Hop til indhold

Agilitykonkurrencer sommer/efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 992
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wuhu.... Cassi har gennemført sit første løb... At vi fik +40 fejl er så en anden sag... Dam hun hev pinde ned...

 

men hun strøg ikke i tunneller som hun gjorde i sidste uge og handlingsmæssigt var hun topsej :blink:

 

Hun blev forøvrigt rost for sin fart...

 

basse blev nr. 2 i begge sine løb. I spå fik vi vist en væring fordi jeg stod i vejen for ham... Sp2 var rigtig sjov og passede skide godt til Joy, lige indtil han skulle sendes fremad. Det kunne han ikke lige. Men han tog bege sine slalommen uden fejl :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker Duffy over alt på denne jord, så hvis nogen læste mit indlæg som om, at jeg kun har en hund for sportens skyld, og den kun er et instrument for mine "ambitioner" for sporten, så tager de gruelig fejl.

 

Jeg er konkurrencemenneske... Og jeg er en dårlig "taber"... Jeg kan godt lide at være under pres og have en målsætning. Jeg elsker at vinde - også selvom det jeg vinder er, at Duffy fx tager en selvstændig slalom-indgang eller vi løber en hel bane i et fedt flow - for så har jeg fået opfyldt et mål og jeg vores træning har været 'rigtig'.

 

Og det synes jeg helt ærligt er ok at "indrømme"!

 

Jeg har brugt alle mine teenage-år og voksne liv i ridesporten på topplan som er et super konkurrencepræget miljø. Det har fyldt nærmest 70% af min tid i så mange år efterhånden, at jeg fx ikke anede hvad en 'fri-weekend' var for noget! Så ja, jeg er "miljø-skadet". Jeg har også samtidig altid gjort utroligt meget ud af horsemanship og af at være en god "kammerat". Det har jeg også - synes jeg selv - overført til agilityen.

 

Så fordi jeg indrømmer at jeg er et sårbart menneske som har en ualmindelig lav selvtillid (til alt i livet), så bliver jeg rigtig ked af, hvis folk tror, at jeg "går for meget op i noget".

 

Er det ikke ok at have et mål og en ambition om forbedre sig og leve op til ens målsætninger - og så samtidig have en "sund" indstilling til sin passion/hobby?

 

Jeg bliver især rigtig ked af, hvis folk tror, at jeg ikke holder nok af min hund og "straffer" den ved at være sur over en disk. Det er med til at påvirke mig endnu mere i negativ retning.

 

Jeg er dybt frustreret over, at have mistet min "modjo"... Og min glæde ved stævner egentlig, på trods af, at jeg elsker at løbe agility med Duffen, dels fordi jeg bliver så glad over at se, hvor meget hun elsker det - og også hvor meget det lyser ud af hende, at hun synes det er pissefedt at være på en bane til konkurrencer. Det er et af de eneste steder, hvor hun er tryg blandt andre hunde efter overfald, og hvor man bare kan se hun vokser 5 cm af bare ren selvtillid!

 

I forvejen er jeg en tyk ko som ligner noget der er løgn, og jeg er teknisk virkelig dårlig (handling osv) og bare det, at jeg ligger en video ud på youtube er virkelig grænseoverskridende... Også det at ligge dem herind... Fortryder det faktisk, at jeg har delt dem herinde nogle gange. Fx sidst jeg gjorde det, var der ikke én eneste som kom med feedback. Andre som lagde ind fra samme stævne fik massere af kommentarer. Det er også fair nok, og jeg fatter en pæn hentydning, og sætter pris på folks høflighed ved ikke at fortælle mig den "skinbarlige" sandhed - at det bare ikke er særlig godt.... Men det gør lidt (meget) ondt.

 

Fx. så nævnte jeg i mit indlæg, at vi fik vores 2. pind i SP2 i går... Det synes jeg egentligt selv er meget godt gået......

