Hop til indhold

Ryster på øret


Buddha
 Share

Recommended Posts

Erj Egon bliver ved at være mega irriteret på det ene øre, går og hænger med det, ryster det, klør en sjælden gang imellem. Det generer ham virkelig meget.

 

Det kommer lige pludselig og kan vare kort tid eller mere end 1 time, og så "glemmer" han det ligesom eller også bliver det mindre irriterende. Det hjælper hvis vi moser hans øre sammen og gnubber/klør, så brummer han helt vildt, men det går ikke helt væk alligevel. Det er kun det ene øre, så vidt jeg kan se.

 

 

Han er 2 gange blevet lyst i øret af dyrlægen, og også snust i det, og der var ikke noget, heller ikke en masse øresnask. Og så er han blevet rettet flere gange af kiropraktor/osteopat, sidste gang i mandags, han gad godt nok ikke rigtigt, han ville hellere gå tur og hygge :lol: men hun rettede lidt i hans kranie og umiddelbart fandt hun ikke andet.

 

Ved snart ikke hvad jeg kan gøre? Er begyndt at overveje om det kan være noget madallergi, men det kommer ligesom i perioder og det er ligemeget om det er det ene eller det andet mad de får :vedikke:

 

 

Nogen som kender til noget som helst andet det kan skyldes?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Erj Egon bliver ved at være mega irriteret på det ene øre, går og hænger med det, ryster det, klør en sjælden gang imellem. Det generer ham virkelig meget.

 

Han er 2 gange blevet lyst i øret af dyrlægen, og også snust i det, og der var ikke noget, heller ikke en masse øresnask. Og så er han blevet rettet flere gange af kiropraktor/osteopat, sidste gang i mandags, han gad godt nok ikke rigtigt, han ville hellere gå tur og hygge :lol: men hun rettede lidt i hans kranie og umiddelbart fandt hun ikke andet.

 

Ved snart ikke hvad jeg kan gøre? Er begyndt at overveje om det kan være noget madallergi, men det kommer ligesom i perioder og det er ligemeget om det er det ene eller det andet mad de får :vedikke:

 

 

Nogen som kender til noget som helst andet det kan skyldes?

 

Jeg tænkte os madallergi. Trille har jo lige været igennem samme omgang. Hun gned ørene og rystede på hovedet. Af og til kløede hun sig også nærmes manisk.

Hun har stadig en smule bakterier på det ene øre. De er opdaget efter hun fik svabet øret med en vatpind, og det blev så tjekket i mikroskop. Men i øret var der ikke noget at se.

Min den ene dyrlæge er sådan en allergi expert. Hun fortalte det oftest var proteinen i foderet, der satte sig på ørene og ikke kornet.

Hun frarådede fjerkræ og gris, og smed allergi foder efter os. Men jeg ved det sku helt ærligt ikke:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte os madallergi. Trille har jo lige været igennem samme omgang. Hun gned ørene og rystede på hovedet. Af og til kløede hun sig også nærmes manisk.

Hun har stadig en smule bakterier på det ene øre. De er opdaget efter hun fik svabet øret med en vatpind, og det blev så tjekket i mikroskop. Men i øret var der ikke noget at se.

Min den ene dyrlæge er sådan en allergi expert. Hun fortalte det oftest var proteinen i foderet, der satte sig på ørene og ikke kornet.

Hun frarådede fjerkræ og gris, og smed allergi foder efter os. Men jeg ved det sku helt ærligt ikke:vedikke:

 

Men det som undrer mig er, at det både er sket mens de fik det der allergi-agtige foder James Wellbelowed, Fish 4 Dogs (torskevarianten) og nu mens de får råt igen. Han klør sig ikke manisk og i det hele taget ikke særlig ofte, han ryster mest på hovedet og hænger med øret. Og er ved at poppe ud af pelsen fordi ja, jeg ved ikke, det generer.

 

Testede de hende for allergi inde i øret? Og fik i at vide hvilke ting hun ikke kan tåle?

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det som undrer mig er, at det både er sket mens de fik det der allergi-agtige foder James Wellbelowed, Fish 4 Dogs (torskevarianten) og nu mens de får råt igen. Han klør sig ikke manisk og i det hele taget ikke særlig ofte, han ryster mest på hovedet og hænger med øret. Og er ved at poppe ud af pelsen fordi ja, jeg ved ikke, det generer.

