Hop til indhold

Moaaar vågn op!


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Her lyder der en meget insisterende kradsen i vandskålen hvis den er tom, lige indtil nogen står op.. og denne nogen er altid mig for kæresten hører intet når han sover.

Normalvis står jeg også altid op når der er noget med hundene - jeg hører det først. Tog dog i allerhøjeste grad revanche da vi boede 5 uger i campingvogn i indkørslen, mens vi byggede hus om - i oktober måned. Der vågnede jeg desværre ikke når de skulle ud og tisse om natten indimellem... :pift: der skulle man nemlig op og have tøj på, ud i kulden osv. så lige i den periode sov jeg desværre ret tungt... :engel::lol: og så måtte manden ud i haven med dem! :mrgreen: Men nu er vi tilbage i normale stil - jeg er oppe med dem hvis der er noget om natten. Men det er også ok - så længe han gjorde det i campingvognen, høhø

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været vant til en hund der kun vækkede mig 2 gange i sit liv. 1 gang fordi min anden hund var syg og 1 gang pga. et jordskælv. Desværre havde han lært at måden man fik mig til at lukke døren op på, var ved at gå i cirkler foran døren (virkede fint om dagen) men det vågnede jeg jo ikke af når jeg sov i den anden ende af hytten. Resultatet var at Thailo tilsidst gjorde hvad han skulle på gulvet, så idag er jeg taknemmelig for at jeg har en hund der vækker mig når hun skal ud. At det så betyder at vi nogle gange kommer i haven fordi vi lige keder os, det er trods alt bedre end at stå op til en gang racermave gone wrong.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her lyder der en meget insisterende kradsen i vandskålen hvis den er tom, lige indtil nogen står op.. og denne nogen er altid mig for kæresten hører intet når han sover.

 

Hvor ville jeg synes det var i orden hvis de bare kradsede i vandskålen... Penny har fundet ud af at den bedste måde at vise os at skålen er tom er at hente den... Det er en metal skål, så når hun går op af trappen lyder der "klonk... klonk.. klonk" når den rammer trappen; Meget højt. :lol:

 

De er nu skønne de hunde :lun: Sådan at kunne vise på deres egen måde hvad de gerne vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vidst omvendt her, flipsen bliver vildt muggen hvis jeg kommer til at vække ham om natten, men vi er dog begge mega søvndrukne og forvirret på det tidspunkt af døgnet, især når Terriereren får forvildet sig op i "hoved-enden" af dynebetrækket - jøsses et cirkus!! :mrgreen:

 

ROFL, kan sgu godt se komikken... Hvis det skete for mig ville jeg bruge flere timer før jeg fandt ud af hvor den hund var henne i den dyne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan sove fra hvad som helst :oops: så mig generer det ikke, hvis de bøvler rundt.... men min mand får fnat af det. Så når han er hjemme, så sover Johna i bur (det er hende der kan finde på at stå op om natten og vandre rundt i sengen for at finde et bedre sted at sove - til gengæld nægter hun at stå op om morgnen :roll: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...