Hop til indhold

Kronprinsen


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

Jeg ved godt de skal se sådan ud, men helt ærligt den ville være væsentligt kønnere i mine øjne hvis den tabte sig en del kilo;( men jeg er sikker på den er sød:)

 

Og måske du skulle se hunden live, før du kommer med sådan en kommentar..

 

Han er faktisk i udemærket form og man kan mærke sagtens mærke hans ribben. Uden at sku bore i 5 cm fedt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Og måske du skulle se hunden live, før du kommer med sådan en kommentar..

 

Han er faktisk i udemærket form og man kan mærke sagtens mærke hans ribben. Uden at sku bore i 5 cm fedt..

 

Men jeg tror ikke det er fordi den er overvægtig. Personlig er jeg også mere til de hunde der er mere slanke, men det er jo bare kropsbygningen. Nogle racer er jo bare mere robuste end andre. Jeg synes også han ser ud til at ville være køn hvis han vejede mindre, men det betyder jo ikke at det er rigtigt. Eller at han er overvægtig. Vi har jo bare alle forskellige holdninger.

 

Skøn er han i hvertfald at se på :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men jeg gentager lige, jeg ved godt at de skal se sådan ud, men det forandre ikke at jeg syntes der er endel for mange kilo;) hvis hunden skal lave noget har den meget at slæbe med og det er ikke sundt for led og sener;) jeg er ikke i tvivl om at han slæber præmier hjem;) og jeg kan da sagtens forstå du er stolt og glad, min smag er så mere til små vimse slanke hunde der kan arbejde i mange timer;) det er ikke ment som en kritik af din hund;) men som en oplysning om hvordan min smag er;) du vil helt sikkert syntes at mine hunde er mega tynde;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men jeg gentager lige, jeg ved godt at de skal se sådan ud, men det forandre ikke at jeg syntes der er endel for mange kilo;) hvis hunden skal lave noget har den meget at slæbe med og det er ikke sundt for led og sener;) jeg er ikke i tvivl om at han slæber præmier hjem;) og jeg kan da sagtens forstå du er stolt og glad, min smag er så mere til små vimse slanke hunde der kan arbejde i mange timer;) det er ikke ment som en kritik af din hund;) men som en oplysning om hvordan min smag er;) du vil helt sikkert syntes at mine hunde er mega tynde;)

Men er det ikke lidt en mærkelig kommentar at smide i en billedtråd, hvor trådstarter bare gerne vil vise sin smukke hund frem og være stolt over ham? Det er jo netop blot en billedtråd, og ikke en debattråd om hvorvidt man kan lide den robuste type Labrador eller ej. Jeg ville også synes det var underligt hvis jeg oprettede en billedtråd med mine hunde, fordi JEG synes de er skønne og de smukkeste, og folk så skrev fx at de ikke synes yorkier er pæne (som Liva er) - fint nok det er deres holdning, men den kan man så holde for sig selv, i stedet for at smide den i en tråd hvor folk bare er stolte af deres hund og vil vise den frem! :-)

 

Og til TS: Jeg synes han er en smuk herre! :hjerte: Fine billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men er det ikke lidt en mærkelig kommentar at smide i en billedtråd, hvor trådstarter bare gerne vil vise sin smukke hund frem og være stolt over ham? Det er jo netop blot en billedtråd, og ikke en debattråd om hvorvidt man kan lide den robuste type Labrador eller ej. Jeg ville også synes det var underligt hvis jeg oprettede en billedtråd med mine hunde, fordi JEG synes de er skønne og de smukkeste, og folk så skrev fx at de ikke synes yorkier er pæne (som Liva er) - fint nok det er deres holdning, men den kan man så holde for sig selv, i stedet for at smide den i en tråd hvor folk bare er stolte af deres hund og vil vise den frem! :-)

 

Og til TS: Jeg synes han er en smuk herre! :hjerte: Fine billeder.

Kunne ikke være mere enig, selv hvis jeg prøvede :mrgreen:

 

Sorry Kleo, det er ikke noget personligt... Synes bare det er lidt malplaceret lige i denne her slags tråde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men jeg gentager lige, jeg ved godt at de skal se sådan ud, men det forandre ikke at jeg syntes der er endel for mange kilo;) hvis hunden skal lave noget har den meget at slæbe med og det er ikke sundt for led og sener;) jeg er ikke i tvivl om at han slæber præmier hjem;) og jeg kan da sagtens forstå du er stolt og glad, min smag er så mere til små vimse slanke hunde der kan arbejde i mange timer;) det er ikke ment som en kritik af din hund;) men som en oplysning om hvordan min smag er;) du vil helt sikkert syntes at mine hunde er mega tynde;)

 

Jøsses, hvor du bare vrøvler.. :roll:

 

Ja, han slæber mange præmier med hjem.

Men han bliver så sandelig også brugt på jagt som apportør. Og han kan sagtens arbejde i flere timer.

 

Igen.. Han er hverken fed eller overvægtig..

 

Jeg synes mange hunde er grimme.

Men jeg har i det mindste pli nok til holde mig fra, absolut at skulle skyde om mig med mine personlige meninger..

(Især når jeg ikke er blevet opfordret til det)

 

Vi kan jo ikke alle synes små kompakte, lavbenet labrador er guds gave til mennesket

Derfor blev billederne også sat i labrador-forum.

(For sådan ser en multichampion altså bare ud i dette tilfælde)

 

 

548970_10200900446773273_1224262253_n.jpg Taget i en anden vinkel 5 dage før..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...