 

Testede de hende for allergi inde i øret? Og fik i at vide hvilke ting hun ikke kan tåle?

 

Hun kan ikke tåle fisk, fjerkræ og svin. Hun kan godt få Feks. Godbidder og en kyllingehals i ny og næ, men hun kan ikke tåle fiskeolie over foderet hver dag, eller foder med for meget (kød) protein. Det sætter sig i ørene.

Det blev testet ved udelukkelse. Men altså hun havde mange tegn.

Hun rystede på hovedet, slikkede sig manisk på forbenene, kløede i armhulerne og bed sig i poterne. Hun var nærmest orange om munden, ned af benene og i poterne. Og så havde hun klamt ørevoks.

 

Det hun fik testet med mikroskopi, var hvorvidt hun havde fået sig en øregangs betændelse efter de ophobninger, der havde sat sig i ørene. Det havde hun så. Hun var til tjek i dag, og har stadig en lille infektion på højre øre, men venstre øre er smukt, og jeg er 1600 kr. Fattigere:mrgreen: Hurra for forsikringen. Men vi tager lige 10 dage mere med øredråber.

 

Det foder hun får nu, er med soya, havre og kyllingelever, men så er det spaltet, så hun ikke rigtig optager de stoffer hun ikke kan tåle. Hun har stadig fin pels, og er ikke længere orange:lol:

 

Men kan det måske være noge ved tromhinden???:hmm: Tænker på hvordan mine børn går rundt når de har over/undertryk i ørene??

Ikke at de ryster sig, men nærmest gnider øret på skulderen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har Duffy altså også gjort en kort overgang på det ene øre! Hun rystede og rystede sig, og lignede en som blev mishandlet, da hun sådan hang lidt med hovedet til den side.

 

Dyrlægen kunne INTET finde - hendes øre har altid været så fine på trods af allergi. Hun fik nogle øredråber i en uge, og væk var det. Dyrlægen mente, at det evt kunne være et hår.

 

Måske der "bare" sidder et hår i øregangen langt nede? Tænker bare, at hvis det var tegn på allergi, så burde det vel være begge øre som var irriteret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun kan ikke tåle fisk, fjerkræ og svin. Hun kan godt få Feks. Godbidder og en kyllingehals i ny og næ, men hun kan ikke tåle fiskeolie over foderet hver dag, eller foder med for meget (kød) protein. Det sætter sig i ørene.

Det blev testet ved udelukkelse. Men altså hun havde mange tegn.

Hun rystede på hovedet, slikkede sig manisk på forbenene, kløede i armhulerne og bed sig i poterne. Hun var nærmest orange om munden, ned af benene og i poterne. Og så havde hun klamt ørevoks.

 

Det hun fik testet med mikroskopi, var hvorvidt hun havde fået sig en øregangs betændelse efter de ophobninger, der havde sat sig i ørene. Det havde hun så. Hun var til tjek i dag, og har stadig en lille infektion på højre øre, men venstre øre er smukt, og jeg er 1600 kr. Fattigere:mrgreen: Hurra for forsikringen. Men vi tager lige 10 dage mere med øredråber.

 

Det foder hun får nu, er med soya, havre og kyllingelever, men så er det spaltet, så hun ikke rigtig optager de stoffer hun ikke kan tåle. Hun har stadig fin pels, og er ikke længere orange:lol:

 

Men kan det måske være noge ved tromhinden???:hmm: Tænker på hvordan mine børn går rundt når de har over/undertryk i ørene??

Ikke at de ryster sig, men nærmest gnider øret på skulderen.

 

Han klør bare ikke andre steder, det har jeg godt tænkt lidt over, tænkte så også om det mon kunne være øh, en mild allergi som kun var i øret :lol: Han har heller ikke rød pels rundt om.

 

Øre infektion??

 

Hvad er det for noget med trommehinden? Hvorfor har dine børn det?

 

 

Det har Duffy altså også gjort en kort overgang på det ene øre! Hun rystede og rystede sig, og lignede en som blev mishandlet, da hun sådan hang lidt med hovedet til den side.

