Hop til indhold

Månedens hund april 2013 - "arbejdende hunde"


Dorte
 Share

Recommended Posts

Månedens hund april 2013

"Arbejdende hunde"

 

Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 21. april. Vis profil: Dorte - Hunde Forum

HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. april kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i upload, bliver dette sorteret fra.

Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

I denne måned må der kun 1 hund på billedet, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes.Denne måneds kategori er valgt af marts måneds vinder.

 

 

Præmie:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været der, har nu regnet det ud. Upload billedet i dit album, send linket til Dorte.

 

 

Har prøvet at uploade til albums flere gange, men det kun succesfuldt en enkelt gang, desværre. Siden da har jeg opgivet at bruge album-funktionen herinde. Den "dør" hver gang jeg prøver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Har prøvet at uploade til albums flere gange, men det kun succesfuldt en enkelt gang, desværre. Siden da har jeg opgivet at bruge album-funktionen herinde. Den "dør" hver gang jeg prøver.

 

Lol. Send det til mig, så propper jeg det i et album.

Altså jeg kan f.eks hellere ikke forstørre billeder herinde. Mærkeligt nogle gange b

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers send det til mig på mail, så upladeer jeg det på nettet (i et låst album) og sender linket til Dorte :)

 

 

Arbejds hunde...... pffffff der kan jeg sq ikke være med med Aslan........ med mindre det tæller at side foran lågen og vente på den der højløbske tæve som bor i nærheden :hmm:

Det er vel også en form for arbejde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, nu bli'r jeg lige pludselig i tvivl om noget... Skal man egentlig ha' taget billedet selv..?? Det har jeg bare taget for givet, da fotografen jo ejer billedet. Og så får jeg da i hvert fald problemer med denne kategori, for jeg tror sgutte jeg får de heeelt gode billeder hvis jeg skal fotografere og løbe agility samtidig - eller hyrde... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, nu bli'r jeg lige pludselig i tvivl om noget... Skal man egentlig ha' taget billedet selv..?? Det har jeg bare taget for givet, da fotografen jo ejer billedet. Og så får jeg da i hvert fald problemer med denne kategori, for jeg tror sgutte jeg får de heeelt gode billeder hvis jeg skal fotografere og løbe agility samtidig - eller hyrde... :lol:

 

Stort set ingen af de billeder jeg har brugt i tidens løb, og heller ikke det jeg har brugt denne gang, har jeg taget selv..

 

Jeg tænker at det nok går an herinde, hvor man jo primært vinder æren.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort set ingen af de billeder jeg har brugt i tidens løb, og heller ikke det jeg har brugt denne gang, har jeg taget selv..

 

Jeg tænker at det nok går an herinde, hvor man jo primært vinder æren.. ;-)

 

Det er ikke så meget præmien jeg tænker på, mere det at lægge et billede op som nogen anden faktisk ejer... Selv om mange fotografer helt sikkert ville være helt ok med det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så meget præmien jeg tænker på, mere det at lægge et billede op som nogen anden faktisk ejer... Selv om mange fotografer helt sikkert ville være helt ok med det!

 

Jeg synes det er ok hvis man bare tjekker med fotografen. Jeg fik aldrig deltaget med det portrætbillede du tog af skipper :stupid: men jeg tjekkede da lige med dig at det var ok først

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal der forstås som arbejdende hunde? Bare en situation hvor man træner med hunden? Er løbe agility at arbejde? Ja undskyld mit dumme spg!

 

 

Det er vel alt arbejde?

 

Jeg tænker dog at selv om man træner lydighed ved at lave sit, så er det nok ikke sådan et billed :lol:

(der kunne vi dog godt vlre med :drille:)

Link til indlæg
Del på andre sites

(null)

 

Det må jeg indrømme at jeg ikke går op i.. Hvis folk ikke vil have jeg bruger billeder de har taget af mine hunde, så må de lade være med at fotografere dem og give mig billederne :genert:

 

Jeg bruger dem jo også i alle mulige andre tråde her på HF, samt på FB pg min hjemmeside, men jeg kunne så tilgengæld aldrig finde på at sende billeder andre har taget, ind til nogle konkurrencer -udover altså lige månedens hund her :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel alt arbejde?

 

Jeg tænker dog at selv om man træner lydighed ved at lave sit, så er det nok ikke sådan et billed :lol:

(der kunne vi dog godt vlre med :drille:)

 

Jeg vil mene at man selv må definere hvad arbejde er..... Og så er det op til moderatorene at bestemme om det man selv har vil tælle...

 

Tænker arbejde vel også kan være når Dexter graver vores have op :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers send det til mig på mail, så upladeer jeg det på nettet (i et låst album) og sender linket til Dorte :)

 

 

Arbejds hunde...... pffffff der kan jeg sq ikke være med med Aslan........ med mindre det tæller at side foran lågen og vente på den der højløbske tæve som bor i nærheden :hmm:

Det er vel også en form for arbejde?

Det lyder klart som et surveillance job..... Og den slags kan man få løn for... Så derfor klart arbejde :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder klart som et surveillance job..... Og den slags kan man få løn for... Så derfor klart arbejde :slem:

 

Altså jeg tænker faktisk, at det må være både et overordentlig vigtigt job, men også yderst velbetalt!

 

 

Aslan syntes det er et total stressende arbejde i hvertilfalde :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...