 

Omvendt, så var det også så fedt, at man på videoen fra vores sidste løb i går kan høre folk heppe på ens og klappe når man kommer i mål. Det betyder bare så meget... At folk glæder sig på hinandens vegne og støtter dem som har brug for det.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hååårh, nu med en diskprocent på sølle 47%!!! Og hele 20% fejlfrie løb! :banan: Nogen der vil se en lagkage..?? Amocca..?? :genert:

 

Jeg vil altid se lagkager :klap: jeg har vist lige fået oppet min disk-procent i denne weekend. Sikke en skam, hvde jo fandeme en fejlfri procent på næsten halvtreds .... Meeeen det er jo også tidligt på sæsonen endnu :lol: orker ikke at indskrive resultater nu, så lagkagen må vente.

 

Ødis idag var middelmådig... Søren Lassen havde lavet springbaner og hans tema var tydeligvis: slalomindgangshelvede... Karla klarede springåben indgangen fino, meren brugte lidt for meget tid på at strirre længselsfukdt på et spring hu hellere ville have haft, så en 3. Plads til os på vores fejlfri løb der.

 

agåben: jeg var en handlerged og hunden var en feltkøter og så snakker vi ikke mere om den disk

 

sp3. Jeg stolede ikke på min hund og ødelagde dermed hendes slalomindgang. Så 5 fejl der. Resten af banen superfint. Hun dykkede dig på et enkelt spring på udløbet :-( og valgte derfor at trække hende fra ag3. Pernille (hundemassør) mærkede hende igennem, men hun gav sig ikke i nogen led overhovedet, så vi satser på, at hun bare var træt :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: HVor er det fedt!!

 

Man kan konkludere at det er enten eller hos jer :blink:

Ja, det ser lidt sådan ud lige nu! Og det er jo en klar forbedring fra vores tidligere, hvor det nærmest kun var "enten" (eller "eller"..?)... :lol:

 

Jeg vil altid se lagkager :klap: jeg har vist lige fået oppet min disk-procent i denne weekend. Sikke en skam, hvde jo fandeme en fejlfri procent på næsten halvtreds .... Meeeen det er jo også tidligt på sæsonen endnu :lol: orker ikke at indskrive resultater nu, så lagkagen må vente.

 

Ødis idag var middelmådig... Søren Lassen havde lavet springbaner og hans tema var tydeligvis: slalomindgangshelvede... Karla klarede springåben indgangen fino, meren brugte lidt for meget tid på at strirre længselsfukdt på et spring hu hellere ville have haft, så en 3. Plads til os på vores fejlfri løb der.

 

agåben: jeg var en handlerged og hunden var en feltkøter og så snakker vi ikke mere om den disk

 

sp3. Jeg stolede ikke på min hund og ødelagde dermed hendes slalomindgang. Så 5 fejl der. Resten af banen superfint. Hun dykkede dig på et enkelt spring på udløbet :-( og valgte derfor at trække hende fra ag3. Pernille (hundemassør) mærkede hende igennem, men hun gav sig ikke i nogen led overhovedet, så vi satser på, at hun bare var træt :x:

 

Klogt af dig at trække hende. Man ved sq aldrig, og så er det bedre at ta' det sikre før det usikre. Glæder mig til at se lagkage! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker Duffy over alt på denne jord, så hvis nogen læste mit indlæg som om, at jeg kun har en hund for sportens skyld, og den kun er et instrument for mine "ambitioner" for sporten, så tager de gruelig fejl.

 

Jeg er konkurrencemenneske... Og jeg er en dårlig "taber"... Jeg kan godt lide at være under pres og have en målsætning. Jeg elsker at vinde - også selvom det jeg vinder er, at Duffy fx tager en selvstændig slalom-indgang eller vi løber en hel bane i et fedt flow - for så har jeg fået opfyldt et mål og jeg vores træning har været 'rigtig'.

 

Og det synes jeg helt ærligt er ok at "indrømme"!

 

Jeg har brugt alle mine teenage-år og voksne liv i ridesporten på topplan som er et super konkurrencepræget miljø. Det har fyldt nærmest 70% af min tid i så mange år efterhånden, at jeg fx ikke anede hvad en 'fri-weekend' var for noget! Så ja, jeg er "miljø-skadet". Jeg har også samtidig altid gjort utroligt meget ud af horsemanship og af at være en god "kammerat". Det har jeg også - synes jeg selv - overført til agilityen.

 

Så fordi jeg indrømmer at jeg er et sårbart menneske som har en ualmindelig lav selvtillid (til alt i livet), så bliver jeg rigtig ked af, hvis folk tror, at jeg "går for meget op i noget".