 

Dyrlægen kunne INTET finde - hendes øre har altid været så fine på trods af allergi. Hun fik nogle øredråber i en uge, og væk var det. Dyrlægen mente, at det evt kunne være et hår.

 

Måske der "bare" sidder et hår i øregangen langt nede? Tænker bare, at hvis det var tegn på allergi, så burde det vel være begge øre som var irriteret?

 

Virkelig? Havde faktisk tænkt på om jeg skulle prøve noget ørerens halløj, bare fordi. Hvad hed det du brugte? Jeg ved ikke en rygende fis om ørerens... har dog noget til mennesker, men det ved jeg ikke om man må bruge til hunde.

 

Det har dog varet længe, altså som i over et år, tror jeg. Er bare taget til nu her. Synes det før har virket at han var ved kiropraktor men måske har det været tilfældigt, i hvert fald virkede det ikke denne gang.

 

Er mega synd for ham, vil virkelig gerne vide hvad det er :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg ikke huske, men det er på recept!

 

Jeg ville nok få dyrlægen til at kigge/lyse ned i øret. Der kan jo godt ha' siddet fx et hår dernede i lang tid som irriterer?

 

Er øret varmt ifht det andet? Er det rødt? Hvordan ser det ellers ud, hvis du kigger ind i det? Er det rent og pænt?

 

-----

 

Undskyld, havde ikke læst at dyrlægen HAR haft kigget på det....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville, hvis det var min hund, som udgangspunkt se på det som allergi hvis du kan udelukke rævskab,, lopper og hudproblemer som stammer fra gærsvamp eller bakterier. Og hvis du går ud fra det er allergi, så skal du se om der sker en forandring over 2 måneder ved at skifte foder, hvor du skal sørge for at der er en proteinkilde i som hunden ALDRIG før har fået. Har den fået det meste ,så skal du have et helt specielt foder . Over 80 % af al hundeallergi starter i ørene og de fleste hunde har allergi symptomer i ørerne. Det er bare det sarteste sted. En anden mulighed er at kontakte en forhandler af vetcur og tale med dem om hvilke produkt der kan afhjælpe kløen her og nu- men kontakt en som virkelig kender det produkt de sælger

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg ikke huske, men det er på recept!

 

Jeg ville nok få dyrlægen til at kigge/lyse ned i øret. Der kan jo godt ha' siddet fx et hår dernede i lang tid som irriterer?

 

Er øret varmt ifht det andet? Er det rødt? Hvordan ser det ellers ud, hvis du kigger ind i det? Er det rent og pænt?

 

-----

 

Undskyld, havde ikke læst at dyrlægen HAR haft kigget på det....

 

Ser rent og pænt ud, det er totalt mærkeligt :vedikke: Har ikke mærket efter varme, men det kan jeg da prøve. Og ja, hun har nemlig lyst. Prøver at ringe og høre om hun ikke vil telefonere sådan en recept ind, kan vel ikke skade.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville, hvis det var min hund, som udgangspunkt se på det som allergi hvis du kan udelukke rævskab,, lopper og hudproblemer som stammer fra gærsvamp eller bakterier. Og hvis du går ud fra det er allergi, så skal du se om der sker en forandring over 2 måneder ved at skifte foder, hvor du skal sørge for at der er en proteinkilde i som hunden ALDRIG før har fået. Har den fået det meste ,så skal du have et helt specielt foder . Over 80 % af al hundeallergi starter i ørene og de fleste hunde har allergi symptomer i ørerne. Det er bare det sarteste sted. En anden mulighed er at kontakte en forhandler af vetcur og tale med dem om hvilke produkt der kan afhjælpe kløen her og nu- men kontakt en som virkelig kender det produkt de sælger

 

Som skrevet har de jo lige præcis været på forskelligt foder. Og han går ikke og klør, heller ikke andre steder. Vi kender en hund som har haft ræveskab, det undgår man ikke lige at opdage.

 

Hvem/hvad er Vetcur?

 

 

Du kan også prøve at rense det op. Måske med sådan noget;

Otoclean rerens 18 x 5 ml - Kb billigt hos Med24.dk

Det bruger vi af og til.

