Hop til indhold

Billede af din hund i min nye bog?


Gæst Lise Bang Hansen
 Share

Recommended Posts

Gæst Lise Bang Hansen

Jeg har netop sendt manuskriptet til min bog "Giv din hund og kat et sundt liv" til forlaget.

 

Efter Påske går grafikeren så i gang - og i den forbindelse vil vi meget gerne have din hjælp :-)

 

Hvis du har et yndlingsbillede af din hund (og hvis det må bruges i bogen) så kig på

 

giv din hund og kat et sundt liv på faceboook (jeg kan ikke poste linket her)

 

og send gerne dit billede med det samme - jeg har til 7. April før alle bogens billeder skal være samlet.

 

"Giv din hund og kat et sundt liv" handler om alt, der har med dyresundhed at gøre fra fodring, vaccination, kastration og sterilisation til sygdom og behandlingen af denne.

 

Bogen er fyldt med ny information baseret på den seneste internationale forskning. Vidste du for eksempel at årlige paraply-vaccinationer til hunde ikke længere anbefales ? eller at kastration ikke gør en hanhund mindre aggressiv?

 

Hvis du gerne vil se din hund på tryk, så find mesterskuddet frem :-)

 

På forhånd tak for hjælpen!

 

Kh

 

Lise Bang Hansen

dyrlæge

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, motivet fejler ikke noget, men kom til at grine lidt over titlen på bogen, og at der så ligger cigaretter på bordet :lol:
hvis du kan fjerne dem er du velkommen - det er ikke mine - jeg har aldrig røget ! jeg har prøvet at uplode nogle af de andre billeder jeg har , men det lykkes ikke !? Redigeret af anne-lise hansen
mangel
Link til indlæg
Del på andre sites

Tror egentlig aldrig jeg før har set billeder af Tot og Racer.. Hvor er de da søde:D
Tak ! Det skyldes nok at deres menneske er mere eller mindre pc-idiot og helt på Herrens mark når det kommer til at overføre billeder fra digitalkamera til pc og uploade dem , nu har jeg så prøvet nogle gange og har flyttet mig fra herrens mark til den mark lige ved siden af ! så jeg skal nok prøve at give jer nogle billeder af Knold når han engang kommer.
Link til indlæg
Del på andre sites

PA063520.jpg

 

Jeg har mange fotos af disse to, men tvivler på at opløsningen er god nok

 

Vidste du for eksempel at årlige paraply-vaccinationer til hunde ikke længere anbefales ? eller at kastration ikke gør en hanhund mindre aggressiv?

 

Jeg tror at netop disse to eksempler er ved at være almen viden hos hundefolket, men det kommer an på hvem du har som målgruppe, er det en bog for uerfarne hundeejer eller for hvem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad mon DKK siger til det med at vaccinationen ikke anbefales?

Laver de om på deres krav om at de skal være vaccineret inden de indfinder sig på en udstiling?

 

DKK kræver ikke årlige vaccinationer for at stille på udstillinger eller prøver.

 

Vaccinationer

For at deltage på udstilling skal en hund være vaccineret mod hundesyge og parvovirus.

Vaccinationen skal være foretaget senest 14 dage før udstillingsdagen. For hunde op til 24 måneder

gælder, at vaccinationen højst må være 1 år gammel. For øvrige gælder, at vaccinationen højst må

være 4 år gammel. Dokumentation for vaccination skal være indført i stambogen, være vedlagt denne eller fremgå af hundens EU-hundepas.

Udenlandske hunde skal være rabiesvaccinerede i henhold til den til enhver tid gældende danske

lovgivning.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...