 

Er det ikke ok at have et mål og en ambition om forbedre sig og leve op til ens målsætninger - og så samtidig have en "sund" indstilling til sin passion/hobby?

 

Jeg bliver især rigtig ked af, hvis folk tror, at jeg ikke holder nok af min hund og "straffer" den ved at være sur over en disk. Det er med til at påvirke mig endnu mere i negativ retning.

 

Jeg er dybt frustreret over, at have mistet min "modjo"... Og min glæde ved stævner egentlig, på trods af, at jeg elsker at løbe agility med Duffen, dels fordi jeg bliver så glad over at se, hvor meget hun elsker det - og også hvor meget det lyser ud af hende, at hun synes det er pissefedt at være på en bane til konkurrencer. Det er et af de eneste steder, hvor hun er tryg blandt andre hunde efter overfald, og hvor man bare kan se hun vokser 5 cm af bare ren selvtillid!

 

I forvejen er jeg en tyk ko som ligner noget der er løgn, og jeg er teknisk virkelig dårlig (handling osv) og bare det, at jeg ligger en video ud på youtube er virkelig grænseoverskridende... Også det at ligge dem herind... Fortryder det faktisk, at jeg har delt dem herinde nogle gange. Fx sidst jeg gjorde det, var der ikke én eneste som kom med feedback. Andre som lagde ind fra samme stævne fik massere af kommentarer. Det er også fair nok, og jeg fatter en pæn hentydning, og sætter pris på folks høflighed ved ikke at fortælle mig den "skinbarlige" sandhed - at det bare ikke er særlig godt.... Men det gør lidt (meget) ondt.

 

Fx. så nævnte jeg i mit indlæg, at vi fik vores 2. pind i SP2 i går... Det synes jeg egentligt selv er meget godt gået......

 

Omvendt, så var det også så fedt, at man på videoen fra vores sidste løb i går kan høre folk heppe på ens og klappe når man kommer i mål. Det betyder bare så meget... At folk glæder sig på hinandens vegne og støtter dem som har brug for det.

 

Tja, det er jo kun mig der har kommenteret dit indlæg, så jeg går ud fra at det er henvendt til mig..?? Måtte lige læse indlæggene igennem igen - og hvis du tolker noget af det jeg har skrevet som at du "straffer" Duffy, eller ikke holder af hende, så må du sq læse om igen! Den tanke har aldrig nogensinde strejfet mig. Muligvis har du misforstået det jeg skrev om at følelser går ud i kropssignaler? :vedikke: Det jeg mener med det er, at hvis du på forhånd er usikker ved slalomindgangene, så kan det gå ud i dine kropssignaler, og du bli'r en utydelig/usikker handler ved slalomindgangen. Intet andet!

 

Men hvad der tit skinner igennem dine indlæg, og som jeg også så IRL i Albertslund - så virker du tit rigtig meget ked af dine præstationer, og slet ikke glad... Og det er ikke godt - for dig! Det er helt fint at gå vildt og voldsomt op i sin hobby - men hvis det begynder at gå ud over ens glæde ved det, så bør man for sin egen skyld prøve at gøre noget ved det. Ellers ender det med at ikke være sjovt. Målsætninger og ambitioner er også fint at ha' - men hvis man sætter sig urealistiske mål, eller har for høje ambitioner på sine egne vegne, så man ender med fiasko på fiasko, så er det ikke særlig sundt. Du træner jo din hund med positive metoder - prøv at sætte det i relief til hvordan du "træner" dig selv? Kig lige på det du har skrevet her: "det er andet stævne, hvor jeg efter en disk i det første løb på dagen pga mig selv i et ellers fejlfrit løb får mig hyllet helt ud af den, så jeg ikke kan finde fokus og 'komme igen' i de næste løb." Hvis du bli'r så hylet ud af den, at du ikke kan komme igen til de næste løb - så stiller du for høje krav til dig selv! Vi disker alle os selv, nogle af os gør det i 47% af alle løb, og har gjort det i helt op til 80%! ;-) Selv de aller bedste disker sig jævnligt. Hvorfor må du ikke??