 

Det med trommehinden er hvis de Feks har noget væske i mellemøret.

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide om hunde kan have væske i mellemøret:hmm:

 

Kunne ikke lige umiddelbart finde noget på google om det.

 

Og jeg tror altså ikke det er allergi, hvis ikke han sådan render rundt og klør sig meget:vedikke:

 

Nej jeg er heller ikke sådan vildt overbevist. Tror jeg prøver noget ørerens og ellers må vi til kiropraktor igen. Æv altså.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er klart det kan være en enkeltstående infektion, jeg forstår det bare sådan at der ikke er noget at se. 80-85 % allergi starter i ørene fordi ørene er mest udsat i forhold til modtagelighed, eller hvad vi nu skal kalde det og hvis vi nu siger at din hund har fået primært kylling i sit foder, og det nye alergi? foder også er baseret på kylling- så har du ikke opnået noget- fordi det gælder om at hunden ikke må noget protein, som den har fået før mm det er spaltet protein. Vetcur er et produktsystem som er genialt og har en bred vifte af virkninger opfundet af en og dame som er farmaceut og det bygger primært på urter mv udviklet til hunde og heste- men det bruges med succes på mennesker feks med psoreasis. - jeg må ikke poste link før jeg har skrevet 25 indlæg, men du kan bare søge på vetcur

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er klart det kan være en enkeltstående infektion, jeg forstår det bare sådan at der ikke er noget at se. 80-85 % allergi starter i ørene fordi ørene er mest udsat i forhold til modtagelighed, eller hvad vi nu skal kalde det og hvis vi nu siger at din hund har fået primært kylling i sit foder, og det nye alergi? foder også er baseret på kylling- så har du ikke opnået noget- fordi det gælder om at hunden ikke må noget protein, som den har fået før mm det er spaltet protein. Vetcur er et produktsystem som er genialt og har en bred vifte af virkninger opfundet af en og dame som er farmaceut og det bygger primært på urter mv udviklet til hunde og heste- men det bruges med succes på mennesker feks med psoreasis. - jeg må ikke poste link før jeg har skrevet 25 indlæg, men du kan bare søge på vetcur

 

Altså nej han får ikke allergi foder, de fik bare tørkost i en periode, 2 tilfældige mærker, det første var allergivenligt (kan ikke huske om det var kalkun eller lam) og det efterfølgende var lavet kun på fisk. Nu får de igen råt, som de ellers altid har gjort.

 

Hvis nu det var allergi, ville det så ikke blive værre? Vise sig på flere måder?

 

Er det Gourmix foderet som du mener?

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nej han får ikke allergi foder, de fik bare tørkost i en periode, 2 tilfældige mærker, det første var allergivenligt (kan ikke huske om det var kalkun eller lam) og det efterfølgende var lavet kun på fisk. Nu får de igen råt, som de ellers altid har gjort.

 

Hvis nu det var allergi, ville det så ikke blive værre? Vise sig på flere måder?

 

Er det Gourmix foderet som du mener?

 

Hvis nu det var allergi, ville det så ikke blive værre? Vise sig på flere måder? Hvis du normalt barfer dem, så har dine hunde fået en bred variation af proteinkilder og dermed har det protein nok været indeholdt i tørfoderet måske endda i ringere kvalitet. Det er ikke sikkert allergien bliver værre, jeg har set labador og bernere kun med allergi på poterne. Det er almindeligt at unghunde 1-3 år som har allergiproblemer, at det kan starte sådan. Jeg tænker bare at foderallergien er et "nemt" sted at starte såfremt det ikke bare er et kort varende kløen.Nej vetcur er diverse olier, tilskud, cremer - jeg har aldrig selv brugt det, men forhandleren som sælger mig gour mixen har fortalt meget om hvordan det har hjulpet alskens ting og jeg kan jo se hvor flot en hund jeg har fået af gourmixen. Jeg foreslår ikke at du skal prøve gourmix- den er jo også baseret på kendt protein (kylling)- men måske er det værd at diskutere det med en hundeernærings uddannet person. Det er iøvrigt min opfattelse at man skal være overordentlig opmærkssom på helbreds/gener når man barfer fordi nogle racer bare er disponeret for at udvikle sygdomme på barf og samojeder er desværre en af de sarte racer i den henseende. Det er derfor jeg tænker i allergi når du nævner øreproblemet på en yngre samojede. ER DER IKKE EN DER VIL VÆRE SØD AT FORTÆLLE HVORDAN MAN LAVER AFSNIT I TEKSTEN- KAN IKKE GENNEMSKUE DET

