Hop til indhold

Kamphund amok.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Hold kæft, en frygtelig oplevelse for denne stakkels familie og deres hvalp :megaked:

 

Og sikken en totalt idiotisk ejer, det beviser kun, at når sprutten går ind, så går forstanden ud :evil:

 

 

Kamphund amok: Børn så deres hundehvalp få bidt hovedet i stykker - Danmark | www.bt.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Amstaff-kamphund??

Der er ikke meget amstaff at spore i den bastard, og kamphund er den sgu nok nærmest heller ikke.

Meget trist og oprivende oplevelse for de stakkels mennesker der har mistet deres hvalp, det er rigtig synd for dem.

 

Forfærdelig oplevelse for familien, som har mistet deres lille hund... Men jeg er også enig med dig i at min første tanke er ikke "kamphund".... Den er helt sikkert en blanding af et eller andet, men kamphund er ikke absolut min første tanke om den der... Men det gør jo ikke overfaldet hverken værre eller bedre... Føj altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg kigget på billedet et par gange og jeg synes det er et ret dårligt billede at vurdere ud fra hvad den evt. kunne være blandet af.

 

Det er ikke fordi jeg bare VIL have at det skal være en kamphund, men hvad er det der gør, at I ikke tror det er sådan en type hund? Og har I et bud på hvad det så kunne være for en blanding? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en forfærdelig situation :( den minder utroligt meget om den måde vi mistede Nike på, og jeg ved hvor hårdt det tog på Casper psykisk - kan slet ikke forestille mig hvordan et barn ville tage det! :(

 

Dog er der flere ting der irriterer mig ved den artikel - hvalpen kan da umuligt kun være en blanding med dansk/svensk gårdhund og gravhund? Der må da være noget pincher/dobermann i den, men hvis de havde skrevet det, havde det måske også været en potentiel 'farlig' hund i folks øjne, og så havde man ikke haft så ondt af familien, eller hvad?

 

Og så kan der da være alt muligt andet i den 'kamphund', end lige præcis de ulovlige racer?

 

Og hvorfor gør politiet ikke noget? Oven i alt det med schæferhunden Thor, virker det fuldstændigt absurd, at en så 'skyldig' hund bare får lov at fortsætte ned ad gaden ??? Thor lavede jo slet ikke i nærheden af samme skader, men stod til aflivning?

 

Jeg forstår intet :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg kigget på billedet et par gange og jeg synes det er et ret dårligt billede at vurdere ud fra hvad den evt. kunne være blandet af.

 

Det er ikke fordi jeg bare VIL have at det skal være en kamphund, men hvad er det der gør, at I ikke tror det er sådan en type hund? Og har I et bud på hvad det så kunne være for en blanding? :-)

 

Jeg ville skyde på noget labrador, blandet med et par andre racer jeg ikke lige kan tyde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvorfor gør politiet ikke noget? Oven i alt det med schæferhunden Thor, virker det fuldstændigt absurd, at en så 'skyldig' hund bare får lov at fortsætte ned ad gaden ??? Thor lavede jo slet ikke i nærheden af samme skader, men stod til aflivning?

 

Jeg forstår intet :vedikke:

Hunden blev senere afhentet og aflivet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...