 

Det lader til at du er utroligt hård ved dig selv, Helle! Du er IKKE en tyk ko, du ligner IKKE noget der er løgn, og du er IKKE en dårlig handler!!! Det er da noget frygteligt noget at skrive om sig selv??!! Du er en ung og køn pige med quindelige former, og du er en dygtig handler!

 

Og læg ikke så meget i hvad der bli'r kommenteret og ikke kommenteret herinde, forummet lever sit eget liv. Nogle gange får man vildt mange kommentarer, andre gange "kun" et par likes. Sådan er det for os alle, og det har ikke en døjt at gøre med hvad folk synes om ens video/indlæg, men snarere med hvor meget tid og overskud folk lige har til at kommentere. Der ligger IKKE nogle skjulte hentydninger i det! (Og din pind er set og registreret - men den druknede lidt i din ked-af-det-hed, så jeg kom sq helt væk fra det... Så den kommer her: stort tillykke med pinden! :klap: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lagkager til jer :slem:

 

Cassi.jpg

Cassi er meget nemt klaret *gg*

Mon ikke den bliver bedre? På lørdag skal hun løbe sin første klasse med feltforhindringer. Heldigvis helt uofficielt... Hun fik dog stor ros i dag... Mange er vilde med hendes bygning(hun er langbenet og smidig) og så er der fart i den lille. Når der kommer styr på hende, så bliver det godt... Men når man piller 5 pinde, så tæller det altså dyrt i regnskabet. Og når der så kommer en væring på slalommen og man smutter ud af den før tid, og der så kommer endnu en væring fordi man ikke lige har styr på hvor racermaskinen nu suser rundt henne. Ja, så er det nemt at samle sammen.

Pudsigt er det også at hun i begge SP1'ere er disket på grund af det samme, nemlig at hun render under et spring, fordi jeg skal rette et andet. Det er lidt som om hun godt ved at det skal hun ikke springe, så det går vi bare under.

Til gengæld røg der dog kun 3 pinde i SP1. Jeg kunne i dag tydeligt se at der var sammenhæng mellem min ro og nedrivninger. Der var en del af banen hvo jeg ikke skulle flytte meget på mig, og der kom hun fint over. Måske jeg skulle over og få nogle tips af Korvis:hmm:

 

 

Joy.jpg

Basses ser så noget anderledes ud... Er stadig så gal over at jeg lige skulle spille smart og stod i vejen, så han fik en væring. Ellers havde han vundet klassen. Men en diskprocent på 25 er jeg da ganske tilfreds med :blink: De mange fejl kommer af så meget tosseri fra min side af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lagkager til jer :slem:

 

[ATTACH=CONFIG]108256[/ATTACH]

Cassi er meget nemt klaret *gg*

Mon ikke den bliver bedre? På lørdag skal hun løbe sin første klasse med feltforhindringer. Heldigvis helt uofficielt... Hun fik dog stor ros i dag... Mange er vilde med hendes bygning(hun er langbenet og smidig) og så er der fart i den lille. Når der kommer styr på hende, så bliver det godt... Men når man piller 5 pinde, så tæller det altså dyrt i regnskabet. Og når der så kommer en væring på slalommen og man smutter ud af den før tid, og der så kommer endnu en væring fordi man ikke lige har styr på hvor racermaskinen nu suser rundt henne. Ja, så er det nemt at samle sammen.

Pudsigt er det også at hun i begge SP1'ere er disket på grund af det samme, nemlig at hun render under et spring, fordi jeg skal rette et andet. Det er lidt som om hun godt ved at det skal hun ikke springe, så det går vi bare under.

Til gengæld røg der dog kun 3 pinde i SP1. Jeg kunne i dag tydeligt se at der var sammenhæng mellem min ro og nedrivninger. Der var en del af banen hvo jeg ikke skulle flytte meget på mig, og der kom hun fint over. Måske jeg skulle over og få nogle tips af Korvis:hmm:

 

 

[ATTACH=CONFIG]108257[/ATTACH]

Basses ser så noget anderledes ud... Er stadig så gal over at jeg lige skulle spille smart og stod i vejen, så han fik en væring. Ellers havde han vundet klassen. Men en diskprocent på 25 er jeg da ganske tilfreds med :blink: De mange fejl kommer af så meget tosseri fra min side af...