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger bare enter-knappen til at skifte linie? Er det fordi du skriver fra mobil? For der er mit linieskift inde under ekstra symboler, såsom @ og lignende. Det er en pil som peger nedad og mod venstre.

 

Med at samojeder er sarte med barf, mener du så nyrene? Jeg har godt læst det men ja, jeg valgte at fodre med det alligevel. Hælder dog vand med.

 

Han er 3,5 år.

 

Jeg har kigget lidt på den hjemmeside, synes ikke helt de skriver hvad de egentligt laver, må lige se på den i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rex har haft det på akkurat samme måde. Første gang var selvfølgelig en fredag lige før dyrlægen lukkede. Øret hang, han så lidt hævet ud, og han rystede en del på hovedet. Min bekymring gik lidt på insektbid/stik, så ringede til dyrlægen. Han synes vi lige skulle se det lidt an, og selvfølgelig komme hvis Rex fik det værre. Han sagde, de symptomer også kunne opstå ved at han havde spist noget fordærvet. Ikke at nogen af os fodrer vores hunde m dårlig mad, men man ved jo aldrig, hvad de kræ lige smager på, når de er ude:rolleyes:

Men det forsvandt så igen ret hurtigt, kom dog af og til igen. I forbindelse med almindelig tjek v dyrlægen, fandt vi ud af han havde svamp i øret, som han fik sådan noget ørerens til.

Det jeg egentlig ville frem til, nu når Egon er dyrlægetjekket, er at det sagtens kan være noget han har spist, uden decideret at være allergi over for det i fodrer med:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for du svarer mht afsnittene, så er der noget andet galt, for jeg kan ikke "få lov" at skifte afsnit-meget mærkeligt. Teksten bliver noget fnidder. Nå men ørerne - 1) det er bestemt ingen kritik af din fodring, :0). 2 ) Nej der er meget få informationer om vetcur på nettet, men ring og tal med en uddannet forhandler(ikke bare en helsehop en) 3) mht barf og jederne, så tænker jeg sådan her: hvis der sker en overbelastning af kroppen, så er det nyrernes opgave at få afrenset og udskilt giftstoffer i urinen. Nyrefunktionen hos jederne kan være problematisk i forhold til barffodring. Hvis nyrerne ikke kan nå at gøre deres arbejde, så ryger giftstofferne jo et andet sted hen. I hundens øre sidder allerflest allergiceller og det er en tanke om tingene kan hænge sådan sammen. Det er et forslag - jeg kan ikke vide det . Men hvis øreproblemet er noget vedvarende eller det vender tilbage så ville jeg gå ind i en foderproblematik. Vidste du at kylling (sammen med æg og nødder, svinekød og mel) er de fødevarer der oftest giver hudproblemer på hunde?? MEN dine hunde ser j stjernesunde ud på billederne, så måske er det bare noget du skal have i baghovedet, hvis som sagt problemet kommer igen- og så her og nu tale med vetcurfolket om de har en olie eller lign som kan virke lokalt på problemet. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha, har du tjekket for evt. begyndende blodøre? Det kan mærkes som en lille varm hævelse på øret. Efter min erfaring begynder de nemlig at ryste og hænge med øret længe før hævelsen bliver stor nok til at se.

 

Til spjæt: Du bruger sikkert Internet Explorer. Det gør jeg, og så kan vi ikke få lov at skifte linie på dette forum, med mindre vi skriver i plain text. Det gør du ved at trykke på ikonet med de to A'er over skrivefeltet, når du besvarer indlæg (det første i rækken).

