Hop til indhold

NØDRÅB


Gæst Janni Kusk
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni Kusk

Vi er 2 labradoreblandings hanhunde .

vores mennesker har været involveret i en ulykke og kan ikke længere tage vare på os. Vi er godt 3 år og har altid været sammen. (dyrlægen anbefaler vi forblir sammen) Vi er udehunde og meget aktive. Vi er vandt til at bo i en stald og hundegård. Vi kan gå i snor. Ellers trænger vi til en del opdragelse, men vi vil gerne lære. Er der nogen som har energi og plads til os blir vi rigtig glade. Hvis ikke blir vi nemlig aflivet. Hjælp os.( Janni Kusk)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Janni

 

Jeg beklager jeres situation, men vil lige pippe forsigtigt op om at man skal være mere end almindeligt heldig for at finde nogen som vil have 2, som du skriver det ikke optimalt opdragne hunde. Så hivs kravet er at de skal være sammen, mener jeg ikke det ser godt ud for dem.

Hvis ellers de er sunde og raske skulle de godt kunne omplaceres en og en.

 

Når du skriver de bor i stald og hundegård, betyder det så at de ikke er vant til at være indenfor i hjemmet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Janni.

 

Sikke en ulykkelig situation!

Hvor i verden er hundene?

 

Sysser fra NJD kan muligvis hjælpe med at få det ud til mange over facebook. Hun har tilhængere fra hele landet. Hun kan kontaktes her: https://www.facebook.com/SysserNJ?fref=ts

Hun har som regel lang reaktionstid ved beskeder på facebook, prøv evt. at kontakte hende på hendes normale mail også.

 

Jeg håber at der bliver fundet et godt hjem til hundene.

 

Vh. Kirsten

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Kirsten. Hundene bor tæt pa Arden Nordjylland. Vi prøver på FB.

 

Helt realistisk skal der mere info på bordet. Hvis jeg skulle overveje at overtage en eller flere hunde ville det spørgsmål jeg stillede længere oppe

Når du skriver de bor i stald og hundegård, betyder det så at de ikke er vant til at være indenfor i hjemmet?
have overordentlig stor betydning for om jeg kunne overskue projektet.

Jeg tror du gør hundene en tjeneste ved at skrive lidt om dem, så er det også nemmere for andre at vide om der er nogle i bekendtskabskredsen, der passer til hundene. Lige sådan kan du ved at skrive lidt en gang for alle undgå at skulle fortælle det samme om og om igen hvis du får henvendelser..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni Kusk

Hej NINJAMOR. jeg kender ikke dette forum ret godt. og jeg kan se mange er for mig amonyme, da de har deres hundes navn eller andre kælenavne, så hvis du er seriøs interesseret i hundene så send mig din mail adr. og vi kan snakke der. Venlig hilsen Janni

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej NINJAMOR. jeg kender ikke dette forum ret godt. og jeg kan se mange er for mig amonyme, da de har deres hundes navn eller andre kælenavne, så hvis du er seriøs interesseret i hundene så send mig din mail adr. og vi kan snakke der. Venlig hilsen Janni

 

 

Jeg er ikke personligt interesseret, men har været involveret i at videreformidle info om omplaceringshunde og jeg ved, hvad folk som regel vil spørge om. Jo mere info des mere seriøse henvendelser får du.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni Kusk

Tak tor tippet :) Kan dog med stor glæde fortælle at begge hunde har fået et nyt godt hjem på landet med plads og omsorg. Tusind tak for alle henvendelser Venlig hilsen Janni Kusk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...