 

Juhuu, flere lagkager!!! :klap: (og I skulle bare vide hvor meget jeg trixer for at få lavet de lagkager - aaaaner ikke hvordan man gør det rigtigt... :genert: )

 

Jeg bli'r simpelthen hånet til træning, hver gang jeg flagrer med mine arme, så lærer man til sidst at holde dem i ro. :lol: Fik også nogle gode råd af Lars Bang, som har løbet med hunde der ligner Iso, og det har hjulpet rigtig meget. Men jeg regner med at gå i gang og træne efter Susan Salo's DVD-set der hedder "proofing jump work with motion", jeg tror det er lige noget for Iso. Hun skal simpelthen bare fatte at selv om jeg løber ved siden af, så er det hendes opgave at ta' sig over springene uden at rive. Tror jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har verdens bedste Luna - det har min lille trold altså bevist i dag!

 

Vi skulle jo løbe igen i dag i Ødis efter 2 dage i Viby torsdag/fredag. Så var ret spændt på hvorvidt hun var 100 % på. Al min tvivl blev gjort til skamme - hun løb simpelthen hamrende godt i dag! :banan:

 

Ag Åben: Fint stabilt løb uden de store problemer. Ganske fornuftigt - rakte til en 3.plads og et DM udtag

 

Sp Åben: Her satte hun så lille turboen på. For pokker det gik stærk :shock: Der kommer video af løbet senere. Jeg skal være ærlig at tilstå, at jeg bestemt regnede med en placering efter det løb. Men da vi kom til præmieoverrækkelsen blev jeg ikke kaldt op - mystisk syntes jeg. Måske jeg var disket uden at have opdaget det? Eller de 5 som blev kaldt op bare løb seriøst stærkt? Nå, men da resultaterne blev hængt op stod hun til at skulle have fået tidsfejl :confused: Det fattede jeg så ikke noget af, for tror ikke det kunne løbes meget hurtigere uden jetsko på! Men vi fik så tjekket dommersedlen og der var sket en indtastningsfejl - så hendes tid var blevet 8 sekunder langsommere end hun reelt løb. Enden på det hele blev, at hun faktisk vandt sp åben med over 3 sekunder ned til nr 2! :klap2:Dyyyygtige Luna :hjerte:

 

Ag 2: fornuftigt løb, en smule hiv og sving - ikke noget vi normalt gør men ok, jeg var altså også ved at være godt brugt i både krop og hoved. Men vi fandt dælme klasse og er nu rykket i klasse 3 - æv!! :evil:

 

Sp 2: Ikke mere gas i Rikke - men masser af krudt i Luna = fiiint disk :mrgreen:

 

Og så havde gammelpot stævnesæson debut i dag!

 

Han skulle bare ud og løbe så hurtigt som muligt og have en fest! Og det havde vi!

 

De åbne klasser var for svære for ham. Ag fik han 10 fejl i, et felt og en værging (glemte jeg løb med Milo og ikke Luna :stupid:)

 

Men han løb SÅ fint i sine klasse 1 løb! Fornuftig fart og hørte sådan ok efter :-D Og sørme om han ikke vandt begge sine klasser og fik en pind i hver :banan:

 

Ih, så stolt af mine stjerne hunde! Så vi har fået en masse fine præmier med hjem! Bl.a. en pink!! hürtta sele, et halsbånd og en masse guf. Super lækkert.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker Duffy over alt på denne jord, så hvis nogen læste mit indlæg som om, at jeg kun har en hund for sportens skyld, og den kun er et instrument for mine "ambitioner" for sporten, så tager de gruelig fejl.

 

Jeg er konkurrencemenneske... Og jeg er en dårlig "taber"... Jeg kan godt lide at være under pres og have en målsætning. Jeg elsker at vinde - også selvom det jeg vinder er, at Duffy fx tager en selvstændig slalom-indgang eller vi løber en hel bane i et fedt flow - for så har jeg fået opfyldt et mål og jeg vores træning har været 'rigtig'.

 

Og det synes jeg helt ærligt er ok at "indrømme"!