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for du svarer mht afsnittene, så er der noget andet galt, for jeg kan ikke "få lov" at skifte afsnit-meget mærkeligt. Teksten bliver noget fnidder. Nå men ørerne - 1) det er bestemt ingen kritik af din fodring, :0). 2 ) Nej der er meget få informationer om vetcur på nettet, men ring og tal med en uddannet forhandler(ikke bare en helsehop en) 3) mht barf og jederne, så tænker jeg sådan her: hvis der sker en overbelastning af kroppen, så er det nyrernes opgave at få afrenset og udskilt giftstoffer i urinen. Nyrefunktionen hos jederne kan være problematisk i forhold til barffodring. Hvis nyrerne ikke kan nå at gøre deres arbejde, så ryger giftstofferne jo et andet sted hen. I hundens øre sidder allerflest allergiceller og det er en tanke om tingene kan hænge sådan sammen. Det er et forslag - jeg kan ikke vide det . Men hvis øreproblemet er noget vedvarende eller det vender tilbage så ville jeg gå ind i en foderproblematik. Vidste du at kylling (sammen med æg og nødder, svinekød og mel) er de fødevarer der oftest giver hudproblemer på hunde?? MEN dine hunde ser j stjernesunde ud på billederne, så måske er det bare noget du skal have i baghovedet, hvis som sagt problemet kommer igen- og så her og nu tale med vetcurfolket om de har en olie eller lign som kan virke lokalt på problemet. ;-)

 

Altså jeg holder øje med deres vandindtag, og ingen af dem drikker overdrevet meget, så ja. Det er ikke alle samojeder der er i risiko for nyreproblemer, jeg ved dog ikke om det er decideret arveligt.

 

Det undrer mig lidt, at problemet ikke forsvandt i det næsten halve år han fik tørfoder. F.eks. kom det da han stak af i Sverige (eller, hans lillebror åbnede døren og så kom de løbende hen til os, som gik med 4 andre slædehunde der skulle ud og køre løb). De havde ingen halsbånd på, så dem vi fulgtes med, måtte tage godt fat i nakkepelsen og føre dem tilbage til huset. Der kom det igen, og det virker på mig mere logisk med en muskel/kiropraktik ting. Men hvorfor faen det så ikke forsvandt i mandags, ved jeg ikke. Vi fik hende jo endda til at tjekke ham efter igen, med fokus på det område.

 

Og forresten, så duer han ikke så godt til vildt men det viser sig ved at han får irriteret mave og begynder at spise sokker. Er det ikke stenet? Altså tanken om allergi HAR jo slået mig, i desperation over hvad søren det kan være, og virker ørerens ikke, så må jeg jo se om vi kan gøre noget med at udelukke nogle bestemte kødtyper og så se om det ændrer noget. Ved du hvor længe man udelukker kødtyperne for at se om der sker en forskel? 2-3 måneder?

 

Det slår mig dog som noget der generer mere end det klør, han opfører sig helt nøjagtigt som Duffy gjorde, jeg har selv tænkt på hår, men hmm, det burde vel gå over.

 

Jeg kan godt prøve at ringe til Vetcur men en kløstillende creme vil vel bare være symptombehandling. Men alligevel, så kunne jeg vel se om det overhovedet kløede.

 

Buddha, har du tjekket for evt. begyndende blodøre? Det kan mærkes som en lille varm hævelse på øret. Efter min erfaring begynder de nemlig at ryste og hænge med øret længe før hævelsen bliver stor nok til at se.

 

Til spjæt: Du bruger sikkert Internet Explorer. Det gør jeg, og så kan vi ikke få lov at skifte linie på dette forum, med mindre vi skriver i plain text. Det gør du ved at trykke på ikonet med de to A'er over skrivefeltet, når du besvarer indlæg (det første i rækken).

 

Altså jeg kan ingenting se, overhovedet, men holder selvfølgelig øje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna's legekammerat, Sisqo, har lidt det samme. Han har også on og off kløet sig i højre øre. Nu her var der så betændelse i, som dog er væk. Hun har lige skiftet til min dyrlæge. Hun mener at det godt kan være allergi. Sisqo er råfodret, og de skal nok i gang med en stor udredning. Først skal de starte med at prøve at undgå kylling i alle former. Men det er så nyt, så jeg ved ikke meget mere.

 

ETA: De skal på sigt have lavet en allergitest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...