Hop til indhold

Agilitytræning sommer / efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 942
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia
Man kan jo altid blive dygtigere ;-) men man bliver bedre og bedre med øvelse :mrgreen: og desto mere man løber desto bedre bliver man også til læse banerne og vide hvor man skal placere sig og hvad man kan og ikke kan nå...
du har ret:5up: vi er stadig grønne hende og jeg. ville ønske vi havde startet for flere år siden. Dette er vores hylde.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Og når man så går i gang med den næste hund kan man begynde forfra med at lære en masse nye ting. Og efter snart to år med Cassi har jeg endnu ikke helt styr på det.

så er der måske håb for mig også.... Agility er sjovt og udfordrende... og liiidt svært:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hylesjovt, men man kan virkelig føle sig totalt retarderet nogle gange! Jeg tror der er håb for os alle. Det der føles akavet i starten, kommer forhåbentlig til at falde naturligt en dag. :pray::lol:

Vi må krydse fingre, for morsomt det er det:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih den lille trunteJohna løb hurtigt idag! Som altid, ikke specielt styrbar. Men masser af fart og motivation for opgaven :klap: karlatrunten var lidt sær. Hun er i løb, men det plejer nu ikke at betyde noget? Første løb mente hun, at hun skulle vente på mig :vedikke: det har jeg dog aldrig oplevet før... Og tilsidst i timen var hun vist bar kokset i hjernen... Så der var jeg en tåbe ligemeget hvad jeg bad hende om - hvilket jeg sandelig også fik at vide :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes ærligt talt snart at Doberfan skylder en video :hmm: :mrgreen:

 

Doberfan, du har sikkert set den her før, men bare lige for at genopfriske den :mrgreen: Smukke Cala :lun:

 

Så fik du mig da lige overtalt til IKKE at smide en video! :mrgreen:

 

Jeg har bare ikke nogen til at tage video for mig. Har forsøgt at overtale Keith til at tage med og tage lidt video, men når vi træner, spiller han golf. :roll:

 

MEGA SEJT!

Den er godt nok dygtig den Dober-dog :banan:

 

Altså jeg følger måske ikke nok med, men er det dig, Doberfan og din Cala? :blink:

 

I wish... :sjov:

Hunden ville jeg godt nok gerne have, men ejerens figur, ikke så meget. :lol:

 

nej nej, det er ikke hende.... det var bare for at lægge lidt psykisk press på hende :lol:

 

Og det virkede lidt for godt! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. En lille udfordring :mrgreen: Alle der skal træne i næste uge skal filme en lille session. Det behøver ikke være mere end 15-30 sekunder. Jeg tænker at jeg vil prøve at få filmet Johnas slalom - som begynder at ligne noget - og evt. hendes fineste 2o2o på balancen. Skal se om jeg også kan få filmet Karlas løbefelt på balancen. Jeg elsker når det virker - det giver mig helt gåsehud når hun bare blæser helt i bund uden på noget tidspunkt at nedsætte farten! En skam det ikke altid virker :lol:

 

Nogen der er friske? Det er vel ikke helt umuligt at overtale en medkursist, træner, bedre halvdel til lige at filme i et minut eller to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre til vores hold træning... Der er godt nok en mor der sidder og kigger imens datteren løber med hendes Sheltie...

 

og ellers kan jeg helt sikkert komme med video d. 8 december hvor jeg skal løbe med Soegaard bl.a. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. En lille udfordring :mrgreen: Alle der skal træne i næste uge skal filme en lille session. Det behøver ikke være mere end 15-30 sekunder. Jeg tænker at jeg vil prøve at få filmet Johnas slalom - som begynder at ligne noget - og evt. hendes fineste 2o2o på balancen. Skal se om jeg også kan få filmet Karlas løbefelt på balancen. Jeg elsker når det virker - det giver mig helt gåsehud når hun bare blæser helt i bund uden på noget tidspunkt at nedsætte farten! En skam det ikke altid virker :lol:

 

Nogen der er friske? Det er vel ikke helt umuligt at overtale en medkursist, træner, bedre halvdel til lige at filme i et minut eller to.

 

Jeg er på! Deler jo Iso med veninden lige pt. så hun kan helt sikkert filme. Vi træner allerede i morgen, ellers bli'r det næste lørdag igen.

 

Linda - jeg lægger først videoen op på youtube, så er det nemt at få den herind (man skal bare klikke på film-ikonet herover, og klistre youtubeadressen ind).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...