 

Jeg har brugt alle mine teenage-år og voksne liv i ridesporten på topplan som er et super konkurrencepræget miljø. Det har fyldt nærmest 70% af min tid i så mange år efterhånden, at jeg fx ikke anede hvad en 'fri-weekend' var for noget! Så ja, jeg er "miljø-skadet". Jeg har også samtidig altid gjort utroligt meget ud af horsemanship og af at være en god "kammerat". Det har jeg også - synes jeg selv - overført til agilityen.

 

Så fordi jeg indrømmer at jeg er et sårbart menneske som har en ualmindelig lav selvtillid (til alt i livet), så bliver jeg rigtig ked af, hvis folk tror, at jeg "går for meget op i noget".

 

Er det ikke ok at have et mål og en ambition om forbedre sig og leve op til ens målsætninger - og så samtidig have en "sund" indstilling til sin passion/hobby?

 

Jeg bliver især rigtig ked af, hvis folk tror, at jeg ikke holder nok af min hund og "straffer" den ved at være sur over en disk. Det er med til at påvirke mig endnu mere i negativ retning.

 

Jeg er dybt frustreret over, at have mistet min "modjo"... Og min glæde ved stævner egentlig, på trods af, at jeg elsker at løbe agility med Duffen, dels fordi jeg bliver så glad over at se, hvor meget hun elsker det - og også hvor meget det lyser ud af hende, at hun synes det er pissefedt at være på en bane til konkurrencer. Det er et af de eneste steder, hvor hun er tryg blandt andre hunde efter overfald, og hvor man bare kan se hun vokser 5 cm af bare ren selvtillid!

 

I forvejen er jeg en tyk ko som ligner noget der er løgn, og jeg er teknisk virkelig dårlig (handling osv) og bare det, at jeg ligger en video ud på youtube er virkelig grænseoverskridende... Også det at ligge dem herind... Fortryder det faktisk, at jeg har delt dem herinde nogle gange. Fx sidst jeg gjorde det, var der ikke én eneste som kom med feedback. Andre som lagde ind fra samme stævne fik massere af kommentarer. Det er også fair nok, og jeg fatter en pæn hentydning, og sætter pris på folks høflighed ved ikke at fortælle mig den "skinbarlige" sandhed - at det bare ikke er særlig godt.... Men det gør lidt (meget) ondt.

 

Fx. så nævnte jeg i mit indlæg, at vi fik vores 2. pind i SP2 i går... Det synes jeg egentligt selv er meget godt gået......

 

Omvendt, så var det også så fedt, at man på videoen fra vores sidste løb i går kan høre folk heppe på ens og klappe når man kommer i mål. Det betyder bare så meget... At folk glæder sig på hinandens vegne og støtter dem som har brug for det.

 

Jeg vil rigtig gerne se dine løb, men hvor kan jeg finde dem henne?

jeg tror bestemt ikke at jeg kan råde dig med noget på en agilitybane. Jeg har ikke engang løbet mit første år endnu.

men jeg har da set at selv de allerbedste ofte får en disk tit og ofte.

 

Det kan måske sammenlignes lidt med en omspringning i hesteverdene. Du bliver nød til at satse for at vinde og så risikere man en nedrivning eller et stop. Eller du kan tage det stille og roligt og satse på et fejlfrit ridt. Men hesten kan stadig pille en bom selv om man satser på sikkerhed.

 

Nu er jeg aktiv i travsporten og jeg har set hvordan helt almindelige hestepiger bliver trætte at deres løbshest, hvis den ikke fungere 100% og måske løber lidt bagefter. De vil have succes og hesten bliver måske solgt eller de køber måske en hest mere. Alle disse piger elsker deres heste og passer dem til ug. Men de har brug for successen og andres anerkendelse. De glemmer bare nogengange at træerne vokser ikke ind i himmelen. Ingen har succes hele livet.

Og sådan en anerkendelse er ikke meget vær i mine øjne.

Man skal satse på de venner der også er der når det hele går af HT.

Dyr har ingen ambitioner det er jo kun os mennesker. Vi skal så passe på ikke stille for store krav til os selv og huske at glæde os over de små ting.

 

Det er da pisse sejt at i har fået endnu en pind i sp2!!! :klap::klap:Og det skal du være rigtig stolt af!

Det burde være det du tænkte på og glædede dig over, i stedet for de småfejl der skete i de andre løb.

