Hop til indhold

Billedtråd april 2013


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 280
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ej.... Så er mine billeder ikke engang uploadet i mit tidligere indlæg :(

 

Men de kommer så her! + lidt ekstra Inca-spam, både fra forleden og helt friske fra i dag ^^

(Det var det bedste billede der blev taget, jeg ser sur ud og Inca er ved at dreje hovedet ad led :b)

 

 

SAM_1685.jpg

 

Vi hygger ved Hvidovre "strand" :hjerte:

SAM_1731.jpg

 

SAM_1732.jpg

 

SAM_1733.jpg

 

Inca - nu som fransk bulldog :mrgreen:

SAM_1734.jpg

 

Inca's sædvanlige dans for godbidder :roll:

SAM_1735.jpg

 

Så sød underbids-maren :rolleyes:

SAM_1736.jpg

 

SAM_1739.jpg

 

Inca gø'r utålmodigt mens jeg finder bolden frem :genert:

SAM_1740.jpg

 

Og så var tøsen sååååå træt da hun kom hjem, at hun stjal min hovedpude :lun:

 

SAM_1747.jpg

 

Og så billederne som skulle have været uploadet i mit tidligere indlæg xD

 

"først et billede af hvor utrolig doven hun er... Hun havde fået lov til at slikke en skål ren med tun i, så vi stillede den på gulvet og hun lå i sofaen. Og hvad gør kræet så?! Hun går da kun ned med forbenene, så hun stadig kan slappe af xD da hun var færdig bakkede hun op i sofaen igen og sov videre :b på det andet er hun bare grim :mrgreen:"

 

IMAG0998-1.jpg

 

IMAG1015-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha der er en der har det sjovt! :lol::lun:

 

Ja mon ikke! Vi stod helt vildt længe ved det springvand, fordi Lupo var så fascineret af det og legede med vandet, bl.a. stak han poterne helt ned i det, og også ansigtet til sidst :lol: Da vi så endelig gik videre så var herren lidt fornærmet, fordi han bare godt ville blive ved det skide springvand :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]107030[/ATTACH]

Min smukke smukke dreng :lun:

 

Jamen årrrhh :lun:

 

Det er åbenbart i dag, det er forår... Vi fejrer det med råkost på terrassen.

 

 

img2216os.jpg

 

 

Det er første gang for Olufs vedkommende, men helst ikke sidste, hvis det bliver op til ham. Han bærer rundt på sit ben som var det hans kæreste eje - hvad det måske også er lige nu :lol:

 

 

img2232g.jpg

 

Ih, de hygger!

 

Leah har ikke skinne på poten mere, men den skal stadig holdes i ro. Det kan man så også gøre ved at stå på bagbenene og forsøge at stjæle fuglefoder. :stupid:

 

[ATTACH=CONFIG]107142[/ATTACH]

 

Hun skal til tjek i morgen. Vi er begge ved at blive sindsyge af ikke at kunne lave noget, så :x: for at hun bliver "frigivet"!

 

Krydser!

 

PAPARAZZIIIIII!! :klap:

61511_10151530241479070_276586103_n.jpg

 

532317_10151530241619070_2082898559_n.jpg

 

Haha det første billede :sjov: det er sådan et der er vigtigt at gemme. Elsker billedet af ham postet i indlægget efter hvor han gnider sig rundt i græsset, sååå sødt!

 

Springvand er super nice! :-)

 

[ATTACH=CONFIG]107264[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]107265[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]107266[/ATTACH]

 

Hihi det er voldsomt spændende, kan jeg få det her springvand med hjem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

image%2520%25283%2529.jpg

Ayo putter - på pude på mit skød, og med tæppe over sig. En ægte lille prinsesse :hjerte:

 

image%2520%25284%2529.jpg

Klar til at være alene hjemme! :5up:

Tænk sig at have haft to hunde som har haft ret svært ved det - til nu at have tre hunde som alle tre sætter sig klar derude og venter på deres marvben. Og det hele foregår i spænding, på at jeg bliver færdig, så de kan få deres ben, og med logrende hale hele vejen igennem :banan:

(PS: den lille kurv Liva ligger i var ikke beregnet til at de skulle bruge den - den blev brugt som en slags sangskjuler til vores bryllup - men hundene ELSKER den! Trods den er så lille, og den er ved at vælte bagover hver gang de ligger i den, men den er bare den eneste kurv der dur alligevel! :rolleyes:)

 

image%2520%25285%2529.jpg

Fælles eftermiddagslur i udestuens sofaer - ahh dejligt varmt!

 

image%2520%25286%2529.jpg

Zazu putter med sit tyggetings-lager :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie var på date med Sammys Enzo den anden dag, og Sammy fik taget billeder af dem.

 

Enzo, som muligvis liiige har snust lidt til lidt mudder og frøken Ozzie, som muligvis er lidt for fin til at bade sådan rigtigt i mudderet. :mrgreen:

 

1-2_zpsb1606377.jpg

 

Synes det her blev så fint af Ozzie, der hopper :cool:

2_zpsebd6e629.jpg

 

Standardbillede af de to - Ozzie graver... meget! Enzo spæner rundt... meget!

3_zps58099383.jpg

 

De ser så rolige ud her... 1 sekund senere sprang Ozzie op :mrgreen:

4_zpsf69b6156.jpg

 

Total glade og knald i låget (de passer godt sammen :lol:) med hver deres elskede bold i munden

7-1_zps8a2278f8.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...