige priser.

 

Går og overvejer om lilla ikke kunne være en pæn farve til Yotada'en :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Patch & scott laver også flotte halsbånd synes jeg... De kan fåes fx her http://bogensehundesalon.shopcenter.dk/content/patch-and-scott-hamtons-håndlavet-hundehalsbånd

 

personligt er jeg gladest for mine nome halsbånd. Har også et par nomekopier som jeg har vundet, halvkvæl, dem og mine gamle hurtta sport bruger jeg til daglig. Nomekopierne synes jeg bare har meget store metalringe i og hurttas synes jeg er grimme... Men jeg vil helst ikke få på kompromis med bredden... Så nogle gange må dte være mindre kønt

 

det med breden er nok ikke så stort et problem for dig, men generelt så laves defleste halsbånd til de små (under 35 cm i omkreds) kun i bredden 1-1,5 cm. Jeg vil gerne have 2-3 cm i bredde på mine

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Patch & scott laver også flotte halsbånd synes jeg... De kan fåes fx her http://bogensehundesalon.shopcenter.dk/content/patch-and-scott-hamtons-håndlavet-hundehalsbånd

 

personligt er jeg gladest for mine nome halsbånd. Har også et par nomekopier som jeg har vundet, halvkvæl, dem og mine gamle hurtta sport bruger jeg til daglig. Nomekopierne synes jeg bare har meget store metalringe i og hurttas synes jeg er grimme... Men jeg vil helst ikke få på kompromis med bredden... Så nogle gange må dte være mindre kønt

 

det med breden er nok ikke så stort et problem for dig, men generelt så laves defleste halsbånd til de små (under 35 cm i omkreds) kun i bredden 1-1,5 cm. Jeg vil gerne have 2-3 cm i bredde på mine

 

Er også helt vilde med dem, men kender et par stykker der har den model du linker til og de slider pelsen :hmm:

 

Yoda har et sort halvkvæl fra Hurtta nu og synes det er grimt :genert:

Men det er et fint hverdagshalsbånd fordi det er super let og lynhurtigt bliver rent.

Det er kun ca. 2 cm bredt og det er ikke bredt nok... Synes det trykker mere end de andres som er væsentlig bredere.

 

Er det Nome halsbåndende fra hundenshus du har?

Har sådan et til Kaia og ud over det viiiiirkelig trænger til at blive vasket, så er det super lækkert.

Men synes bare de farver de har at vælge mellem er træls til Yotada.....

 

Ja... Det er ikke nemt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også lidt kig på de halsbånd hende her laver: Håndsyet læderhalsbånd - Off Topic - Foto af hunde på HundeGalleri.dk

 

Der er en del fede imellem til rimelige priser.

 

Går og overvejer om lilla ikke kunne være en pæn farve til Yotada'en :engel:

 

Jeg bestilte et halsbånd hos Marie til min mors franske bulldog - det er SÅ pænt håndarbejde!

 

aIMG_5017_zps3aa86363.jpg

 

aIMG_5032_zpsf841d047.jpg

 

aIMG_5075-1_zpsc76c6448.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg bestilte et halsbånd hos Marie til min mors franske bulldog - det er SÅ pænt håndarbejde!

 

 

Synes også det ser rigtig godt ud det hun laver.

Mange af de hjemmelavede halsbånd folk sælger ligner noget makværk - Men synes virkelig hendes arbejde er rigtig flot.

 

Og hvor er det fiiiiint med sådan et rødt halsbånd til en mørk buller :lun:

ihhhhhhh..... Ny total ynglings side..... Hvor er der mange virkelig flotte :klap:

 

Haha - Ja, den er farlig den side.

Især fordi de rent faktisk har halsbånd i alm. mål på 3-4 cm.

Alt derover bliver for bredt til minde hunde.

 

Det er trods alt de færreste hunde af ikke-mynde racer, der kan bære et 6-7 cm bredt halsbånd :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes også det ser rigtig godt ud det hun laver.

Mange af de hjemmelavede halsbånd folk sælger ligner noget makværk - Men synes virkelig hendes arbejde er rigtig flot.

 

Og hvor er det fiiiiint med sådan et rødt halsbånd til en mørk buller :lun:

 

Ja det er en helt perfekt farve til den lille gris :lun:

Marie har både GD og en fransk, men da jeg ikke gider brede læderhalsbånd til mine grander, har jeg kun kigget på de ting hun har lavet gennem tiden. Nu kom der så er fransk i familien og så var det jo oplagt at få Marie til at lave et rigtig fint halsbånd til hende da hun blev stor. Hun er lige blevet et år så jeg regner ikke med det blir nødvendigt med udskiftning i hendes levetid :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes også det ser rigtig godt ud det hun laver.

Mange af de hjemmelavede halsbånd folk sælger ligner noget makværk - Men synes virkelig hendes arbejde er rigtig flot.

 

Og hvor er det fiiiiint med sådan et rødt halsbånd til en mørk buller :lun:

 

 

Haha - Ja, den er farlig den side.

Især fordi de rent faktisk har halsbånd i alm. mål på 3-4 cm.

Alt derover bliver for bredt til minde hunde.

 

Det er trods alt de færreste hunde af ikke-mynde racer, der kan bære et 6-7 cm bredt halsbånd :lol:

 

Skal nok vente lidt med at kigge for meget på denne side. Med den fart Rosa vokser kan det godt gå hen og blive MEGET dyrt.....:lun:

måske en 1 års fødselsdagsgave:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja det er en helt perfekt farve til den lille gris :lun:

Marie har både GD og en fransk, men da jeg ikke gider brede læderhalsbånd til mine grander, har jeg kun kigget på de ting hun har lavet gennem tiden. Nu kom der så er fransk i familien og så var det jo oplagt at få Marie til at lave et rigtig fint halsbånd til hende da hun blev stor. Hun er lige blevet et år så jeg regner ikke med det blir nødvendigt med udskiftning i hendes levetid :-)

 

Det er simpelthen så fint!

 

Det lader også til, at hun er absolut fair med prisen - Og kunne godt tænke mig et halsbånd med navn på.

Tænker nu Dinglen fylder 1 år, så vokser han nok ikke sådan lige ud af det, hvis jeg kan lokke hende til at lave et hul eller to ekstra.

 

Har tænkt på om jeg kunne gå all in og få noget med både stjerner og navn på, i brun, sort og hvid :lol:

 

Du kan nok høre det tager overhånd for mig, nu jeg endelig kan få lov at skeje ud, fordi der ikke skal tages en masse hensyn til mit kræ :engel:

 

Men om det lige bliver læder, eller om jeg vender tilbage til nome halsbåndende, det har jeg ikke lige bestemt mig for endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er jeg med på, min har dog retrieverlinier fra Biltema til 3o kr. Kvadratisk praktisk god.

 

Jeg har osse for nyligt indkøbt retriverliner til mine, faktisk mest til udstillingsbrug. Jeg faldt over en model uden store grimme læderstop og snoren er samme kvalitet og tykkelse som de halsbånd jeg bruger. Jeg bruger dem så både til udstilling og lydighed, for det er nu engang bare dejlig nemt ;-)

 

Fandt et billede, det er vist nemmere ;-)

 

563088_10200582609238509_1751771559_n_zpsc3f1621a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...