Pas på du ikke er for hård ved dig selv.

Knus til dig og din dejlige hund! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil altid se lagkager :klap: jeg har vist lige fået oppet min disk-procent i denne weekend. Sikke en skam, hvde jo fandeme en fejlfri procent på næsten halvtreds .... Meeeen det er jo også tidligt på sæsonen endnu :lol: orker ikke at indskrive resultater nu, så lagkagen må vente.

 

Ødis idag var middelmådig... Søren Lassen havde lavet springbaner og hans tema var tydeligvis: slalomindgangshelvede... Karla klarede springåben indgangen fino, meren brugte lidt for meget tid på at strirre længselsfukdt på et spring hu hellere ville have haft, så en 3. Plads til os på vores fejlfri løb der.

 

agåben: jeg var en handlerged og hunden var en feltkøter og så snakker vi ikke mere om den disk

 

sp3. Jeg stolede ikke på min hund og ødelagde dermed hendes slalomindgang. Så 5 fejl der. Resten af banen superfint. Hun dykkede dig på et enkelt spring på udløbet :-( og valgte derfor at trække hende fra ag3. Pernille (hundemassør) mærkede hende igennem, men hun gav sig ikke i nogen led overhovedet, så vi satser på, at hun bare var træt :x:

 

Vi krydser for hun bare var/er træt! (og i sofaform :blink:) Hun skal jo være klar til Spanien! Ih, jeg synes det er så spændende I skal afsted - glæder mig til at høre om jeres tur!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har verdens bedste Luna - det har min lille trold altså bevist i dag!

 

Vi skulle jo løbe igen i dag i Ødis efter 2 dage i Viby torsdag/fredag. Så var ret spændt på hvorvidt hun var 100 % på. Al min tvivl blev gjort til skamme - hun løb simpelthen hamrende godt i dag! :banan:

 

Ag Åben: Fint stabilt løb uden de store problemer. Ganske fornuftigt - rakte til en 3.plads og et DM udtag

 

Sp Åben: Her satte hun så lille turboen på. For pokker det gik stærk :shock: Der kommer video af løbet senere. Jeg skal være ærlig at tilstå, at jeg bestemt regnede med en placering efter det løb. Men da vi kom til præmieoverrækkelsen blev jeg ikke kaldt op - mystisk syntes jeg. Måske jeg var disket uden at have opdaget det? Eller de 5 som blev kaldt op bare løb seriøst stærkt? Nå, men da resultaterne blev hængt op stod hun til at skulle have fået tidsfejl :confused: Det fattede jeg så ikke noget af, for tror ikke det kunne løbes meget hurtigere uden jetsko på! Men vi fik så tjekket dommersedlen og der var sket en indtastningsfejl - så hendes tid var blevet 8 sekunder langsommere end hun reelt løb. Enden på det hele blev, at hun faktisk vandt sp åben med over 3 sekunder ned til nr 2! :klap2:Dyyyygtige Luna :hjerte:

 

Ag 2: fornuftigt løb, en smule hiv og sving - ikke noget vi normalt gør men ok, jeg var altså også ved at være godt brugt i både krop og hoved. Men vi fandt dælme klasse og er nu rykket i klasse 3 - æv!! :evil:

 

Sp 2: Ikke mere gas i Rikke - men masser af krudt i Luna = fiiint disk :mrgreen:

 

Og så havde gammelpot stævnesæson debut i dag!

 

Han skulle bare ud og løbe så hurtigt som muligt og have en fest! Og det havde vi!

 

De åbne klasser var for svære for ham. Ag fik han 10 fejl i, et felt og en værging (glemte jeg løb med Milo og ikke Luna :stupid:)

 

Men han løb SÅ fint i sine klasse 1 løb! Fornuftig fart og hørte sådan ok efter :-D Og sørme om han ikke vandt begge sine klasser og fik en pind i hver :banan:

 

Ih, så stolt af mine stjerne hunde! Så vi har fået en masse fine præmier med hjem! Bl.a. en pink!! hürtta sele, et halsbånd og en masse guf. Super lækkert.

 

Ha ha, Luna med tidsfejl?? I don't think so..! :lol: Superseje er I, tillykke! :klap: Ingen bling..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...